Zrobił peceta.

Data: 2009-03-19 14:47:16
Autor: matador
Zrobił peceta.
"
"Mały, niedorozwinięty, głupi człowiek zwany prezydentem Polski, Lechem Kaczyńskim" - te słowa wielokrotnie padły dziś w radiu Eska Rock. Wypowiedział je prowadzący program "Poranny WF" Michał Figurski. Jego partner Kuba Wojewódzki, dusząc się ze śmiechu ogłosił: "Odcinam się od tego".
#

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article343724/Figurski_Niedorozwiniety_Lech_Kaczynski.html

Temu ch*jowi figurskiemu należy się oklep ryja !!!

matador.

Data: 2009-03-18 15:39:53
Autor: Panslavista
Zrobił peceta.
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Temu ch*jowi figurskiemu należy się oklep ryja !!!

matador.

Za co? Przecież powszechnie wiadomo, że od 1944 Polską rządzą  MENELRAŁY...

Data: 2009-03-19 15:06:19
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 14:47:16 +0100, matador napisał(a):

[...]

Menele, menelom... Kiedy śmietnik elytom, kurwy wygrywają procesy o
zniesławienie... To jak ma być? Jak nie tak, jak jest.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:30:56
Autor: ColgatesBilly
Zrobił peceta.

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:dimnb4fnrzxr.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

P-Kol

Data: 2009-03-19 16:00:33
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:30:56 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu, mamy niewiele mniej niż
nam obiecywał Adolf H.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:01:15
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu

A ty znowu o tym RM...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:04:06
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:01:15 +0100, Vic napisał(a):

A ty znowu o tym RM...

Spróbuj z kimś pełnosprawnym czytać listę i odpowiadać na posty, sam
zupelnie się gubisz vicu, nawet w prościutkich wątkach.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 08:07:07
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Spróbuj z kimś pełnosprawnym czytać listę i odpowiadać na posty, sam
zupelnie się gubisz vicu, nawet w prościutkich wątkach.

Przeciwnie!
Piszesz o menelizacji przekazu i prymitywizmie maskultu (ciekawe nowe słowo), więc skojarzenie jest oczywiste -- Radyjo :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 08:22:55
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:07:07 +0100, Vic napisał(a):

Przeciwnie!
Piszesz o menelizacji przekazu i prymitywizmie maskultu (ciekawe nowe słowo), więc skojarzenie jest oczywiste -- Radyjo :)

Nie jest oczywiste, bo go nie słuchasz, więc albo bezrozumnie
powtarzasz za innymi, albo konfabulujesz. Trochę uczciwości jeszcze
nikomu nie zaszkodziło. Bez uczciwości grozi każdemu dżeffizacja.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 08:59:16
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Nie jest oczywiste, bo go nie słuchasz

A ty słuchasz jakiegoś innego niż RM?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 09:11:35
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:59:16 +0100, Vic napisał(a):

A ty słuchasz jakiegoś innego niż RM?

A to ma coś do rzeczy? Twoja niesprawiedliwa ocena się jakoś
usankcjonuje, przez to, że ja słucham bądź nie?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 09:33:19
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
A to ma coś do rzeczy? Twoja niesprawiedliwa ocena się jakoś
usankcjonuje, przez to, że ja słucham bądź nie?

Pytam, bo chcę wiedzieć czym poparta jest twoja teza o menelizacji przekazu :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 09:57:15
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 09:33:19 +0100, Vic napisał(a):

Pytam, bo chcę wiedzieć czym poparta jest twoja teza o menelizacji przekazu :)

Toż cały topic o tym jest. O agresji i chamstwie maskowanej
szmoncesem. Chamskie i obelżywe mówienie o prezydencie jest już chyba nawet
wpisane w etos nowego ętelegęta rodem z gwna.  Poziom RM jest dla "dowcipnych" dwójek dyżurnych z komercyjnych stacji
nie do osiagnięcia. W RM nie ma chamstwa, agresji i
wszechobowiazujacej kalki... Posłuchaj sobie kiedyś.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 10:08:13
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Chamskie i obelżywe mówienie o prezydencie jest już chyba nawet
wpisane w etos nowego ętelegęta rodem z gwna.

A skąd wiesz, że ktoś obelzywie mówił o kartoflu? Słuchałeś tego radia?

W RM nie ma chamstwa, agresji i
wszechobowiazujacej kalki...
Kalki to może nie ma, ale chamstwo, a zwłaszcza agresja - to znak firmowy tej rozgłośni.

Posłuchaj sobie kiedyś.
1. Nie mam czasu na pierdoły
2. Za młody jestem
3. Męczy mnie ten nieskładny, niegramatyczny i prostacki (nie prosty!) styl wypowiedzi, gdy wasz dyrektor nawija na żywo.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 10:55:05
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:08:13 +0100, Vic napisał(a):

[...]

Słucham różnych rozgłośni, głównie ze wzgledy na muzykę, sporo jeżdżę
i wtedy mam okazję i dużo czasu, wiec wiem o czym piszę. W odróżnieniu
od ciebie, bo ty tylko powtarzasz za innymi te same bzdury, które są
najzwyklejsza łatką.
Ważnym elementem  takich rozmów, jest rownież wekslarstwo, kiedy
mowimy o agresji i chamstwie komercyjnych stacji, zaraz się znajdzie
"zanawca", który bedzie oczerniał RM. Przecież nie mówimy o RM vicu.
Dlaczego tak rozpaczliwie usiłujesz przekierować rozmowę na tę stację?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:23:08
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Słucham różnych rozgłośni, głównie ze wzgledy na muzykę
A co, w RM nie znajdujesz dobrej muzy?

 Przecież nie mówimy o RM vicu.
Dlaczego tak rozpaczliwie usiłujesz przekierować rozmowę na tę stację?

Skądże, to nie próba przekierowywania rozmowy na RM, to próba uświadomienia ci, że oburzenie na chamstwo, prymitywizm i agresję w jakiejś stacji brzmi w ustach wielbiciela RM bardzo niewiarygodnie.

Oczywiście próba uświadamiania cię jest z góry skazana na niepowodzenie i mam tego świadomość, ale powiedzmy, że lubię sobie postukać na klawiaturze po próżnicy :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:29:25
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:23:08 +0100, Vic napisał(a):

[...]

To nie stukaj po próżnicy, tylko dawaj konkrety. Najlepiej takie, które sam usłyszałeś. Powielaczy gwnianych komentarzy
mam tu już sporo, więc jeden vic więcej nie stanowi odmiany.
pz
Piotr
PS. Nie maskuj nieuprzejmości buźkami, bądź dużym chłopcem.

Data: 2009-03-20 11:37:31
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Najlepiej takie, które sam usłyszałeś. Powielaczy gwnianych komentarzy
mam tu już sporo, więc jeden vic więcej nie stanowi odmiany.

A kimże ty jesteś wypowiadając się na temat wypowiedzi Figurskiego w Esce jak nie "powielaczem gównianych komentarzy"? Przecież nie słuchałeś tego radia.

PS. Nie maskuj nieuprzejmości buźkami, bądź dużym chłopcem.
Wiesz, ja jestem człowiekiem pogodnym i mam do świata bardzo przyjazny stosunek. Wierz mi, że mam do ciebie - podobnie jak do innych dyskutantow na psp - dość przyjazny stosunek. Drobne uszczypliwości i droczenie się, to element dyskusji, nie nienawiść. Nienawiść przejawia się inaczej.

BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:43:23
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:37:31 +0100, Vic napisał(a):

BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie...

Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.
pz
piotr

Data: 2009-03-20 12:20:39
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.

A możesz?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 12:31:55
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:20:39 +0100, Vic napisał(a):

Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.

A możesz?

Ty sie vicu w jakis "cudowny" sposób zamieniasz w zgrzesia...
Twoje słowa:
"BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie..."
Człek kulturny, za jakiego się pewnie masz, to jakoś by udowodnił, te
swoje przypuszczenia. Ja sobie nie przypominam, żebym kogoś tak zwyzywał... pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:51:20
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:37:31 +0100, Vic napisał(a):

A kimże ty jesteś wypowiadając się na temat wypowiedzi Figurskiego w Esce jak nie "powielaczem gównianych komentarzy"? Przecież nie słuchałeś tego radia.

Juz ci napisałem, że radia słucham, różnych stacji, tej pewnie też.
Nie różnia się wiele, w każdym jest muzyka i para szmoncesiarzy, he,
he.
Ja nie powielam komentarzy, tylko mówię o fakcie. Potwierdzonym przez
samych zainteresowanych, fakt, że oni gwniani są mocno, ale trudno. Ty powielasz opinię, o tym, że RM jest jakieś, bez podania żadnych
faktów.
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 18:11:53
Autor: ColgatesBilly
Zrobił peceta.

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gptn8k$u62$2mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu

A ty znowu o tym RM...

A Ty skad mozesz wiedziec?

Sam... na pewno na to nie wpadles, nie?

Kol

Data: 2009-03-20 08:16:49
Autor: Vic
Zrobił peceta.
ColgatesBilly wrote:
A ty znowu o tym RM...

A Ty skad mozesz wiedziec?

Sam... na pewno na to nie wpadles, nie?

Ha, ha, kiedy odpisywałem Piotrowi to jedno, nieco uszczypliwe zdanko, byłem niemal pewien, że zareagują dwie osoby - Piotr oczywiście i Kolgejts... :)

Dziwadła z was panowie... Ja słucham sobie Antyradia, RMF Classic, czasem (z musu) RMF, ale nie otaczam tych rozgłośni uwielbieniem, nie czczę ich właścicieli (w zasadzie mam ich w dupie, można powiedzieć) i nie traktuję jak wyroczni zasłyszanych tam sentencji :D
A juz na pewno nie będę tworzył z innymi słuchaczami stowarzyszenia wielbicieli Antyradia i jego dyrektora, ROTFL.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:02:51
Autor: Grzegorz Z.
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:00:33 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:30:56 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu, mamy niewiele mniej niż
nam obiecywał Adolf H.

A już myślałem pezet że napiszesz coś o "babraniu się w szambie".

Data: 2009-03-19 16:06:52
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:02:51 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A już myślałem pezet że napiszesz coś o "babraniu się w szambie".

Spocznijcie zgrzegorzu, nie wszystkie szamba obrobicie.
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 15:07:39
Autor: raff
Zrobił peceta.
"
[...]

Akurat Figurski to taka ciotowata menda. Wystarczy posluchac tonu jego glosu jak te swoje pogramy prowadzi, hehe.

R.

Data: 2009-03-19 15:10:23
Autor: matador
Zrobił peceta.
raff pisze:

Akurat Figurski to taka ciotowata menda. Wystarczy posluchac tonu jego glosu jak te swoje pogramy prowadzi, hehe.

Zatem to tak zwany "zdun, mieszacz kału"?
No to już ma za swoje od losu.

matador.

Data: 2009-03-19 15:13:15
Autor: raff
Zrobił peceta.
Akurat Figurski to taka ciotowata menda. Wystarczy posluchac tonu jego glosu jak te swoje pogramy prowadzi, hehe.

Zatem to tak zwany "zdun, mieszacz kału"?
No to już ma za swoje od losu.

No fcale bym sie nie zdziwil.

R.

Data: 2009-03-19 15:46:26
Autor: Grzegorz Z.
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 15:13:15 +0100, raff napisał(a):

[...]

Że się wtrącę.

Z tego wątku, właśnie od was, prawackich dowiedziałem się o istnieniu
jakiegoś Figurskiego.

Data: 2009-03-19 15:54:51
Autor: matador
Zrobił peceta.
Grzegorz Z. pisze:

Że się wtrącę.

Z tego wątku, właśnie od was, prawackich dowiedziałem się o istnieniu
jakiegoś Figurskiego.

Tiaa... jeszcze powiedz, że kochasz Polskę...

matador.

Data: 2009-03-19 16:01:40
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 15:54:51 +0100, matador napisał(a):

Tiaa... jeszcze powiedz, że kochasz Polskę...

Ten nie jest od tego. Kupa kocha.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:26:12
Autor: Karol
Zrobił peceta.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 19 Mar 2009 15:54:51 +0100, matador napisał(a):

> Tiaa... jeszcze powiedz, że kochasz Polskę...

Ten nie jest od tego. Kupa kocha.

*kupa*, *szambo*, *k**as*, *ch..j ...i tak w kolo macieju, to typowa
*argumentacja* prymitywnego prowokatora ktory chcialby innych pouczac.

Z_e_n_a_d_a .

Data: 2009-03-19 17:39:02
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Zenada to mowia niedojebki onetowe.

R.

Data: 2009-03-19 16:44:31
Autor: Karol
Zrobił peceta.
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
> *argumentacja* prymitywnego prowokatora ktory chcialby innych pouczac.

> Z_e_n_a_d_a .

Zenada to mowia niedojebki onetowe.

nie sadze, za to wiem, ze tego typu argumentacje popieraja alterego wyjatkowo aktywnego prowokatora - Piotra;))

Data: 2009-03-19 21:40:14
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:44:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

nie sadze, za to wiem, ze tego typu argumentacje popieraja alterego wyjatkowo aktywnego prowokatora - Piotra;))

Masz takie same możliwości w obsrywaniu jak mucha.

Piotr

Data: 2009-03-19 20:52:36
Autor: Karol
Zrobił peceta.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Masz takie same możliwości w obsrywaniu jak mucha.

siedzisz codziennie i od rana na tej grupie tylko po to aby wysylac tego typu
posty,prostaku? Przeciez to latwo sprawdzic, ze piszesz tu pod roznymi nickami.
Raff pisze w identycznym stylu jak ty i popiera wszystkie twoje idiotyczne
wypowiedzi, nawet smieje sie z tego samego co ty i w taki sam sposob jak ty,
cytuje: *he, he,he*. Tylko idiota moze uwierzyc w to, ze sie tak popieracie i doskonale rozumiecie.

Przeciez to ewidentne kim jestes: dowody w archiwum.

Data: 2009-03-19 22:06:07
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Hehe, ales ty glupi, Boszsz...

Az brzuch mnie boli. Ze smiechu.

R.

Data: 2009-03-19 21:26:29
Autor: Karol
Zrobił peceta.
> [...]
> wypowiedzi, nawet smieje sie z tego samego co ty i w taki sam sposob jak ty,

chcesz aby ci to udowodnic, tak, jak to zrobiono bokunowi? Jesli nie, to siedz cicho i nie popisuj sie wlasnie swoja glupota.

Data: 2009-03-19 22:32:02
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Tylko zebys sie nie zesral, robaczku.

R.

Data: 2009-03-19 21:35:57
Autor: Karol
Zrobił peceta.
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
> chcesz aby ci to udowodnic, tak, jak to zrobiono bokunowi? Jesli nie, to > siedz cicho i nie popisuj sie wlasnie swoja glupota.

Tylko zebys sie nie zesral, robaczku.

i znowu kolejny dowod na blizniaczosc *rafka* i *piotra* :slownictwo na
poziomie kloaki, *patrioty* slunskiego:))

Data: 2009-03-19 22:38:30
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Jeff, niech zgadne, mama cie po glowie bila ?

R.

Data: 2009-03-19 21:49:41
Autor: Karol
Zrobił peceta.
>  >> Tylko zebys sie nie zesral, robaczku.
> poziomie kloaki, *patrioty* slunskiego:))

Jeff, niech zgadne, mama cie po glowie bila ?

ile ty masz lat chlopcze? Nie chce mi sie wierzyc aby dorosly czlowiek byl do
tego stopnia glupi. Przecie dowody twojej *mudrosci* sa zarchiwzowane.
Na co wiec liczysz? Na to, ze kogos przekonasz do tego co piszesz?

Powiedz mi po jaka cholere tu siedzisz calymi dniami i pieprzysz jak pospolity
menel? W ten sposob chcesz cos zmienic w kraju w ktorym zyjesz
krytykujac i wysmiewajac kogo popadnie?

Nie szkoda ci czasu? A moze ci po prostu za ta twoja glupote ktos placi?
Dla kazdego normalnego czytelnika tej grupy, twoje zachowanie sie jest po
prostu wyjatkowo debilne.

Data: 2009-03-19 22:53:10
Autor: raff
Zrobił peceta.
  Karol pisze:
[...]

A mowilem ci, Jeff, nie ogladaj tyle TVNu bo robi z mozgu kisiel.

Kurr... wszyscy ci z lewej sa jacys sprawni inaczej...

A moze faktycznie jestes uposledzony, Jeff ? Powiedz, moze nie powinienem sie z ciebie nasmiewac ?

R.

Data: 2009-03-20 09:22:03
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
raff pisze:

[...]

Wypraszam sobie, Karol może być wszystkim, ale na pewno nie jest z "lewa"

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-20 09:28:52
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 09:22:03 +0100, jadrys napisał(a):

Wypraszam sobie, Karol może być wszystkim, ale na pewno nie jest z "lewa"

Nie macie owczych skór? :-) pz
Piotr

Data: 2009-03-20 10:37:21
Autor: ColgatesBilly
Zrobił peceta.

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gpvjna$grt$1news.task.gda.pl...
raff pisze:

[...]

No przeciez to fanatyk PiSu, i to z ...mniejszosci!
Idealizm wiec macie wspolny dosc...(jak to lewicowce)

P-Kol

Data: 2009-03-20 08:25:30
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Karol wrote:
i znowu kolejny dowod na blizniaczosc *rafka* i *piotra* :slownictwo na
poziomie kloaki, *patrioty* slunskiego:))

Ty! Śląska w to nie mieszaj. Śląsk nie jest tu niczemu winien. Zresztą ludzi tego formatu ;) co Piotr jest znacznie więcej na ścianie wschodniej. Ich jest tam zatrzęsienie!

A patriota to on jest polski, nie śląski. A to niekoniecznie są synonimy.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 08:59:01
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:25:30 +0100, Vic napisał(a):

A patriota to on jest polski, nie śląski. A to niekoniecznie są synonimy.

U mnie są synonimem. Jestem również śląskim patriotą. To tworzy logiczną całość.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 09:44:16
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
A patriota to on jest polski, nie śląski. A to niekoniecznie są synonimy.

U mnie są synonimem. Jestem również śląskim patriotą. To tworzy logiczną całość.

Nie tworzy.
Śląsk oczywiście jest częścią Polski, ale Polską nie jest. Interesy Śląska nie zawsze muszą być całkowicie zbieżne z interesami Polski.
Dostrzegasz taką rozbieżność?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 10:04:55
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 09:44:16 +0100, Vic napisał(a):

Nie tworzy.
Śląsk oczywiście jest częścią Polski, ale Polską nie jest. Interesy Śląska nie zawsze muszą być całkowicie zbieżne z interesami Polski.
Dostrzegasz taką rozbieżność?

Nie dostrzegam. Jest częścia Polski i jest Polską. Nie ma "narodowosci
śląskiej", to sztuczny twór powstały po częsci z frustracji a po
części z cwaniactwa i szukania szans na karierę. Nawet daleko posunięta autonomia, jestem jej zwolennikiem, nie może
godzić w interesy państwa, jako całości. Czyli dbamy o interesy
swojego regionu, ale z uwzglednieniem faktu bycia częscia większej
całości.   pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:15:52
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Jest częścia Polski i jest Polską.
Jasne. A siodło jest koniem.

Nawet daleko posunięta autonomia, jestem jej zwolennikiem, nie może
godzić w interesy państwa, jako całości.
A dajmy na to - w ramach tej autonomii - oddzielny skarb, do którego trafiają (bezpośrednio!) pieniądze przynajmniej z podatku dochodowego od osób fizycznych i od firm, to jest w interesie Śląska czy w interesie Polski? A może jest to w interesie i Śląska i Polski?

Wiesz Piotr, w moim rodzinnym mieście istnieje klika starych stetryczałych pierdzieli zrzeszonych w pewnym stowarzyszeniu. Pierdziele   owi całą młodość (czyli lata powojenne) poświęcili na zacieranie śladów niepolskiej historii mojego miasta i fałszowanie, wykoślawianie tej historii. Zadanie wyjątkowo trudne i niewdzięczne, bo miasto powstało w końcówce XV w. a pierwszy raz weszło w skład państwa polskiego w latach 20-tych XX stulecia (a i to nie wiadomo dlaczego, bo plebiscyt wygrali tutaj Niemcy). Przerobienie miasta na "odwiecznie polskie" nie udało się, ale co poniszczyli skurczybyki, tego się już nie odzyska (dużo by pisać, ale nawet nieboszczykom nie przepuścili, przenosząc zabytkowe cmentarze, których główna wadą były nieprawomyślne nagrobki, w bliżej nieokreśloną przestrzeń kosmiczną; ze starych cmentarzy jedynie kirkutowi się upiekło, może dlatego, że na uboczu i straszliwie zarósł - nie było go widać).
Śląsk jest częścią Polski, ale nie jest Polską. Udowadnianie, że jest inaczej jest skazane na niepowodzenie, jak w przypadku tych wspomnianych przeze mnie pierników.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:22:14
Autor: raff
Zrobił peceta.
Vic pisze:
Piotr wrote:
[...]

O, tu sie nie zgadzam. Jest Polską. Tak samo jak w zaledwie 1741 stal sie Niemcami, mimo ze nigdy wczesniej nie byl. Tak chce historia.

R.

Data: 2009-03-20 11:29:31
Autor: Vic
Zrobił peceta.
raff wrote:
 Tak samo jak w zaledwie 1741 stal
sie Niemcami, mimo ze nigdy wczesniej nie byl

To co piszesz jest cholernie nieprecyzyjne (ta część zdania przed przecinkiem) i kompletnie nieprawdziwe (część zdania po przecinku).

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:43:25
Autor: raff
Zrobił peceta.
 Tak samo jak w zaledwie 1741 stal
sie Niemcami, mimo ze nigdy wczesniej nie byl

To co piszesz jest cholernie nieprecyzyjne (ta część zdania przed przecinkiem) i kompletnie nieprawdziwe (część zdania po przecinku).

A ja bym prosil zebys nie bawil sie w niuanse w rodzaju: "A bo Karniow nalezal wczesniej do Niemiec".

Zdanie to jak najbardziej jest prawdziwe. Wieksze prawa do Slaska miala Polska w 1945 niz Niemcy w 1741. Zaprzeczysz ?

R.

Data: 2009-03-20 11:35:57
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:15:52 +0100, Vic napisał(a):

Piotr wrote:
[...]

Hm, to jakiś bełkot, pomieszanie z poplątaniem. Weź sobie to vicu jakoś uporządkuj, i potem się zwróć.
Ty jesteś z RAŚ?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:46:14
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Hm, to jakiś bełkot, pomieszanie z poplątaniem. Weź sobie to vicu jakoś uporządkuj, i potem się zwróć.

Problem z rozumieniem tekstu pisanego?
No to specjalnie dla ciebie streszczenie (bryk):

Śląsk jest inny niż reszta Polski, zatarcie jego odrębności kulturowej (aby dowieść jego odwiecznej i wyłącznej polskości) jest niemożliwe, a wszelkie próby jakie podejmowano w tej kwestii skutkowały wyłącznie niszczeniem kulturowej spuścizny Sląska.

Ty jesteś z RAŚ?

Nie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 12:21:37
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:46:14 +0100, Vic napisał(a):

[...]

Szkoda mi czasu na analizę, ale to są dwa jakościowo różne teksty. Ten powyższy jest spójny, ale cóż z tego kiedy odnosi się do czegos tam w twojej głowie, a nie do tego co ja piszę?
 Odpowiadając, Śląsk, to Polska, a że ma mieszanke kulturową na swoim terenie, to tylko świadczy  o jego bogactwie, wpływy niemieckie, polskie, czeskie (morawskie własciwie), to coś co tu jest bardzo cenione. Mylisz, śląski pogląd na te sprawę, z poglądem jaki mają narzucani nam nadzorcy, gorole najczęsciej z zagłębia, wprowadzacze "Polskości Śląska". Warto jednak uwypuklić, że obecnie możemy mowić tylko o wpływach (niewielkich zreszta) niemieckich, czy zupełnie już śladowych czeskich, jeżeli brać pod uwage śląski żywioł, to jest on poprostu polski.   pz
piotr

Data: 2009-03-20 12:40:46
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
 Warto jednak uwypuklić, że obecnie możemy mowić
tylko o wpływach (niewielkich zreszta) niemieckich

Ha, ha :) Niewielkich?
Taka np. architektura: czy my mamy na Śląsku coś pięknego co zostało zaprojektowane, zrealizowane (nie mam na myśli mieszania zaprawy) i sfinansowane przez Polaków?
Czy też wizerunek naszych miast jest w przeważającej części ukształtowany przez architekturę niemiecką, a polskie "dzieła" nadają się głównie do zasłonięcia czymś lub jak najszybszego wyburzenia (lub same już się rozpadły)?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 15:23:39
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:40:46 +0100, Vic napisał(a):

Piotr wrote:
[...]

Tnij cytaty z sensem, bedziesz wtedy sam więcej rozumiał z tego, co
komentujesz:
"Warto jednak uwypuklić, że obecnie możemy mowić tylko o wpływach (niewielkich zreszta) niemieckich, czy zupełnie już śladowych czeskich, jeżeli brać pod uwage śląski żywioł, to jest on poprostu polski."
Piszę "śląski żywioł", to nie jest architektura.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 15:49:39
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
śladowych czeskich, jeżeli brać pod uwage śląski żywioł, to jest on poprostu polski."
Piszę "śląski żywioł", to nie jest architektura.

1. To się tylko pozornie nie wiąże. Otóż ten twój polski "żywioł" na Sląsku gówno po sobie zostawił (to "gówno" możesz rozumieć zarówno jako "nic" jak i "coś o niewielkiej wartości").
2. Inne śląskie "żywioły" (nie mniej rdzenne) przegnano stąd po II WŚ (nie całkowicie jednak, jak się okazuje).
3. Ten twój polski "żywioł" śląski nie ma szczególnych dokonań, bo składał się w przeważającej części z roboli.
4. Popytaj Ślązaków czy aby na pewno wszyscy bez wyjątku uważają się za "polski żywioł" :) Możesz się zdziwić. W Bytomiu nie pytaj - Bytom jest niereprezentatywny ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 16:00:12
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 15:49:39 +0100, Vic napisał(a):

[...]

I znowu, jak pijany do płota wracasz i gadasz sobe z głosami we
własnej głowie, vicu. Nie napisałem jak było, napisałem jak jest.
Gdybyś tu był nieco dłużej, to byś wiedział, że te twoje odkrycia były
już dawno omawiane tu i na sciepie. I, że nie mówisz nic nowego, ja to
wiem i inni to wiedzą... Zanim się zabierzesz do "udowadniania", to
najpierw sobie ustal co chcesz udowodnić i komu. Bo jeżeli mnie, i
powyższe, to szkoda twoich wysiłków, bo ja znam prawdę o tym jak było.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:47:11
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
[...]

Więc czyj to interes, Piotrze?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 12:23:53
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Vic pisze:
Piotr wrote:
[...]

Wasz Śląski, gdybyście się odłączyli od Polski i skończyły się dotacje, z których korzystają prawie wszystkie śląskie przedsiębiorstwa to czekałby was los Kosova..

Data: 2009-03-20 12:52:42
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:23:53 +0100, jadrys napisał(a):

Wasz Śląski, gdybyście się odłączyli od Polski i skończyły się dotacje, z których korzystają prawie wszystkie śląskie przedsiębiorstwa to czekałby was los Kosova..

Spróbujta, he, he...
Weź se, komuszy wyrobniku, jakikolwiek rocznik statystyczny, zacznij
od przedwojennych lat, gdzie udział Śląska w dochodzie narodowym
sięgał 80%... Do powojnia gdzie przez cały czas to było ok 30%...
Być może i szkoła na twojej wioszczynie i ośrdoek zdrowia, za śląskie
pieniądze powstały. A ty ty jakieś pierdułki, ktorych aż żal
komentować.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 13:10:34
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Piotr pisze:
[...]

Mówimy o teraźniejszości, Gdy wszystkie huty i kopalnie są dotowane.. Doszło do tego że kopalnie bawią się w pośredników handlem węglem ze min Słowacji..
Smutna prawda jest niestety taka że cała Polska  (za wyjątkiem woj. mazowieckiego) żeruje na Wielkopolsce..

Data: 2009-03-20 13:47:26
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 13:10:34 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

Nie "mówimy", tylko ty "mówisz". Czyli wybierzmy przyszłość...
Przeszłość sie nie liczy bo jest dla nas niewygodna. Ale, nawet, skąd masz dane, bo ja komuchom na słowo nie wierzę.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 13:57:31
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Piotr pisze:
[...]

Wybieramy teraźniejszość..

PS. Ty naprawdę nie potrafisz normalnym językiem rozmawiać..

Data: 2009-03-20 14:04:11
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 13:57:31 +0100, jadrys napisał(a):

Wybieramy teraźniejszość..

PS. Ty naprawdę nie potrafisz normalnym językiem rozmawiać..

Pytałem cię o to skąd masz dane o dotowaniu Śląska, nie o ocenę moich
umiejętności. Tę zawsze możesz zachować dla siebie.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 14:11:42
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Pytałem cię o to skąd masz dane o dotowaniu Śląska

Też chętnie zobaczę te dane

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 14:17:37
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Vic pisze:
Piotr wrote:
Pytałem cię o to skąd masz dane o dotowaniu Śląska

Też chętnie zobaczę te dane

Z głowy Panowie, z głowy, takie rzeczy się po prostu WIE..

Data: 2009-03-20 14:24:07
Autor: raff
Zrobił peceta.
Pytałem cię o to skąd masz dane o dotowaniu Śląska

Też chętnie zobaczę te dane

Z głowy Panowie, z głowy, takie rzeczy się po prostu WIE..

Buehehehe. Jadrys, powalasz.

R.

Data: 2009-03-20 14:26:04
Autor: Vic
Zrobił peceta.
jadrys wrote:
Z głowy Panowie, z głowy, takie rzeczy się po prostu WIE..

Aaaaa, trzeba tak było od razu! Czyli z dupy, Jadrysiu, nie z głowy.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 14:58:43
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Vic pisze:
jadrys wrote:
Z głowy Panowie, z głowy, takie rzeczy się po prostu WIE..

Aaaaa, trzeba tak było od razu! Czyli z dupy, Jadrysiu, nie z głowy.

Ojej nie wiedziałem że te dotacje dla Śląskich przedsiębiorstw są dla was Ślązaków tak drażliwym tematem..  Gdybym to wiedział tobym się nie odzywał.. :-[

Data: 2009-03-20 15:15:26
Autor: Vic
Zrobił peceta.
jadrys wrote:
Ojej nie wiedziałem że te dotacje dla Śląskich przedsiębiorstw są dla was Ślązaków tak drażliwym tematem..  Gdybym to wiedział tobym się nie odzywał.. :-[

Ależ odzywaj się. Tylko pisz konkrety, a nie co ci się wydaje.
Napisałeś "Mówimy o teraźniejszości, Gdy wszystkie huty i kopalnie są dotowane" i nie potrafisz podać nic na poparcie swojej tezy. Inaczej mówiąc wziąłeś je z dupy.

Ja też moge stwierdzić, że cała Polska dotuje Wielkopolanom zakupy papieru toaletowego i prezerwatyw. Dane mam z głowy, bo takie rzeczy się po prostu WIE... I nie zaprzeczaj, bo ja to wiem.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 16:02:10
Autor: jadrys
Zrobił peceta.
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Oczywiście będę przeszukiwał przez tydzień archiwa GUS-u i innych instytucji zajmujących się statystyką , żebyś  ty i tak nie dał temu wiary.. Jeśli chcesz się upewnić jakim obciążeniem jest dla Polski Śląsk to sobie sam poszukaj.. Zapewniam Cię że ja tego nie wymyśliłem..

Data: 2009-03-20 16:08:11
Autor: Vic
Zrobił peceta.
jadrys wrote:
Oczywiście będę przeszukiwał przez tydzień archiwa GUS-u i innych instytucji zajmujących się statystyką , żebyś  ty i tak nie dał temu wiary..

Będę pierwszym, który uwierzy, jeśli podasz źródła.

Jeśli chcesz się upewnić jakim obciążeniem jest dla Polski Śląsk
to sobie sam poszukaj.. Zapewniam Cię że ja tego nie wymyśliłem..

A nie chcielibyście się tego ciężaru pozbyć? Fajnie by było nie mieć obciążeń... :D
Ale jakoś nie zauważyłem z waszej strony szczególnej ochoty do pozbycia się tej uciążliwej kuli u nogi - Śląska. Powiedziałbym nawet, że wprost przeciwnie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-21 03:34:09
Autor: zeusx
Zrobił peceta.

Użytkownik "jadrys" <ilicz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq0b5i$nl$1news.task.gda.pl...
[...]

Jeżeli jaks część kraju jest dla nieo ciężarem, to wina systemu a nie regionu. To nie Śląsk jest obciążeniem dla Polski a socjalizm, czy jak kto woli państwo opiekuńcze.
zx

Data: 2009-03-19 22:29:03
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 22:06:07 +0100, raff napisał(a):

Hehe, ales ty glupi, Boszsz...

Az brzuch mnie boli. Ze smiechu.

Poprę cię w całej rozciągłości, dureń z Jeffa małokalibrowy.
pzdr
Piotr
PS. On nawet nie odróżnia "he,he" od "hehe"...

Data: 2009-03-19 21:39:57
Autor: Karol
Zrobił peceta.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Poprę cię w całej rozciągłości, dureń z Jeffa małokalibrowy.

PS. On nawet nie odróżnia "he,he" od "hehe"...

nie denerwuj sie tak biedaku, chociaz rozumiem twoja reakcje. Prawda zawsze
jest bolesna, *patrioto* ze Slunska:))

Ales sie tu natyral codziennie i od tylu lat nad rozwaleniem tej grupy.
I wszystko teraz na nic:))

Data: 2009-03-19 22:50:04
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 21:39:57 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

Ales sie tu natyral codziennie i od tylu lat nad rozwaleniem tej grupy.
I wszystko teraz na nic:))

No, na nic... A już było tuż, tuż, ale mnie nakrył defektor Jeff, ze
Srajtlant Żartu...
I penis strzelił calą intrygę. Jak wpadłeś na to, że Raff, to też ja,
Cholmsie?
Khurrrrnaaaa!!! Z żalu chyba pójdę spać, a jutro, od rana znowu przystapię
do kreciej roboty.

Piotr

Data: 2009-03-19 22:04:29
Autor: Karol
Zrobił peceta.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Cholmsie?
Khurrrrnaaaa!!! Z żalu chyba pójdę spać, a jutro, od rana znowu przystapię

i znowu kolejny przyklady *mundrej* wypowiedzi bardzo *zatroskanego* losami
ojczyzny *patrioty slunskiego*, *moralisty*, *etyka*, *speca od polityki* i
*politykow* i podobno *chrzescijanina*, cytuje:

*defektor*, *Srajtlant*, *penis* tym razem obylo sie bez *kupy*, *kutasiny*,
*gnoja*, *szmaty*, *osla*, *ch**ja* i tym podobnych argumentow wypisywanych na
tej grupie przez faceta, ktory od dobrych kilku lat pojawia sie na grupie
codziennie rano i *zwalcza* w ten wlasnie sposob niemoralnosc i braki etyki u innych osob. Kon by sie usmial, a coz dopiero czlowiek przy zdrowych zmyslach. --

Data: 2009-03-19 22:10:52
Autor: Karol
Zrobił peceta.

o bylbym zapomnial. Pamietam jak niszczyles na tej grupie pana M.Zieleskiewicza.
Wyjatkowo kulturalnego, przyzwoitego czlowieka i prawdziwego patrioty.

Ublizales temu czlowiekowi od *kabotynow* bo wiedziales, ze z tej grupu
odejdzie widzac jaki cham i prymityw sie z nim zaczal spoufalac. To jest
kolejny dowod na to kim naprawde jestes i jakim rzeczywiscie jestes Polakiem.

Falszywa , zaklamana menda i szuja - to wlasnie twoje przwdziwe oblicze.

Data: 2009-03-19 23:17:02
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Oho, Jeff. Detektywie.

Mi zginela przepychaczka do ubikacji, taka gumowa, wiesz. Znajdziesz mi ją ?

R.

Data: 2009-03-19 22:27:07
Autor: Karol
Zrobił peceta.
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Oho, Jeff. Detektywie.

nie trzeba byc detektywem, aby zauwazyc ze jestes alterego pezeta. Wystarczy
troche pomyslec.

Mi zginela przepychaczka do ubikacji, taka gumowa, wiesz. Znajdziesz mi ją ?

...no i znowu *argument* z okolic sracza typowy dla pezeta.
 Nie pograzaj sie juz wiecej czlowieku, bo mi juz wstyd za ciebie.

Data: 2009-03-19 22:31:37
Autor: raff
Zrobił peceta.
[...]

Ma zylke detektywa. Szkoda ze pusto we lbie.

R.

Data: 2009-03-19 15:57:15
Autor: Dirko
Zrobił peceta.
W wiadomości news:1d59ikwx78czs.4g8ktjlyil3j$.dlg40tude.net  Grzegorz
Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

    No, bo oni mają obsesje na punkcie analnych stosunków homoseksualnych.

Data: 2009-03-19 17:00:21
Autor: KatonStarszy
Zrobił peceta.
raff pisze:
"
"Mały, niedorozwinięty, głupi człowiek zwany prezydentem Polski, Lechem Kaczyńskim" -

Gdzie tu jakiś błąd???
I żeby sobie żaden z was świętoszki gęby "Urzędem Prezydenckim" nie wycierał. jakoś
nie pałaliście świętym oburzeniem gdy podobne teksty leciały do Kwacha ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-19 09:22:20
Autor: mrdevilyn
Zrobił peceta.
On 19 Mar, 17:00, KatonStarszy <jj...@NOTROLLwp.pl> wrote:

nie pałaliście świętym oburzeniem gdy podobne teksty leciały do Kwacha ;-)

Obudź sie człowieku, za kwacha niejaki Lepper został skazany
prawomocnym wyrokiem za to ze... nazwał go największym LENIEM RP. To
co się dzieje teraz to po prostu czyste pełostwo. Mały to zresztą
powód do zmartwienia dla kaczek bo o klasie człowieka świadczy poziom
jego wrogów i poziom ich ataków na niego. A ten w przypadku ataków na
prezydenta Kaczyńskiego osiągnął właśnie dno i jeszcze 10 metrów mułu.
J-23

Data: 2009-03-19 18:00:47
Autor: Wilczak
Zrobił peceta.

"o klasie człowieka świadczy poziom
jego wrogów i poziom ich ataków na niego. A ten w przypadku ataków na
prezydenta Kaczyńskiego osiągnął właśnie dno i jeszcze 10 metrów mułu.
J-23"

 - a ty to już jesteś pozaklasowy pisząc takie brednie albo mieścisz się co najwyżej w tej samej grupie co ten K.Wojewódzki i ten drugi pajac.

Data: 2009-03-20 00:18:37
Autor: Bądź Zdrów
Zrobił peceta.
Użytkownik matador napisał:
"
"Mały, niedorozwinięty, głupi człowiek zwany prezydentem Polski, Lechem Kaczyńskim" - te słowa wielokrotnie padły dziś w radiu Eska Rock. Wypowiedział je prowadzący program "Poranny WF" Michał Figurski.

Figurski? A cóż to za osioł?

Zrobił peceta.