Zrobił peceta.

Data: 2009-03-19 15:06:19
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 14:47:16 +0100, matador napisał(a):

"Mały, niedorozwinięty, głupi człowiek zwany prezydentem Polski, Lechem Kaczyńskim" - te słowa wielokrotnie padły dziś w radiu Eska Rock. Wypowiedział je prowadzący program "Poranny WF" Michał Figurski. Jego partner Kuba Wojewódzki, dusząc się ze śmiechu ogłosił: "Odcinam się od tego".

Menele, menelom... Kiedy śmietnik elytom, kurwy wygrywają procesy o
zniesławienie... To jak ma być? Jak nie tak, jak jest.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:30:56
Autor: ColgatesBilly
Zrobił peceta.

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:dimnb4fnrzxr.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

P-Kol

Data: 2009-03-19 16:00:33
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:30:56 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu, mamy niewiele mniej niż
nam obiecywał Adolf H.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 16:01:15
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu

A ty znowu o tym RM...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:04:06
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:01:15 +0100, Vic napisał(a):

A ty znowu o tym RM...

Spróbuj z kimś pełnosprawnym czytać listę i odpowiadać na posty, sam
zupelnie się gubisz vicu, nawet w prościutkich wątkach.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 08:07:07
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Spróbuj z kimś pełnosprawnym czytać listę i odpowiadać na posty, sam
zupelnie się gubisz vicu, nawet w prościutkich wątkach.

Przeciwnie!
Piszesz o menelizacji przekazu i prymitywizmie maskultu (ciekawe nowe słowo), więc skojarzenie jest oczywiste -- Radyjo :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 08:22:55
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:07:07 +0100, Vic napisał(a):

Przeciwnie!
Piszesz o menelizacji przekazu i prymitywizmie maskultu (ciekawe nowe słowo), więc skojarzenie jest oczywiste -- Radyjo :)

Nie jest oczywiste, bo go nie słuchasz, więc albo bezrozumnie
powtarzasz za innymi, albo konfabulujesz. Trochę uczciwości jeszcze
nikomu nie zaszkodziło. Bez uczciwości grozi każdemu dżeffizacja.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 08:59:16
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Nie jest oczywiste, bo go nie słuchasz

A ty słuchasz jakiegoś innego niż RM?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 09:11:35
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 08:59:16 +0100, Vic napisał(a):

A ty słuchasz jakiegoś innego niż RM?

A to ma coś do rzeczy? Twoja niesprawiedliwa ocena się jakoś
usankcjonuje, przez to, że ja słucham bądź nie?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 09:33:19
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
A to ma coś do rzeczy? Twoja niesprawiedliwa ocena się jakoś
usankcjonuje, przez to, że ja słucham bądź nie?

Pytam, bo chcę wiedzieć czym poparta jest twoja teza o menelizacji przekazu :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 09:57:15
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 09:33:19 +0100, Vic napisał(a):

Pytam, bo chcę wiedzieć czym poparta jest twoja teza o menelizacji przekazu :)

Toż cały topic o tym jest. O agresji i chamstwie maskowanej
szmoncesem. Chamskie i obelżywe mówienie o prezydencie jest już chyba nawet
wpisane w etos nowego ętelegęta rodem z gwna.  Poziom RM jest dla "dowcipnych" dwójek dyżurnych z komercyjnych stacji
nie do osiagnięcia. W RM nie ma chamstwa, agresji i
wszechobowiazujacej kalki... Posłuchaj sobie kiedyś.
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 10:08:13
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Chamskie i obelżywe mówienie o prezydencie jest już chyba nawet
wpisane w etos nowego ętelegęta rodem z gwna.

A skąd wiesz, że ktoś obelzywie mówił o kartoflu? Słuchałeś tego radia?

W RM nie ma chamstwa, agresji i
wszechobowiazujacej kalki...
Kalki to może nie ma, ale chamstwo, a zwłaszcza agresja - to znak firmowy tej rozgłośni.

Posłuchaj sobie kiedyś.
1. Nie mam czasu na pierdoły
2. Za młody jestem
3. Męczy mnie ten nieskładny, niegramatyczny i prostacki (nie prosty!) styl wypowiedzi, gdy wasz dyrektor nawija na żywo.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 10:55:05
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 10:08:13 +0100, Vic napisał(a):

[...]

Słucham różnych rozgłośni, głównie ze wzgledy na muzykę, sporo jeżdżę
i wtedy mam okazję i dużo czasu, wiec wiem o czym piszę. W odróżnieniu
od ciebie, bo ty tylko powtarzasz za innymi te same bzdury, które są
najzwyklejsza łatką.
Ważnym elementem  takich rozmów, jest rownież wekslarstwo, kiedy
mowimy o agresji i chamstwie komercyjnych stacji, zaraz się znajdzie
"zanawca", który bedzie oczerniał RM. Przecież nie mówimy o RM vicu.
Dlaczego tak rozpaczliwie usiłujesz przekierować rozmowę na tę stację?
pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:23:08
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Słucham różnych rozgłośni, głównie ze wzgledy na muzykę
A co, w RM nie znajdujesz dobrej muzy?

 Przecież nie mówimy o RM vicu.
Dlaczego tak rozpaczliwie usiłujesz przekierować rozmowę na tę stację?

Skądże, to nie próba przekierowywania rozmowy na RM, to próba uświadomienia ci, że oburzenie na chamstwo, prymitywizm i agresję w jakiejś stacji brzmi w ustach wielbiciela RM bardzo niewiarygodnie.

Oczywiście próba uświadamiania cię jest z góry skazana na niepowodzenie i mam tego świadomość, ale powiedzmy, że lubię sobie postukać na klawiaturze po próżnicy :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:29:25
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:23:08 +0100, Vic napisał(a):

[...]

To nie stukaj po próżnicy, tylko dawaj konkrety. Najlepiej takie, które sam usłyszałeś. Powielaczy gwnianych komentarzy
mam tu już sporo, więc jeden vic więcej nie stanowi odmiany.
pz
Piotr
PS. Nie maskuj nieuprzejmości buźkami, bądź dużym chłopcem.

Data: 2009-03-20 11:37:31
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Najlepiej takie, które sam usłyszałeś. Powielaczy gwnianych komentarzy
mam tu już sporo, więc jeden vic więcej nie stanowi odmiany.

A kimże ty jesteś wypowiadając się na temat wypowiedzi Figurskiego w Esce jak nie "powielaczem gównianych komentarzy"? Przecież nie słuchałeś tego radia.

PS. Nie maskuj nieuprzejmości buźkami, bądź dużym chłopcem.
Wiesz, ja jestem człowiekiem pogodnym i mam do świata bardzo przyjazny stosunek. Wierz mi, że mam do ciebie - podobnie jak do innych dyskutantow na psp - dość przyjazny stosunek. Drobne uszczypliwości i droczenie się, to element dyskusji, nie nienawiść. Nienawiść przejawia się inaczej.

BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 11:43:23
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:37:31 +0100, Vic napisał(a):

BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie...

Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.
pz
piotr

Data: 2009-03-20 12:20:39
Autor: Vic
Zrobił peceta.
Piotr wrote:
Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.

A możesz?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 12:31:55
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:20:39 +0100, Vic napisał(a):

Ty, pogodny uzytkowniku, zdecyduj się. To mogę czy nie? Jeżeli nie to
dawaj jakiś przykład, sobie odświeżę. Jeżeli nie, to nie baw się w
podsrywacza Jeffa.

A możesz?

Ty sie vicu w jakis "cudowny" sposób zamieniasz w zgrzesia...
Twoje słowa:
"BTW, ja do żadnego z użytkowników nie napisałem "chuju", "kretynie", "kurwo" itp. Ty chyba raczej nie możesz powiedzieć tego o sobie..."
Człek kulturny, za jakiego się pewnie masz, to jakoś by udowodnił, te
swoje przypuszczenia. Ja sobie nie przypominam, żebym kogoś tak zwyzywał... pz
Piotr

Data: 2009-03-20 11:51:20
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Fri, 20 Mar 2009 11:37:31 +0100, Vic napisał(a):

A kimże ty jesteś wypowiadając się na temat wypowiedzi Figurskiego w Esce jak nie "powielaczem gównianych komentarzy"? Przecież nie słuchałeś tego radia.

Juz ci napisałem, że radia słucham, różnych stacji, tej pewnie też.
Nie różnia się wiele, w każdym jest muzyka i para szmoncesiarzy, he,
he.
Ja nie powielam komentarzy, tylko mówię o fakcie. Potwierdzonym przez
samych zainteresowanych, fakt, że oni gwniani są mocno, ale trudno. Ty powielasz opinię, o tym, że RM jest jakieś, bez podania żadnych
faktów.
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 18:11:53
Autor: ColgatesBilly
Zrobił peceta.

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gptn8k$u62$2mx1.internetia.pl...
Piotr wrote:
Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu

A ty znowu o tym RM...

A Ty skad mozesz wiedziec?

Sam... na pewno na to nie wpadles, nie?

Kol

Data: 2009-03-20 08:16:49
Autor: Vic
Zrobił peceta.
ColgatesBilly wrote:
A ty znowu o tym RM...

A Ty skad mozesz wiedziec?

Sam... na pewno na to nie wpadles, nie?

Ha, ha, kiedy odpisywałem Piotrowi to jedno, nieco uszczypliwe zdanko, byłem niemal pewien, że zareagują dwie osoby - Piotr oczywiście i Kolgejts... :)

Dziwadła z was panowie... Ja słucham sobie Antyradia, RMF Classic, czasem (z musu) RMF, ale nie otaczam tych rozgłośni uwielbieniem, nie czczę ich właścicieli (w zasadzie mam ich w dupie, można powiedzieć) i nie traktuję jak wyroczni zasłyszanych tam sentencji :D
A juz na pewno nie będę tworzył z innymi słuchaczami stowarzyszenia wielbicieli Antyradia i jego dyrektora, ROTFL.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 16:02:51
Autor: Grzegorz Z.
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:00:33 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:30:56 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Skoro wie, ze prezydent mu moze naskoczyc....

Menelizacja przekazu, prymitywizm maskultu, mamy niewiele mniej niż
nam obiecywał Adolf H.

A już myślałem pezet że napiszesz coś o "babraniu się w szambie".

Data: 2009-03-19 16:06:52
Autor: Piotr
Zrobił peceta.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:02:51 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A już myślałem pezet że napiszesz coś o "babraniu się w szambie".

Spocznijcie zgrzegorzu, nie wszystkie szamba obrobicie.
pz
Piotr

Zrobił peceta.