Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Data: 2010-09-04 16:43:25
Autor: MH
Zrobiłem dzisiaj flaki !!
Wołowe. Przyprawy: imbir , gała muszkatołowa , majeran. Kumpel dał mi do tego
jeszcze wyśmienitą ostrą paprykę. Z Gruzji. Całość na rosole z kaczki.
REWELACJA !!!

MH --

Data: 2010-09-04 09:18:59
Autor: robertbig
Zrobiłem dzisiaj flaki !!
On 4 Wrz, 16:43, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
[...]

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

Data: 2010-09-04 18:22:16
Autor: MH
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!

MH

Data: 2010-09-04 18:23:40
Autor: Jarek od kżyża
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000136.4c827238newsgate.onet.pl...

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!

A skarłowaciała?

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-09-04 23:59:52
Autor: MH
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

> No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!

A skarłowaciała?

To nie moja wina. One tak już to mają.

MH

Data: 2010-09-04 23:44:29
Autor: rAzor
Zrobiłem dzisiaj flaki !!
Darz bór! Użytkownik... he he - MH raczył napisać:
[...]

Imbir? Gałka? Owszem - Ćwierciakiwiczowa stosowała po "warszawsku", ale z tego wychodzą perfumowane krowie bebechy.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-09-05 00:27:22
Autor: awe
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i5ueju$vpr$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
MH nie jest az tak wyrafinowanym kucharzem, a poza tym alkoholik nie ma poczucia smaku  a i proporcji skladnikow nie umie dobrac, bo jak sie rece trzesa to zawsze cos sie przesypie ponad miare. Mu sie tylko wydawalo ze smakowalo. Normalny czlowiek nie wzialby tego do ust.
awe

Data: 2010-09-05 04:43:57
Autor: Antenka
Zrobiłem dzisiaj flaki !!
On 5 Wrz, 00:27, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyc...@albo.kas.indziej.com> napisał w
wiadomościnews:i5ueju$vpr$1news.onet.pl...> Darz bór! Użytkownik.... he he - MH raczył napisać:

Aleś pojechał Awuś :D.

Antenka

Data: 2010-09-06 07:47:36
Autor: awe
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:33679ac7-50ed-43ef-8c88-0ce79a5d1e48z28g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

trzesa to zawsze cos sie przesypie ponad miare. Mu sie tylko wydawalo ze
smakowalo. Normalny czlowiek nie wzialby tego do ust.

trzeba to bydle co to gornicy zwracaja sie do niego ty "glupi chuju" gonic.
awe

Zrobiłem dzisiaj flaki !!