Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Data: 2010-09-04 09:18:59
Autor: robertbig
Zrobiłem dzisiaj flaki !!
On 4 Wrz, 16:43, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
Wołowe. Przyprawy: imbir , gała muszkatołowa , majeran. Kumpel dał mi do tego
jeszcze wyśmienitą ostrą paprykę. Z Gruzji. Całość na rosole z kaczki.
REWELACJA !!!

MH

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

Data: 2010-09-04 18:22:16
Autor: MH
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!

MH

Data: 2010-09-04 18:23:40
Autor: Jarek od kżyża
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:499a.00000136.4c827238newsgate.onet.pl...

Czy ta kaczka ,aby nie była smierdząca ?

No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!

A skarłowaciała?

Przemysław Warzywny

--

"Także Bogdan Lis zarzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu manipulowanie prawdą. - Lech Kaczyński nigdy nie był doradca MKS-u. A na terenie stoczni w 1980 r. był może godzinę, godzinę i 15 minut, nie więcej. I twierdzenie, że on występował w naszym imieniu jako negocjator w stosunku do ekspertów, którzy z nami współpracowali, jest świadomą chyba manipulacją".

Data: 2010-09-04 23:59:52
Autor: MH
Zrobiłem dzisiaj flaki !!

> No coś Ty !!  Śmierdli nie tykam !!