Zrobilem sobie kuku ?

Data: 2010-01-19 17:25:07
Autor: Irokez
Zrobilem sobie kuku ?
Użytkownik "Waldeusz" <spam@nie.cpam> napisał w wiadomości news:hj2l2g$2vl$1news.onet.pl...
Zamowilem juz dla siebie monitor Dell 2209wa, i wlasciwie dopiero teraz sobie uswiadomilem
ze przez panoramiczny ekran, wielkosc czcionki w trybie natywnym
bedzie raczej zblizona do klasycznego 4x3 w 17" a nie 19"
Full HD w 24" tez raczej by sprawy nie poprawilo - a moze sie myle ?
Coż, latka leca i poza narastajacą sklerozą wzrok tez sie juz przytepia ;)

Jest spoko
Wprawdzie mam Eizo S2231W ale rozdziałka ta sama i wzrok też już nie ten.
Bardzo dobrze mi się na tym monitorze pracuje, czcionka jest w sam raz.
FullHD przy 22 calach byłoby juz przegieciem

--
Irokez

Zrobilem sobie kuku ?