Zróbmy akcję przeciwko słupkom

Data: 2014-11-23 08:16:55
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Zróbmy akcję przeciwko słupkom
Witam,

Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
już stojących.

Popelniasz dwa bledy:
1. Sugerujesz, ze ludzie kieruja sie racjonalnymi wyborami
2. Myslisz, ze kierowcy cokolwiek zrobia.
Ide o zaklad, ze HGW wygra. Czemu? Ano dlatego:

> Dotąd głosowałem na nią, ale teraz się zastanawiam.

Nad czym tu sie k' zastanawiac? Sam ja wybierales, choc swoich pogladow nie ukrywala, wiadomo jakie ma podejscie do wielu spraw, jak probowala zrobic przekret jeszcze przed poprzednimi wyborami i co robila przez ostatnie lata, o czym duzo mozna by pisac. Wystarczy wspomniec o Galasie caly czas na swoim stanowisku.
Nie zastanowilo Cie rowniez jak dojeżdza do swojej pracy.
DC po wojnie niestety zawsze byla miasteczkiem pelnym czerwonych, wiec jak wspomnialem, jestem gotow sie zalozyc, ze wygra.

To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

Ty chyba w Polsce od niedawna, co?;-)

--
Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa