Zróbmy coś dla kina...

Data: 2009-10-01 10:48:48
Autor: Jacek
Zróbmy coś dla kina...
Nawet jeśli Polański zostanie skazany na odsiadkę, to przecież krzywda
mu się niestanie. Koleś się wypalił i na pewno pobyt w amerykańskim
wiezieniu pobudziłby jego artystyczne wizje. Mógłby o tym niejeden
wspaniały i wzruszający film nakręcić. Artysta jak cierpi to tworzy
najlepiej. Jako dodatkowe plusy należy zaliczyć to że w wiezieniu
miałby pod dostatkiem seksu jaki lubi. To dla niego byłyby takie
wczasy na koszt amerykańskiego podatnika, naładowanie akumulatorów. Na
pewno fani jego filmów by na tym skorzystali:

http://pajakowo.blogspot.com/2009/09/polanski-i-pedofilia.ht...

Dlatego mam pomysł żebyśmy podpisali listy w celu szybkiego
przeniesienia Romka do amerykańskiego więzienia! Należy tez spróbować
namówić do podpisania Zanussiego. przecież tak będzie dla wszystkich
najlepiej.
Pozdrawiam

Data: 2009-10-01 20:59:54
Autor: Ghost
Zróbmy coś dla kina...

Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomości news:100cbec7-36ca-41c7-8631-53375da55143e8g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Etam, staraj sie bardziej.

Data: 2009-10-01 21:22:59
Autor: barbakan
Zróbmy coś dla kina...

[...]

Denerwuje mnie takie gadanie.
Przecież sprawa znana jest od kilkudziesięciu lat - trzeba było pisać listy 20 lat temu.
A ten infantylny ton ...w celu szybkiego przeniesienia Romka do amerykańskiego więzienia...
to jak ujadanie małego pieska, który usłyszał szczekanie i poczuł się ważny.

--
pzdr
barbakan

Data: 2009-10-01 13:22:15
Autor: Jacek
Zróbmy coś dla kina...
On 1 Paź, 21:22, "barbakan" <barba...@poczta.onet.pl> wrote:
Denerwuje mnie takie gadanie.
Przecież sprawa znana jest od kilkudziesięciu lat - trzeba było pisać listy
20 lat temu.

Ale wtedy koleś nie siedział w areszcie i nie było szans na jego
ekstradycję. Teraz artyście piszą listy, to i ja ten pomysł
podchwyciłem. Wcześniej nie pisali? A to czemu? Bo Romek był
niedosięgalny przez USA? Czytałeś list filmowców? Można by pomyśleć że
zaraz zażądają immunitetu w czasie odwiedzania festiwali filmowych.
No bo jak to można filmowca zgarnąć jak jedzie na  festiwal?

A ten infantylny ton ...w celu szybkiego przeniesienia Romka do
amerykańskiego więzienia...

Oczywiście to dziecinada i doskonale wiem że ten list niczego by nie
zmienił. Prawnicy Romana P. zrobią wszystko żeby zwlekać z
ekstradycją.

to jak ujadanie małego pieska, który usłyszał szczekanie i poczuł się ważny.

Media szczekają, filmowcy szczekają, a mi niemożna? raczej poczucia
ważności mi nie podniesie znalezienie się w tak zacnym towarzystwie.
http://pajakowo.blogspot.com/2009/09/polanski-i-pedofilia.html

Data: 2009-10-02 08:15:27
Autor: Marcin N
Zróbmy coś dla kina...

Użytkownik "Jacek" <turbos11@gmail.com> napisał w wiadomości news:246a9184-0901-4784-98e4-931940a7b05dy36g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Masz moje poparcie. Też chętnie zobaczę pedofila w więzieniu.

MN

Data: 2009-10-02 12:08:22
Autor: Ghost
Zróbmy coś dla kina...

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:ha45pv$icp$1news.onet.pl...

[...]

Nie zapomnij wziac lusterka.

Data: 2009-10-01 22:16:45
Autor: Ghost
Zróbmy coś dla kina...

Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha2vih$dqb$1news.onet.pl...

[...]

Chopie, przeciez to cienki trolling jest - jak mozna sie nabrac?

Data: 2009-10-01 13:27:11
Autor: Jacek
Zróbmy coś dla kina...
On 1 Paź, 22:16, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik "barbakan" <barba...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:ha2vih$dqb$1news.onet.pl...
Chopie, przeciez to cienki trolling jest - jak mozna sie nabrac?

Ok przytyje, żeby ci się lepiej podobać. Ale koniec już o mnie.
Swoją drogą ciekawe jest że media krzyczą 'wspaniały filmowiec', a na
pl.rec.film nikt się nie wypowiedział na temat jego zatrzymania. Może
nie taki świetny z niego filmowiec.
Dla porównania na forum filmweb pełno tego.
Najlepszy player do oglądania filmów
http://ds6.ovh.org/drppl.html

Data: 2009-10-03 13:23:26
Autor: Titus Atomicus
Zróbmy coś dla kina...
In article <e630f577-de57-4f15-8b5f-53abcad75c05@k33g2000yqa.googlegroups.com>,
 Jacek <turbos11@gmail.com> wrote:

> [...]

Swoją drogą ciekawe jest że media krzyczą 'wspaniały filmowiec', a na
pl.rec.film nikt się nie wypowiedział na temat jego zatrzymania.
Bo co to ma z filmem wspolnego...?
A Polanski wielkim filmowcem JEST.

TA

Data: 2009-10-02 00:13:14