Zróbmy zrzutę!!!!

Data: 2011-01-12 23:21:44
Autor: Rechot
Zróbmy zrzutę!!!!
Na 2 nagany i parę kilo kulek .
Wynajmie się jakiś kawałek lasu i moze w końcu rc i jacekplacek staną na przeciw siebie jak faceci.

A tu może wróci nurkowanie....

Data: 2011-01-12 22:34:22
Autor: jacekplacek
Zróbmy zrzutę!!!!
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Na 2 nagany i parę kilo kulek .
Wynajmie się jakiś kawałek lasu i moze w końcu rc i jacekplacek staną na przeciw siebie jak faceci.

A tu może wróci nurkowanie....

Po co zwierzynę płoszyć. Na Rysia zwykły bat wystarczy.

Data: 2011-01-12 22:38:55
Autor:
Zróbmy zrzutę!!!!
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Po co zwierzynę płoszyć. Na Rysia zwykły bat wystarczy.

Wiedziałem panie Hrabio, że wybierzesz rodową białą broń. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-12 22:42:27
Autor: jacekplacek
Zróbmy zrzutę!!!!
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Po co zwierzynę płoszyć. Na Rysia zwykły bat wystarczy.

Wiedziałem panie Hrabio, że wybierzesz rodową białą broń. (jaja)

pozdrawiam rc

Oczywiście, że rodową: kij na psy, bat na chamstwo. Rozpuścili was komuniści, oj rozpuścili.

Data: 2011-01-12 22:51:59
Autor:
Zróbmy zrzutę!!!!
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oczywiście, że rodową: kij na psy, bat na chamstwo. Rozpuścili was komuniści, oj rozpuścili.

Panie Hrabio to sprzęt chłopski, biała broń to całkiem coś innego, Boziewicza może pan Hrabia zapytać. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-12 23:19:44
Autor: jacekplacek
Zróbmy zrzutę!!!!
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Oczywiście, że rodową: kij na psy, bat na chamstwo. Rozpuścili was
komuniści,
 > oj rozpuścili.

Panie Hrabio to sprzęt chłopski, biała broń to całkiem coś innego,
Boziewicza
może pan Hrabia zapytać. (jaja)

Skoro wiesz, czemu batowi się dziwisz? Poniżej, to co Cie wyklucza:

Wykluczonymi ze społeczności ludzi honorowych są osoby, które dopuściły się pewnego ściśle kodeksem honorowym określonego czynu; a więc indywidua następujące:

2. denuncjant i zdrajca;
bo będąc przyjęty w gościnę, obsrywasz na forach

3. tchórz w pojedynku lub na polu bitwy;
bo będąc wielokrotnie zapraszany, zawsze tchórzliwie odmawiałeś

4. homoseksualista;
tego nie jestem pewien, ale na wszelki wypadek pozostawię

6. nieżądający satysfakcji za ciężką zniewagę, wyrządzoną przez człowieka honorowego;
bo jak plują Ci na łeb, mówisz, że deszcz pada

7. przekraczający zasady honorowe w czasie pojedynku lub pertraktacji honorowych;
tego nie wiadomo, bo zawsze rejterujesz

10. kompromitujący cześć kobiet niedyskrecją;
wprawdzie do niedyskrecji nie masz możliwości, ale wycieranie sobie gęby i ubliżanie kobietom w pełni tu pasują

11. notorycznie łamiący słowo honoru;
nie masz honoru, więc nie dotyczy

12.zeznający fałsz przed sądem honorowym;
publiczne kłamstwa i pomówienia w pełni podchodzą

13. gospodarz łamiący prawa gościnności przez obrażanie gości we własnym mieszkaniu;
tego nie wiem - u chamstwa się nie bywa

15. piszący anonimy;
"Duch Leszka" i parę innych wcieleń

16. oszczerca;
zaczynający oszczerstwa od oskarżenia o to rozmówcę - najperfidniejsza z metod, preferowana w ubecji

21. paszkwilant i członek redakcji pisma paszkwilowego;
tu juz nie ma potrzeby cytować - z dwóch forów za paszkwile wywalony, na trzecim ledwo zipie ale uskutecznia tu i na paszkwilanckim forum Jacka Kurzątkowskiego

22. rozszerzający paszkwile;
jak wyżej

23. szantażysta,
nawet dziś groziłeś, że się człowieka uczepisz i będziesz obrażał - czyli szantaż w najczystszej postaci

24. przywłaszczający sobie nieprawnie tytuły, godności lub odznaczenia;
zgłoszenie to nie patent. Poza tym notorycznie sugerujesz doświadczenie nurkowe, którego nie masz

25. obcujący ustawicznie z ludźmi notorycznie niehonorowymi;
Patrz Forum Crazy Shark i zawarte komitywy

26. podstępnie napadający (z tyłu, z ukrycia itp.);
wszystkie dostępne fora nurkowe

27. sekundant, który naraził na szwank honor swego klienta;
Taaa - sztandarowy przykład, jak sekundujesz Jackowi

28. stawiający zarzuty przeciw honorowi osoby drugiej i uchylający się od ich podtrzymania przed sądem honorowym.
czyli np. w uciekaniu przez nie stawianie się na zaproszenia w celu wyjaśnienia i okazania racji

Data: 2011-01-13 00:46:33
Autor: Rechot
Zróbmy zrzutę!!!!Mnie też zastrzelcie
No i po chuj ja się odzywałem?
Tych dwóch zawsze i w każdym wątku znajdzie powód do obrzucania się błotem.
Sory za wątek ;-((((((

Data: 2011-01-12 22:54:28
Autor: Pszemol
Zróbmy zrzutę!!!!Mnie też zastrzelcie
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:igleh1$h2r$1news.onet.pl...
No i po chuj ja się odzywałem?

Właśnie się zastanawiam.
Postulujesz aby pisać o nurkowaniu samemu
o nurkowaniu nie pisząc. Hipokryzja?

Data: 2011-01-13 07:30:41
Autor:
[...]

Nie rób sobie wyrzutów, Jacek Biernacki musiał zastosować to co umie kłamstwo i oszczerstwo. To typowa reakcja człowieka który nie panuje nad emocjami, skopał w sąsiednim temacie przyjaciół, bo był pewien że mnie dokopie, zamiast posypać głowę popiołem i przeprosić musiał wyładować frustrację. Czysty czub żyjący we własnym świecie spiskowych teorii.

W ramach pokóty mapisz 5 razy "Jestem Mądry i merytoryczny Ja "Rechot""
I tak wszyscy będą wiedzieli że to tylko rechot.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-13 06:39:59
Autor:
Zróbmy zrzutę!!!!
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
4. homoseksualista;
tego nie jestem pewien, ale na wszelki wypadek pozostawię

To Najlepsza recenzja Jacka Biernackiego, nie wie ale oszczerstwo to doskonałe narzędzie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-13 07:15:41
Autor:
Zapytanie oficjalne do Andzrzeja Bacińskiego.
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
2. denuncjant i zdrajca;
bo będąc przyjęty w gościnę, obsrywasz na forach

Paweł Poręba jest człowiekiem najemnym jak sam pisał.
Andrzej Sala otyrzymał http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=223 To jest obsrywanie, Paranoja Jacku Biernacki.

3. tchórz w pojedynku lub na polu bitwy;
bo będąc wielokrotnie zapraszany, zawsze tchórzliwie odmawiałeś

Tomasz Żabierek ma oddawna zgodę w temacie szybkie liczenie ciśnień na FN.
Od ustalenia warunków ciągle stawia nowe.

4. homoseksualista;
tego nie jestem pewien, ale na wszelki wypadek pozostawię

Oszczerca jesteś Jacku Biernacki.

6. nieżądający satysfakcji za ciężką zniewagę, wyrządzoną przez człowieka honorowego;
bo jak plują Ci na łeb, mówisz, że deszcz pada

Ty nie jesteś honorowym człowiekiem.
7. przekraczający zasady honorowe w czasie pojedynku lub pertraktacji honorowych;
tego nie wiadomo, bo zawsze rejterujesz

Sekundant jest ustalony od tego momentu Żabierek oficjalnie krzyczy i nie ustala terminu.

[...]

Kłamczuszek oszczerca w recydywie Jacek Biernacki mówi o honorze.

12.zeznający fałsz przed sądem honorowym;
publiczne kłamstwa i pomówienia w pełni podchodzą

Informacje o stopniu instruktorskim Tomasza Żabierka były podane oficjalnie na FN. Jego Kłamstwa na mój temat spowodowały wywalenie z jego forum, bezsilna łajza.

13. gospodarz łamiący prawa gościnności przez obrażanie gości we własnym mieszkaniu;
tego nie wiem - u chamstwa się nie bywa

Jacku Biernaci cały czas jesteś w chamstwie bi jesteś chamem w czystej postaci.

15. piszący anonimy;
"Duch Leszka" i parę innych wcieleń

Kłamiesz jak zwykle brak dowodów to kłamstwo, może ustalisz z Pawłem Porębą czy to JK czy ja robię za "Duch Leszka". W likalizatorze IP "Duch Leszka" pojawia się Chomiczówka. Mieszkam daleko od tej dzielnicy zapytaj Andrzeja Bacińskiego.
16. oszczerca;
zaczynający oszczerstwa od oskarżenia o to rozmówcę - najperfidniejsza z metod, preferowana w ubecji

Sam się już wpisałeś w tym wpisie również w tą rolę.

21. paszkwilant i członek redakcji pisma paszkwilowego;
tu juz nie ma potrzeby cytować - z dwóch forów za paszkwile wywalony, na trzecim ledwo zipie ale uskutecznia tu i na paszkwilanckim forum Jacka Kurzątkowskiego

Po co kłamiesz, bo nie znasz innych metod, jest prosta nazywa się rozmowa kulturalna.

22. rozszerzający paszkwile;
jak wyżej

Sam się wpisujesz w taką działalność w recydywie.

[...]

Przecierz piszę jasno zgłoszenie, chołota nie odróżnia to mówi patent. potem pyszczy dokładnie jak Jacek Biernacki.

25. obcujący ustawicznie z ludźmi notorycznie niehonorowymi;
Patrz Forum Crazy Shark i zawarte komitywy

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=235
Kto jest w żółtej koszulce ?

26. podstępnie napadający (z tyłu, z ukrycia itp.);
wszystkie dostępne fora nurkowe

Jestem podpisany pod treściami które mogą być niemiłe dla rozmówcy.
Dokumentuję źródła.

27. sekundant, który naraził na szwank honor swego klienta;
Taaa - sztandarowy przykład, jak sekundujesz Jackowi

Jackowi Biernackiemu dzielnie sekunduje w rozkwicie jego paranoii tak trzymaj.

[...]

Powtarzasz się.

A teraz zapytanie oficjalne do Andzrzeja Bacińskiego.
Potrzebujesz takiego oszczercę w szeregach SDI/TDI ?
Rozumiesz dlaczego musieliśmy pójść własnymi drogami.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-14 09:14:34
Autor:
Boziewiczem walczysz od Boziewicza poległeś.
[...]

Bez zbytniego trudu można było ustalić dostawców internetu następujących osób: Jacek Biernacki, Ryszard Czarnecki i "Duch Leszka"
Zgromadzony materiał dobitnie pokazuje że kłamstwem ordynarnym jest posądzanie mnie o bycie "Duchem Leszka".

W zasitniałej sytuacji domagam się oficjalnych przeprosin ze strony Jacka Biernackiego, jeśli tego nie zrobi to podpada pod "będzie oszczerczą kurwą, amen.".
Zostawiam 24 godziny na podjęcie jedynej decyzji dla człowieka honoru jakim się mieni Jacek Biernacki.

Trudno rozmawiać z oszczercą w recydywie, dlatego zapeniam że nie będę rozmawiał z Jackiem Biernackim jeśli polegnie od Boziewicza.

Boziewiczem walczysz od Boziewicza poległeś.

Ważny komunikat dla posądzeń, przez łachudry
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 14-01-2011, 09:05:56
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
IP Jacka Biernackiego ma też inny element:
Host name 188.146.63.216.nat.umts.dynamic.eranet.pl

Ja również mam inny element:
Host name 16-mo6-8.acn.waw.pl "Duch Leszka" nie ma takiego elementu, lokalizującego dostawcę internetu.

pc18-13.chomiczowka.waw.pl

Teraz lokalizator pokazał dostawcę internetu "Duch Leszka".

Jeżeli od tego momentu ktokolwiek będzie posądzał Jacka Biernackiego czy mnie że jesteśmy "Duch Leszka", będzie oszczerczą kurwą, amen.

pozdrawiam Ryszard Czarnecki

Data: 2011-01-12 22:52:01
Autor: Pszemol
Zróbmy zrzutę!!!!
"Rechot" <rechot@onet.pl> wrote in message news:igl9hv$3j2$1news.onet.pl...
Na 2 nagany i parę kilo kulek .
Wynajmie się jakiś kawałek lasu i moze w końcu rc
i jacekplacek staną na przeciw siebie jak faceci.

A tu może wróci nurkowanie....

Napisałeś coś KIEDYKOLWIEK na tą grupę o nurkowaniu?
Bo ten wątek niestety nie jest o nurkowaniu.

Zróbmy zrzutę!!!!