¬ródła energii.

Data: 2014-10-30 11:12:46
Autor: szklanynocnik
¬ródła energii.
użytkownik Michał napisał:
Węglowe elektrownie zużywaj± tlen i emituj± zanieczyszczenia. Jako lepsze przedstawia się elektrownie wiatrowe i słoneczne. Pisałem już na temat ingerowania w przyrodę. Jak się zastanowić to wiatrowe i słoneczne elektrownie nie emituj± zanieczyszczeń, co jest plusem, ale ingeruj± w przyrodę. Zastanawia mnie używanie w odniesieniu do nich słowa 'odnawialne', jest to bezsensowne.

Policz jeszcze po ilu latach sie zwroca, a jesli w
miedzyczasie panele sie zniszcza?

Jak chcesz gromadzic energie?

Data: 2014-10-30 12:51:28
Autor: Marek
¬ródła energii.
W dniu czwartek, 30 paĽdziernika 2014 19:12:46 UTC+1 użytkownik szklan....@gmail.com napisał:
użytkownik Michał napisał:
> [...]

Policz jeszcze po ilu latach sie zwroca, a jesli w

Nigdy sie nie zwróc±, bo energia z nich otrzymywana jest o 60-70% drozsza od energii ze zrodeł konwencjonalnych.

Data: 2014-10-30 14:14:12
Autor: szklanynocnik
¬ródła energii.
użytkownik Marek napisał:

Nigdy sie nie zwróc±, bo energia z nich otrzymywana jest o 60-70% drozsza od energii ze zrodeł konwencjonalnych.

10 lat i moze koszt sie zwroci.
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/gospodarka/632723,energia-elektryczna-cz-2-fotowolkaiczna-energia-odnawialna.html

Data: 2014-10-30 14:33:37
Autor: Marek
¬ródła energii.
W dniu czwartek, 30 paĽdziernika 2014 22:14:13 UTC+1 użytkownik szklan....@gmail.com napisał:
użytkownik Marek napisał:

> Nigdy sie nie zwróc±, bo energia z nich otrzymywana jest o 60-70% drozsza od energii ze zrodeł konwencjonalnych.

> [...]

Pisza, ze przed uplywem 10 lat napewno sie nie zwroci.
A zywotnosc tych paneli, to wlasnie ok. 10 lat.

Data: 2014-10-30 14:45:35
Autor: szklanynocnik
¬ródła energii.
użytkownik Marek napisał:

Pisza, ze przed uplywem 10 lat napewno sie nie zwroci.
A zywotnosc tych paneli, to wlasnie ok. 10 lat.

Czyli wracamy do "misia".
Po co jest ten mis?
https://www.youtube.com/watch?v=PgCcsXJAga0

Data: 2014-10-31 11:43:38
Autor: Michał
¬ródła energii.
W dniu 2014-10-30 19:12, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Michał napisał:
[...]

  Jedyne dobre Ľródło energii jakie znam to synteza jędrowa, jak w Słońcu. Trochę jest tu jakby sęk, bo Apokalipsa mówi o tym, że ludzie będ± żyli z Bogiem, więc co¶ jakby ze Słońcem.

  Działalno¶ć niekoniecznie musi się zwracać, pytanie na do czego jest potrzebny pr±d, chociaż dobre przedsięwzięcie powinno być zyskowne.

¬ródła energii.