¬ródła kryzysu greckiego: alternatywna teoria

Data: 2010-06-20 13:41:45
Autor: george
¬ródła kryzysu greckiego: alternatywna teoria

"kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> wrote in message news:hvkh93$dcf$1news.onet.pl...
http://biznes.interia.pl/news/kryzys-wielki-spisek-finansjery-z-wall-street,1492198,

Ciekawy artykuł, na mojego czuja niezbyt odległy od prawdy. Co o nim s±dzicie?

k.

artykuł pomija istotny szczegół. Zakłada że biedni grecy nie wiedzieli w czym uczestnicza ...
Moim zdaniem doskonale zdawali sobie z tego sprawę. Goldman oferuje pomoc w naci±ganiu niemców / franzusów na kasę - ¶wietnie. Goldman przy okazji ma niezły "inside" - doskonale. Obie strony wiedziały w co graj±. Grecy udawali greka, a Goldman przygotowywał "akcje" w strefie euro.
BodĽce zupełnie inne, w całej jednak sprawie martwi mnie ¶lepota niemców.
Zostali nieĽle wydymani.

george

¬ródła kryzysu greckiego: alternatywna teoria