¯ryj to pe³owcze ;))

Data: 2010-03-14 01:32:23
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;))
"Jak± popularno¶ci± dzisiaj cieszy siê pan w spo³eczeñstwie?
- Du¿o wiêksz± ni¿ Komorowski i Sikorski[...]
Jakie mia³by Pan szanse w wyborach prezydenckich?
- Wygra³bym wybory prezydenckie.
A prawybory w PO?
- Te¿ bym je wygra³.
To dlaczego pan nie startowa³?
- Bo w³adze partii zdecydowa³y inaczej.[...]
By³by Pan lepszym szefem klubu ni¿ Schetyna?
- Tak, a na pewno nie gorszym.
Widzi Pan koalicjê z SLD bardziej ni¿ z PSL?
- Tak, je¶li SLD przetrwa, [...]
A Platforma mog³aby zrobiæ wiêcej w koalicji z SLD ni¿ z PSL-em?
- Tak, z SLD mo¿na wiêcej[...]
W nowym rz±dzie wyobra¿a Pan sobie miejsce dla siebie?
- To ju¿ bêdzie zale¿a³o od premiera.
A jakie ma Pan aspiracje? Chcia³by Pan obj±æ który¶ resort?
- W polityce warto siê biæ o to, ¿eby byæ prezydentem, premierem i
szefem partii[...]
Chcia³by pan byæ po Tusku?
- Oczywi¶cie, ¿e tak.[....]"

 Ca³o¶æ kuriozalnego wywiadu z pó³mózgiem  na: http://42.pl/u/2bfC_BeZkot_peZognoja
po po³udniu ma siê ponoæ ukazaæ czê¶æ druga tej ¿enady.
A teraz pos³uchajmy grupowych pe³okomuchów be³kocacych o "koalicji"
PiS z lsd ;)
J-23

Data: 2010-03-14 03:10:41
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze- poprawny link

Przepraszam najmocniej pt grupowiczów ale co¶ siê skwasi³o w linku do
tego wiekopomnego wywiadu. Poni¿szy link powinien dzialaæ:
http://42.pl/u/2bfQ_belkot_pelognoja
J-23

Data: 2010-03-14 10:51:49
Autor: apr...
¯ryj to pe³owcze- poprawny link
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):

Przepraszam najmocniej pt grupowicz=F3w ale co=B6 si=EA skwasi=B3o w linku =
do
tego wiekopomnego wywiadu. Poni=BFszy link powinien dziala=E6:
http://42.pl/u/2bfQ_belkot_pelognoja
J-23

czy to Zanik Mózgu,
http://
wiadomosci.onet.pl/2141230,16,najmniej_poznana_struktura_we_wszechswiecie,item.html
a mo¿e kolejna "zagrywka" pijarowska "sztabu" Pe³O,
a mo¿e go¶æ zamieni³ siê swoim ¶wiñskim ³bem na prawdziwy ¶wiñski ³eb ?

Data: 2010-03-14 11:47:01
Autor: .he®sk.
¯ryj to pe³owcze ;))
On Sun, 14 Mar 2010 01:32:23 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

"Jak± popularno¶ci± dzisiaj cieszy siê pan w spo³eczeñstwie?
- Du¿o wiêksz± ni¿ Komorowski i Sikorski[...]

 cpasz od rana ? ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-03-14 03:57:40
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;))
On 14 Mar, 11:47, .he(R)sk. < bigbred...@interia.pl> wrote:

 cpasz od rana ? ;o)))

A sk±d ten pomys³ nieszczê¶niku? To nie ja udzieli³em owego
"wywiadu" ;)
Od rana to ja siê ¶wietnie bawiê czytaj±c jakich pokracznych
debilizmów naprodukowa³y pe³owce w ci±gu minionej doby ;)
J-23

Data: 2010-03-14 12:41:02
Autor: ``he®sk''
¯ryj to pe³owcze ;))
On Sun, 14 Mar 2010 03:57:40 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  cpasz od rana ? ;o)))
A sk±d ten pomys³ nieszczê¶niku?

 nieszczescie to z toba czlowieku. od rana toczysz piane ;o))

To nie ja udzieli³em owego "wywiadu" ;)

 po prostu za cienki jestes ;o)

Od rana to ja siê ¶wietnie bawiê czytaj±c jakich pokracznych
debilizmów naprodukowa³y pe³owce w ci±gu minionej doby ;)

 i co, miewasz orgazmy przy tej okazji ? ;o))

Data: 2010-03-14 07:41:26
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;))
On 14 Mar, 12:41, ``he(R)sk'' <full bigbred...@interia.pl> wrote:

 nieszczescie to z toba czlowieku. od rana toczysz piane ;o))
Jak± pianê mato³ku? Ja siê ¶miejê, naigrawam, kpiê, o ¿adnej "pianie"
mowy byæ nie mo¿e ;)

 i co, miewasz orgazmy przy tej okazji ? ;o))
A co ciê moje orgazmy obchodz± pedrylu? W ty³ zwrot, odmaszerowaæ do
apteki po niebiesk± pigu³kê, impotencie i zazdro¶niku  ;)
J-23

Data: 2010-03-14 17:28:45
Autor: ``he®sk''
¯ryj to pe³owcze ;))
On Sun, 14 Mar 2010 07:41:26 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 14 Mar, 12:41, ``he(R)sk'' <full bigbred...@interia.pl> wrote:

>  nieszczescie to z toba czlowieku. od rana toczysz piane ;o))
Jak± pianê mato³ku?

 brak argumentow, co? stary chlopa zachowuje sie jak menel.

Ja sieê ¶miejê, naigrawam, kpiê,

 a glownie jestes prostacko wulgarny.  pokazujesz te swoje teksty rodzinie ?
 pokaz, niech sie wnuki ciesza jaki dziadzius jest bohater.
 przykladem swiecic moze..

o ¿adnej "pianie" mowy byæ nie mo¿e ;)

 a na ekran plujesz ?

>  i co, miewasz orgazmy przy tej okazji ? ;o))
A co ciê moje orgazmy obchodz± pedrylu?

 sam jestes "pedryl", stary dziadygo.
 nie obchodza mnie twoje "orgazmy", pyam czy je miewasz ?

W ty³ zwrot, odmaszerowaæ

 mundur mole zjadly, legitymacja przysmiardla ale wciaz  celebryjesz mundurowe rocznice ?

do apteki po niebiesk± pigu³kê,

 pomaga ci czy koneczna lobotomia ?

impotencie

 jezeli 2x bez wyjmowania to impotencja ;o)))

i zazdro¶niku  ;)

 a coz ci moge zadrosic zolnierzu ?

Data: 2010-03-14 12:00:46
Autor: DJ Musk
¯ryj to pe³owcze ;))
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> "Jak± popularno¶ci± dzisiaj cieszy siê pan w spo³eczeñstwie?
> - Du¿o wiêksz± ni¿ Komorowski i Sikorski[...]

 cpasz od rana ? ;o)))

Kazdy POwiec chcialby zostac Paliglupem
ty tez o tym marzysz...

Data: 2010-03-14 12:03:36
Autor: konserwator
¯ryj to pe³owcze ;))

U¿ytkownik "DJ Musk" <iratmorWYTNIJTO@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3461.0000080c.4b9cc1denewsgate.onet.pl...

Data: 2010-03-14 12:41:02
Autor: ``he®sk''
¯ryj to pe³owcze ;))
On Sun, 14 Mar 2010 12:00:46 +0100, "DJ Musk"
<iratmorWYTNIJTO@gmail.com> wrote:

Kazdy POwiec chcialby zostac Paliglupem

 kazdy pisowiec chcialby byc tak wielki jak prezes pis ;o)))

ty tez o tym marzysz...

 mam inne marzenia, nie tak porabane jak twoje  ;o))))

Data: 2010-03-15 10:59:28
Autor: cirrus
¯ryj to pe³owcze ;))
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
"Jak± popularno¶ci± dzisiaj cieszy siê pan w spo³eczeñstwie?
- Du¿o wiêksz± ni¿ Komorowski i Sikorski[...]
 cpasz od rana ? ;o)))
Kazdy POwiec chcialby zostac Paliglupem
ty tez o tym marzysz...

Ty mozesz byæ wy³±cznie przyg³upem bez Pali.

--
stevep

Data: 2010-03-14 13:07:02
Autor: zbig
¯ryj to pe³owcze ;))
On 14 Mar, 10:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

To, ze cz³onek jakiej¶ partii ma aspiracje, nie bêd±c jej szefem jest
nie do przetrawienia przez pisomózgi.
W waszym rozumieniu polityka polega na potakiwaniu jakiemu¶ indywiduum
z kotem. ale za to  bez konta, prawa jazdy, ¿ony i dzieci, którego
wiedza o w³asnym spo³eczeñstwie zatrzyma³a siê na roku 89'. To z jego
³aski rozdawane s± nominacje i synekury oraz pochwa³y i kopniaki. Na
szczê¶cie czasy nawiedzonych teoretyków ju¿ minê³y i oby nigdy nie
wróci³y.

Data: 2010-03-14 13:22:05
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;))
On 14 Mar, 21:07, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 14 Mar, 10:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

To, ze cz³onek jakiej¶ partii ma aspiracje, nie bêd±c jej szefem jest
nie do przetrawienia przez pisomózgi.

Zbysiu, nie do przetrawienia to jest ten twój ¿a³osny be³kot. We¼ siê
zmu¶ i przeczytaj zalinkowany "wywiad", ja tylko przekopiowa³em co
sensowniejsze jego fragmenty. A zw³aszcza ten zapowiadaj±cy oficjaln±
koalicjê palikociarni z lsd. Który to zamiar grupowa palikociarnia
usi³uje wpalikociæ  od d³u¿szego czasu kaczorom ;)
J-23

Data: 2010-03-14 13:35:23
Autor: zbig
¯ryj to pe³owcze ;))
On 14 Mar, 21:22, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Wywiad dawno przeczyta³em i nie znalaz³em w niczego co by mnie
zaskoczy³o, jako obserwatora sceny politycznej. Palikot to sprytny
cwaniak bij±cy na g³owê intelektem podgryzaj±ce go miernoty z PiS.
Raczej nie po¿yczy³bym mu samochodu, ale wola³bym mieæ go po swojej
stronie ani¿eli na odwrót.

¯ryj to pe³owcze ;))