¯ryj to pe³owcze ;)

Data: 2010-04-15 08:45:06
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;)
Te¿ sobie pejstnê, trochê obok g³ównego tematu, ale  mimo to bardzo
warto:
http://dziennik.pl/wydarzenia/article587633/Swiadek_Walesa_byl_Bolkiem.html

"64-letni emerytowany Janusz S. zeznawa³ jako ¶wiadek w procesie o
naruszenie dóbr osobistych z powództwa Lecha Wa³êsy przeciwko b.
dzia³aczowi Wolnych Zwi±zków Zawodowych Krzysztofowi Wyszkowskiemu.
[...]Do 1974 r. prowadzi³em teczkê pracy i personaln± Lecha Wa³êsy
jako TW +Bolek+. Jego wspó³praca z SB od chwili pozyskania, miêdzy 15
a 17 grudnia 1970 r., by³a intensywna przez 3-4 miesi±ce. Spotkania z
nim oficerów prowadz±cych odbywa³y siê kilka razy w tygodniu, a w
jednym przypadku 2-3 razy dziennie. Do czerwca 1971 r. Wa³êsa dosta³
za wspó³pracê 20 tys. z³, przy ¶redniej pensji stoczniowca 1600 z³" -
powiedzia³ Janusz S. [...] Jeden z przes³uchuj±cych Wa³êsê oficerów,
który wyszed³ na papierosa, mówi³ wówczas +Mamy go. Przysiêga³ na
krzy¿yk, ¿e bêdzie lojalny i bêdzie z nami wspó³pracowa³+. Widzia³em
potem na w³asne oczy napisane odrêcznie przez Wa³êsê i podpisane takie
o¶wiadczenie. By³o w nim napisane, ¿e zobowi±zuje siê do zachowania w
tajemnicy wspó³pracy z SBJak zezna³, po spaleniu Komitetu
Wojewódzkiego PZPR w Gdañsku w grudniu 1970 r. na przes³uchania
przywieziono autobusem 30 stoczniowców. W tej grupie by³ te¿ Lech
Wa³êsa."

Czy¿by co¶ "pêk³o"   w gliniarzu po smoleñskiej tragedii ¿e dopiero
teraz zdecydowa³ siê powiedzieæ prawdê?
A teraz pos³uchamy sobie k³ameckiego kwiku heskoidalnej pe³oswo³oczy
na temat "niewiarygodno¶ci" ¶wiadka albo jakich¶ innych palikocizmów w
tym gu¶cie. Bo ¿e zechc± zapalikociæ prawdê tak¿e i w tym przypadku
nikt rozs±dny  nie ma chyba najmniejszych w±tpliwo¶ci.
J-23

Data: 2010-04-15 18:12:29
Autor: {he®sk}
¯ryj to pe³owcze ;)
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
 [...]

 jakiez piekny temat. taki w duchu pojednania i zadumy nad szczatkami
 zabitych. jakiez poszanowanie pamieci s.p. lecha i s.p. marii.
 do takiego pieniactwa i obludy zdolny jest tylko elektorat pis.
 coz, wzorzec ma w swoim prezesie...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-15 09:23:04
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;)
On 15 Kwi, 18:12, {he®sk} <*wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss<mrdevi...@gmail.com> wrote:

 [...]

 jakiez piekny temat. taki w duchu pojednania

Nie ma i nie mo¿e byæ ¿adnego "pojednania" z band± oszustów i
palikociarzy, która tak¿e przy pomocy Bolka usi³owa³a zaszczuæ ¶wiêtej
pamiêci Pana Prezydenta Kaczyñskiego za jego ¿ycia.
Tym¿e Bolkiem terroryzowa³a ¶wiêtej pamiêci pani± Annê Walentynowicz,
co by³o skurwysyñstwem o tyle grubszego kalibru ¿e Ona by³a wobec
owego terroru zupe³nie bezbronna.
Dla przypomnienia- tu¿ po katastrofie prezydenckiego samolotu bydlê,
¶mieæ i gnida Bolek oznajmi³ publicznie ¿e.... PRZEBACZA Pani Annie..
Tfu!!!
Na pohybel Bolkowi, jego esbeckim mocodawcom i pe³oskim poplecznikom.
J-23

Data: 2010-04-15 18:45:45
Autor: {he®sk}
¯ryj to pe³owcze ;)
On Thu, 15 Apr 2010 09:23:04 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

palikociarzy, która tak¿e przy pomocy Bolka usi³owa³a zaszczuæ ¶wiêtej pamiêci Pana Prezydenta Kaczyñskiego za jego ¿ycia.

 "spieprzaj dziadu!" ;o)

Tym¿e Bolkiem terroryzowa³a ¶wiêtej pamiêci pani± Annê Walentynowicz,

 jestes naiwny.
co by³o skurwysyñstwem o tyle grubszego kalibru ¿e Ona by³a wobec
owego terroru zupe³nie bezbronna.

 tyle,ze to walesa a nie nikt inny ujal sie za nia. pozniej gwiazdom
 odbilo i uwierzyli w falszywke podrzucona im przez sb.
Dla przypomnienia- tu¿ po katastrofie prezydenckiego samolotu bydlê,
¶mieæ i gnida Bolek oznajmi³ publicznie ¿e.... PRZEBACZA Pani Annie.
Tfu!!!

 ty natomiast nie potrafisz zyc bez wulgaryzmow i pieniactwa.

Na pohybel Bolkowi, jego esbeckim mocodawcom i pe³oskim poplecznikom.

 jakiz z ciebie maly, opetany nienawiscia czlowieczek. dzieki takim
 jak ty porzadni ludzie z pis przy rozmowach uciekaja wzrokiem.

Data: 2010-04-15 10:25:18
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;)
On 15 Kwi, 18:45, {he®sk} <*wc15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 tyle,ze to walesa a nie nikt inny ujal sie za nia. pozniej gwiazdom
 odbilo i uwierzyli w falszywke podrzucona im przez sb.
Ten zeznaj±cy gliniarz to te¿ fa³szywka podrzucona przez sb"?

 jestes naiwny.
Buahahahahaha... JA NAIWNY??????!!!!!????  To ja wierzy³em w bolkowe
k³amstwa mimo oczywistych i od wielu lat znanych niepodwa¿alnych
dowodów jego esbeckiego donosicielstwa? Kpisz pe³owcze czy o drogê
pytasz?
J-23

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
¯ryj to pe³owcze ;)
On Thu, 15 Apr 2010 10:25:18 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

>  odbilo i uwierzyli w falszywke podrzucona im przez sb.
Ten zeznaj±cy gliniarz to te¿ fa³szywka podrzucona przez sb"?

 gliniarz ? to wyrzucony za burte ubek ktory chce sie  przysluzyc nowym panom.

>  jestes naiwny.
Buahahahahaha... JA NAIWNY??????!!!!!????  To ja wierzy³em w bolkowe
k³amstwa mimo oczywistych i od wielu lat znanych niepodwa¿alnych
dowodów jego esbeckiego donosicielstwa?

 wiesz, baw sie lepiej klockami lego...

Kpisz pe³owcze czy o drogê pytasz?
J-23

 to pierwsze ;o)))))

--

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 18:23:18
Autor: awe
¯ryj to pe³owcze ;)

U¿ytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:38ees553pn1620mjmfo0aqsveljo2vs8r44ax.com...
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
 [...]

[...]
-

 HeSk

Hesk masz cos z glowa a co wspolnego ma zaloba z tym ze Walesa to KAPUS>?
awe

Data: 2010-04-15 18:24:21
Autor: boukun
¯ryj to pe³owcze ;)

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq7eek$o6m$1news.onet.pl...

U¿ytkownik "{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:38ees553pn1620mjmfo0aqsveljo2vs8r44ax.com...
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
[...]

[...]

A Jaros³aw swoj± lojalkê spali³...
Jeszcze nie jedno wyjdzie na jaw, jestem tego pwien, w tym domu wariatów...

boukun

Data: 2010-04-15 09:29:41
Autor: Hans Kloss
¯ryj to pe³owcze ;)
On 15 Kwi, 18:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A Jaros³aw swoj± lojalkê spali³...
 a ty to widzai³e¶ bo ci  niedopa³ek owej lojalki na ryju zgasi³.....
J-23

Data: 2010-04-15 18:41:03
Autor: boukun
¯ryj to pe³owcze ;)

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9ca1db3a-2d2e-4bea-9ec2-13d215918174b33g2000yqc.googlegroups.com...
On 15 Kwi, 18:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A Jaros³aw swoj± lojalkê spali³...
 a ty to widzai³e¶ bo ci  niedopa³ek owej lojalki na ryju zgasi³....
J-23

Jest to tajemnica poliszynela, na razie...
Ale ca³a Polkska o tym wie, pojebany fanatyku...

boukun

Data: 2010-04-15 19:04:58
Autor: awe
¯ryj to pe³owcze ;)

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq7fm3$cc8$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
tak tak boukun ty prlowski odpadzie
awe

Data: 2010-04-15 20:04:13
Autor: boukun
¯ryj to pe³owcze ;)

U¿ytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hq7gs7$rj$1news.onet.pl...

[...]

PRlOWSKI ODPAD BEDZIE TERAZ STRASZY£ NA WAWELU...

BOUKUN

Data: 2010-04-15 19:21:22
Autor: ColgatesBilly
¯ryj to pe³owcze ;)
"{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:38ees553pn1620mjmfo0aqsveljo2vs8r44ax.com...
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
 [...]

[...]

To byla WASZA zad-y-ma...
Nasza jest inna.... i odroznia Bolka od porzadnego czlowieka.
( i prosze, jak od razu idealy sie u was pojawiaja, zaraz po narobieniu...
 i w trakcie... bydla)

To identyczne z reakcja na Wolskiego.

Normalnie (jakby to bylo upowszechnione) tygodniami by Szklo K
zwl. w telefonach od tych, co normalnie pluli na Prezydenta
( a prowadzacy mowili uprzejmie:
*no nie, no tak sie mowic nie powinno, prosimy nie nma przyszlosc*)'
mowilo w naj-piekielniejszym oburzeniu
gdzie dowiedzielibysmy sie, ze Marcin to najwieksze beztalencie
co zaprzedal sie kurduplom,

Data: 2010-04-15 18:29:54
Autor: {he®sk}
¯ryj to pe³owcze ;)
On Thu, 15 Apr 2010 19:21:22 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

"{heRsk}" <*wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:38ees553pn1620mjmfo0aqsveljo2vs8r44ax.com...
On Thu, 15 Apr 2010 08:45:06 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
 [...]

[...]

 wymysl cos lepszego...

Nasza jest inna....

 pelna wulgaryzmow, chamstwa i prostactwa. pelna nienawisci i obludy.

i odroznia Bolka od porzadnego czlowieka.

 jestes naiwny.
( i prosze, jak od razu idealy sie u was pojawiaja,

 nikt nbie ejst idealny. no, chyba, ze prezes pis...

zaraz po narobieniu... i w trakcie... bydla)

 brawo! brawo! coz za piekny jezyk. taki w duchu zadumy nad szczatkami
 s.p.lecha i marii. tak zachowujesz sie wobec bliskich? przeciez twoj
 jezyk i jezyk hansa to jezyk srodowiska zdegenerowanych meneli.
 tak zachowujesz sie w domu? --