Zrywają kostkę!

Data: 2012-11-14 08:36:59
Autor: drobo
Zrywają kostkę!
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynia-kostka-halasowala-wiec-ja-zrywaja-n63798.html

A my narzekamy, że mitologia rozbieralności nawierzchni ma wpływ tylko na naszą, rowerową infrę :-)

Data: 2012-11-14 18:30:22
Autor: Jacek Maciejewski
Zrywają kostkę!
Dnia Wed, 14 Nov 2012 08:36:59 -0800 (PST),
drobo%gazeta.pl@gtempaccount.com napisał(a):

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdynia-kostka-halasowala-wiec-ja-zrywaja-n63798.html

A my narzekamy, że mitologia rozbieralności nawierzchni ma wpływ tylko na naszą, rowerową infrę :-)

"Nikt nie spodziewał się, że będzie ona tak hałasować."
Za moich czasów na podwórku się mówiło o takich "Nie wiedział że ma na d...
przedział" :) A w ogóle niech mi ktoś udowodni że położenie bruku kosztuje
mniej niż położenie asfaltu. Przy dzisiejszych cenach robocizny.
--
Jacek

Data: 2012-11-14 21:37:15
Autor: J.F.
Zrywają kostkę!
Dnia Wed, 14 Nov 2012 18:30:22 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Wliczajac koszt wymiany peknietej rury ? No i wez pod uwage ze tam byla kostka brukowa kamienna, betonowa na sciezce
uklada sie znacznie szybciej.

J.

Data: 2012-11-14 22:04:55
Autor: Jacek Maciejewski
Zrywają kostkę!
Dnia Wed, 14 Nov 2012 21:37:15 +0100, J.F. napisał(a):

betonowa na sciezce
uklada sie znacznie szybciej.

Nową owszem, ale nie tą  już  zdjętą. A rurę trzeba wymienić bez względu na
to czym jest zakryta, więc nie wiem czemu o tym wspominasz.
--
Jacek

Data: 2012-11-15 14:55:31
Autor: Gotfryd Smolik news
Zrywają kostkę!
On Wed, 14 Nov 2012, Jacek Maciejewski wrote:

"Nikt nie spodziewał się, że będzie ona tak hałasować."

  Hm... jakiś certyfikat niekompetencji powinni dostać czy jak?
  Znaczy że gwarantuje się, że nie wiedzą czego używają :]

pzdr, Gotfryd

Zrywają kostkę!