Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!

Data: 2011-11-28 17:07:13
Autor: Konfabulator
Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!
Witajcie, czy ktoś kto NIE MA konta w Aliorze i zasilał lokaty z rachunku w
innym banku zrywał już takie lokaty i może się podzielić informacją jak to
zrobić by środki z odsetkami wróciły na pierwotny rachunek?

Pozdrawiam.

Data: 2011-11-28 17:39:50
Autor: Konfabulator
 Konfabulator <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Sam sobie odpowiem, ale może ktoś się do tego dogrzebie. Było już w innym
wątku opisane.

Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
oddziału i tam zrywają i przelewają.

Data: 2011-11-29 12:21:11
Autor: Waldek

Użytkownik "Konfabulator" <kredycik-i-wio.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb0h16$fnt$1inews.gazeta.pl...

Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
oddziału i tam zrywają i przelewają.

A to pewnie za kare ze jednak nie zalozyles u nich konta ror :D

Cale szczescie ze np. Idea jest jednak bardziej "cywilizowana"
i zwraca tam skad przyszlo ;)

Data: 2011-11-29 15:44:23
Autor: Zyga
W dniu 2011-11-28 18:39, Konfabulator pisze:

Sam sobie odpowiem, ale może ktoś się do tego dogrzebie. Było już w innym
wątku opisane.

Wiem, sam pisałem :)

Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
oddziału i tam zrywają i przelewają.

Dziś zrywałem dwie lokaty, w tym samym oddziale co dwa miesiące temu. I dziś mi wmawiali że albo gotówka albo muszę u nich założyć konto. Po prostu sami nie wiedzą jak ich system działa :( Trzeba im powiedzieć aby wybrali zerwanie lokaty, wypłata przelewem. I wtedy wpisuje się numer konta. Ale żebym to ja miał pracownikowi banku to mówić. Masakra.

pzdr
Zyga

Data: 2011-11-29 15:53:52
Autor: Konfabulator
Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
[...]

Bo to jakoś jest dziwnie, jak masz ror to jest guzik zerwij i po robocie. Ale
jak nie mam roru to nawet pracownik Aliora nie ma opcji zerwij, tylko gdzieś
tam musi się wgrzebać głębiej i zrobić "odstąpienie od umowy" i tam dopiero
można zerwać, drukując dwie strony kompletnie zbędnego papieru, pieczątki,
podpisy itd. Ponieważ lokat miałem kilkadziesiąt to po stwierdzeniu, że
zerwanie jednej trwało ponad 10 minut poprosiłem o ROR i uciekłem :) W domu
zajęło mi to wszystko razem 10 minut.

Data: 2011-11-30 15:27:25
Autor: Zyga
Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!
Wczoraj zerwałem dwie lokaty. Mam na to potwierdzenie na piśmie. Dziś patrzę na rachunek, tylko jeden przelew przyszedł. Idę znów do oddziału. Druga lokata nadal nie zerwana. A ja mam w ręku potwierdzenie że zerwana. Obecne standardy zaczynają mnie przerażać.

pzdr
Zyga

Data: 2011-11-30 16:35:29
Autor: brum
Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!
Wczoraj zerwałem dwie lokaty. Mam na to potwierdzenie na piśmie. Dziś patrzę na rachunek, tylko jeden przelew przyszedł.

z jakiego (czyjego) rachunku przyszedl przelew ?

Data: 2011-11-30 09:01:56
Autor: Zyga
On 30 Lis, 16:35, "brum" <loksim4wons...@wonspampoczta.onet.pl> wrote:
> Wczoraj zerwałem dwie lokaty. Mam na to potwierdzenie na piśmie. Dziś
> patrzę na rachunek, tylko jeden przelew przyszedł.

z jakiego (czyjego) rachunku przyszedl przelew ?

Z mojego. Numer ten co nr rachunku lokaty.

Zyga

Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!