Zrzeczenie się praw rodzicielskich a płace nie alimentów

Data: 2013-08-23 16:39:06
Autor: A.M.
Zrzeczenie się praw rodzicielskich a płace nie alimentów
Witam,
Założyłam mężowi sprawę o alimenty i kiedy otrzymał wezwanie do sądu zadzwonił do mnie i mnie poinformował mnie, że zrzeknie się praw rozdicielskich i nie będzie płacił żadnych alimentów na dziecko.
Czy to jest możliwe, żeby nie płacił?

Data: 2013-08-23 10:02:24
Autor: witek
Zrzeczenie się praw rodzicielskich a pł acenie alimentów
A.M. wrote:
Witam,
Założyłam mężowi

ciągle mężowi czy już ex i dlaczego jeszcze nie ex?

  sprawÄ™ o alimenty i kiedy otrzymaÅ‚ wezwanie do sÄ…du
zadzwonił do mnie i mnie poinformował mnie, że zrzeknie się praw
rozdicielskich

ewentualnie sąd może mu je zabrać jak o to wystąpisz i dobrze uzasadnisz.
Jego raczej nikt pytal nie bedzie.
I dobrze radzę tak zrobić. tylko poczytaj jakie warunki trzeba spełnić ze sąd zechciał mu odebrać prawa rodzicielskie.

i nie będzie płacił żadnych alimentów na dziecko.
Czy to jest możliwe, żeby nie płacił?

jak sąd zasądzi to będzie płacił.

Data: 2013-08-23 16:46:07
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-08-23 16:39, A.M. pisze:
[...]

Gdyby to było możliwe, to każdy by tak zrobił ;)

A co na ten temat mówi KRiO?
Jeśli wchodzisz na drogę sądową, to przynajmniej elementarne przepisy musisz znać. Chyba, że jesteś bardzo bogata i stać Cię na wynajęcie tzw. "fachowca", czyli papugi.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-23 16:48:25
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-23 16:46, sqlwiel pisze:
[...]

A jak nie zna i nie jest bogata? Ma darować alimenty? Coś Twoje widzenie świata ma potężne dziury.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-23 17:17:53
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-08-23 16:48, Liwiusz pisze:

[...]

Ma się douczyć. Skoro potrafi napisać w usenecie, to powinna umieć znaleźć Ustawę i powinna ją umieć przeczytać ze zrozumieniem.

W myśl zasady, że jeśli zatrudniasz kafelkarza, to musisz mieć elementarne pojęcie o układaniu kafelek (jeśli nie chcesz potem płakać). Niekoniecznie musisz umieć ręką je ciupać wzdłuż linii prostej pod wybranym kątem ;) Po to się bierze kafelkarza.

Gdybym miał doskonałą receptę na zorganizowanie świata, to pewno byłbym co najmniej papieżem ;)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-23 17:20:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-23 17:17, sqlwiel pisze:
[...]

Jest jakiÅ› zakaz ustawowy uczenia siÄ™ z grup dyskusyjnych?

W myśl zasady, że jeśli zatrudniasz kafelkarza, to musisz mieć

Ona nikogo nie zatrudnia.

Gdybym miał doskonałą receptę na zorganizowanie świata, to pewno byłbym
co najmniej papieżem ;)

Kolejny socjalista co by chciał świat organizować ;P

--
Liwiusz

Data: 2013-08-23 17:25:46
Autor: sqlwiel
Zrzeczenie się praw rodzicielskich a pł acenie alimentów
W dniu 2013-08-23 17:20, Liwiusz pisze:

Robi siÄ™ personalnie :)
Powinniśmy przejść na prv, ale proponuję koniec szermierki na tej planszy. Wyrzekam się odpowiedzi na Twoją odpowiedź na niniejszy post.

Ma się douczyć. Skoro potrafi napisać w usenecie, to powinna umieć
znaleźć Ustawę i powinna ją umieć przeczytać ze zrozumieniem.

Jest jakiÅ› zakaz ustawowy uczenia siÄ™ z grup dyskusyjnych?

Temu poniekąd te grupy służą. Dostała krótkie odpowiedzi, w tym od Ciebie. Dostała ode mnie wskazanie na KRiO, który powinna poznać.

W myśl zasady, że jeśli zatrudniasz kafelkarza, to musisz mieć

Ona nikogo nie zatrudnia.

Zatrudnia polski "wymiar" "sprawiedliwości".

Gdybym miał doskonałą receptę na zorganizowanie świata, to pewno byłbym
co najmniej papieżem ;)

Kolejny socjalista co by chciał świat organizować ;P

To jest tak poważna obelga, że jak się spotkamy, to zrewanżuję Ci się fizycznie :)
Przecież ja wcale nie chcę! Świat sobie beze mnie (i paru innych) doskonale poradzi.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-26 14:22:35
Autor: p47
[...]

wybranym kÄ…tem ;) Po to siÄ™ bierze kafelkarza.

Gdybym miał doskonałą receptę na zorganizowanie świata, to pewno byłbym
co najmniej papieżem ;)

Hm, na pewno? - wg prawa kanonicznego papież (jak zresztą i każdy ksiądz) musi być pełnosprawnym mężczyzną i winien okazać w tej kwestii zaświadczenie z badań lekarskich.

Data: 2013-08-23 20:54:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 23 Aug 2013, Liwiusz wrote:

W dniu 2013-08-23 16:46, sqlwiel pisze:
A co na ten temat mówi KRiO?
Je¶li wchodzisz na drogê s±dow±, to przynajmniej elementarne przepisy
musisz znaæ. Chyba, ¿e jeste¶ bardzo bogata i staæ Ciê na wynajêcie tzw.
"fachowca", czyli papugi.

A jak nie zna i nie jest bogata? Ma darowaæ alimenty? Co¶ Twoje widzenie ¶wiata ma potê¿ne dziury.

  Czepiasz siê.
  Przed "chyba" zosta³o wyja¶nione co najlepiej zrobiæ.

  I tak, owszem, IMO *równie¿*, jedn± z wa¿niejszych wskazówek jest
wyja¶nienie pytaj±cemu ¿e najlepiej jak NAJPIERW przeczyta przepisy.
  Przed czytaniem komentarzy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-23 16:46:43
Autor: Liwiusz
[...]

Nie można zrzec się praw rodzicielskich.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-23 16:56:43
Autor: boa
W dniu 23-08-2013 16:39, A.M. pisze:
[...]
Zrzeka się praw a nie obowiązków.
Dla Ciebie teraz (musi wyrażać zgodę na większość rzeczy dotyczących dzieci)
i ewentualnie dzieci w przyszłości (nie dostanie od nich alimentów na staruszka) - same zalety.
Wiec namawiaj go usilnie do tego kroku.

Data: 2013-08-23 17:00:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-08-23 16:56, boa pisze:
Zrzeka się praw a nie obowiązków.

Dasz przepis na zrzeczenie siÄ™ praw rodzicielskich?

--
Liwiusz

Data: 2013-08-24 08:20:37
Autor: Danusia
Zrzeczenie się praw rodzicielskich a płacenie alimentów

Użytkownik "A.M." <aa@mm.eu> napisał w wiadomości news:52177408$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Czy to jest możliwe, żeby nie płacił?
TAK. Jeżeli przed sądem udowodni że nie jest ojcem dziecka.

pozdr

Zrzeczenie się praw rodzicielskich a płace nie alimentów