Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow

Data: 2009-10-21 18:35:56
Autor: .B:artek.
Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
Gosc wyskrobał(a):
Skończyłem "studia" zarządzanie i marketing, z których jestem bardzo
niezadowolony. Poźniej skończyłem (a właściwie właśnie kończę)
prawdziwe studia (elektronikę i telekomunikację), z których jestem
bardzo zadowolony. Czy jest jakaś możliwość zwrócenia uczelni dyplomu
tych gównianych pseudostudiów zarządanie i marketing? Nic mi te
studia nie dały, kompletnie nic się tam nie nauczyłem, tylko
zamarnowałem czas i pieniądze. Czy można jakoś zrzec się dyplomu? Na
odzyskanie pieniędzy za to badziewie nie liczę.

Możesz go nie odbierać albo odebrać i spalić.

Niech mi ktoś wyjaśni, po co w ogóle są tego typu "studia"? I
dlaczego po czymś takim jak zarządzanie i marketing dają dyplom
inżyniera? Za co? Teraz kończę drugie prawdzie studia inżynierskie i
uważam, że "inżynierowie" po zarządzaniu i marketingu są tylko
karykaturą inżynierów.

Jest potrzeba, to są i studia. Inżynier marketingu i zarządzania to kierunek głównie dla tych, którzy chcą "jakieś" studia nie wiadomo jakie, byle szybko i byle mieć "wyższe wykształcenie". Bo im np. pracodawca każde mieć studia skończone (jakiekolwiek, bo to niby kto mgr albo inż. to mniejszy cham).

--
..B:artek.

Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow