Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow

Data: 2009-10-21 14:39:01
Autor: witek
Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
Gosc wrote:
Nic mi te studia nie dały, kompletnie nic się tam nie nauczyłem, tylko zamarnowałem czas i pieniądze.

Jak widać totalnie sie nie nadajesz na studia i w jednym asz rację, powinni cię wywalić znacznie wcześniej.

Data: 2009-10-24 19:34:13
Autor: Gosc
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hbno0l$8rm$9inews.gazeta.pl...
Gosc wrote:
Nic mi te studia nie dały, kompletnie nic się tam nie nauczyłem, tylko zamarnowałem czas i pieniądze.

Jak widać totalnie sie nie nadajesz na studia i w jednym asz rację, powinni cię wywalić znacznie wcześniej.

Ale za co? Za bardzo dobre wyniki w nauce? Za zaliczanie prawie zawsze za pierwszym podejściem? Za druga najwyszą średnią na roku? A może za koszty, jakie im robiłem, pobierając stypendium (a właściwie zniżkę w opłatach, bo to były studia płatne - wieczorowe)?

Data: 2009-10-24 20:43:20
Autor: witek
Gosc wrote:
[...]

za sieroctwo ogolne.

Data: 2009-10-24 23:03:08
Autor: tobi.as
Gosc wrote:
[...]

a dlaczego on się  nie nadaje na studia? i co wg ciebie znaczy "sieroctwo"? oj witek witek, ty chyba w ogóle nigdy nie studiowałeś, a krytykujesz i się wymądrzasz na nieznane ci tematy

Data: 2009-10-25 08:55:13
Autor: witek
tobi.as wrote:
a dlaczego on się  nie nadaje na studia? i co wg ciebie znaczy "sieroctwo"? oj witek witek, ty chyba w ogóle nigdy nie studiowałeś, a krytykujesz i się wymądrzasz na nieznane ci tematy

studiowalem, i nie moge pojac co takie sieroty co nie wiedzą czego chcą od studiów i samych siebie robią na studiach. Mamusia chyba kazała i zabroniła kierunek zmienic.

Data: 2009-10-25 15:59:28
Autor: Gosc
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hc1lc1$2kb$2inews.gazeta.pl...
tobi.as wrote:
[...]

Na takich kierunkach są widać same "sieroty", bo te studia, choćby nie wiem co, nie dadzą nic, bo niczego konkretnego tam nie uczą.

i samych siebie robią na studiach. Mamusia chyba kazała i zabroniła kierunek zmienic.

Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

Data: 2009-10-25 11:33:34
Autor: witek
Gosc wrote:

Na takich kierunkach są widać same "sieroty", bo te studia, choćby nie wiem co, nie dadzą nic, bo niczego konkretnego tam nie uczą.

to po cholere tam lazłeś.

Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

no to po co marudzisz.

Data: 2009-10-26 01:52:25
Autor: kaźmir kazikowski
On 25 Paź, 15:59, "Gosc" <7...@drtvrt7t78r.cw> wrote:
Użytkownik "witek" <witek7...@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomościnews:hc1lc1$2kb$2inews.gazeta.pl...

> [...]

Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie
skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

na prwniczych tyz sieroty, wikszość zostaje z tytulem prawnika co
niewiele daje, a tylko garsta zdaje aplikacje
po tem nie mają co robić i radza gratis na listach :)))
taka prawda

Data: 2009-10-26 12:04:13
Autor: Gosc
Użytkownik "kaźmir kazikowski" <kamirkaz@gmail.com> napisał w wiadomości news:a2623a7d-4514-413e-8db9-a64e552f1823o21g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Zdolni  czy z plecami zdają? Raczej zdecydowanie to drugie. I potem tyle miernot w zawodzie.

Data: 2009-10-26 13:36:52
Autor: Papa Smerf
Órzytkownik "kaźmir kazikowski" napisał:
na prwniczych tyz sieroty, wikszość zostaje z tytulem prawnika co
niewiele daje, a tylko garsta zdaje aplikacje po tem nie mają co
robić i radza gratis na listach :))) taka prawda

z ciebie też pewnie jest taka prafnicz sierota skoro robisz w pory na
widok darmowej newsowej konkurencji, może tatuś tego zabroni?:O)

Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow