Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow

Data: 2009-10-23 16:09:51
Autor: Piotrek
Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow

Czy jest jakaś możliwość zwrócenia uczelni dyplomu tych gównianych pseudostudiów zarządanie i marketing? Nic mi te studia nie dały, kompletnie nic się tam nie nauczyłem, tylko zamarnowałem czas i pieniądze. Czy można jakoś zrzec się dyplomu?

Nie widzę sensu tego pytania. Możesz po prostu się nie legitymować tym dyplomem. Chyba nie jest problemem udawanie, że ma się niższy poziom wykształcenia niż w rzeczywistości? Równie dobrze możesz mieć "oficjalnie" tylko średnie, wystarczy się nie przyznawać do wyższego (albo mając 2 dyplomy przyznawać się tylko do jednego z nich). --

Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow