Zrzeczenie się dziedziczenia

Data: 2018-05-18 22:10:57
Autor: Kris
Zrzeczenie się dziedziczenia
W dniu czwartek, 17 maja 2018 19:43:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Z tego co się zorientowałem wszyscy zainteresowani zrzekli się dziedziczenia
Kto będzie spadkobiercą?
Gmina? Czy nikt?

Data: 2018-05-19 14:00:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-19 o 07:10, Kris pisze:
[...]

Gmina, jeśli mieszkał w Polsce.

--
Liwiusz

Data: 2018-05-20 01:52:44
Autor: Kris
W dniu sobota, 19 maja 2018 14:00:55 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> Kto będzie spadkobiercą?
> Gmina? Czy nikt?
> Gmina, jeśli mieszkał w Polsce.

A gmina pewnie odrzuci spadek.

Data: 2018-05-20 11:53:10
Autor: Michal Jankowski
W dniu 2018-05-20 o 10:52, Kris pisze:
[...]

  Art. 1023. Przyjęcie spadku przez gminę lub Skarb Państwa
§ 1. Skarb Państwa ani gmina nie mogą odrzucić spadku, który im przypadł z mocy ustawy.
§ 2. Skarb Państwa ani gmina nie składają oświadczenia o przyjęciu spadku, a spadek uważa się za przyjęty z dobrodziejstwem inwentarza.

   MJ

Zrzeczenie się dziedziczenia