Zrzucimy sie na latki?

Data: 2018-03-03 10:02:55
Autor: ń
Zrzucimy sie na latki?
Może w paru Warszawiaków zrzucimy się na łatki bezklejowe (hurt 20 pudełeczek po 6 łatek)?
www.athleteshop.pl/schwalbe-glueless-patches-tube-patch-22-mm

Data: 2018-04-04 16:07:57
Autor: submarinecommander
Zrzucimy sie na latki?
To ile by wyszło pudełko?
Subcom

Data: 2018-04-05 12:21:12
Autor: ń
Zrzucimy sie na latki?
No wychodzi 38 zł / 20 pudełek czyli ok. 2 (dwa) złote za pudełko, z tym że do ceny całego kartonu trzeba doliczyć koszty wysyłki więc pewnie drugie tyle (w każdym pudełeczku jest po 6 szt. łatek).

-- -- -
To ile by wyszło pudełko?

Data: 2018-05-02 00:07:21
Autor: submarinecommander
Zrzucimy sie na latki?
On Thursday, April 5, 2018 at 12:20:36 PM UTC+2, ń wrote:
No wychodzi 38 zł / 20 pudełek czyli ok. 2 (dwa) złote za pudełko, z tym że do ceny całego kartonu trzeba doliczyć koszty wysyłki więc pewnie drugie tyle (w każdym pudełeczku jest po 6 szt. łatek).

> [...]

To ja bym z 3-4 pudełka łyknął - jak pokażę kumplom to wezmą ode mnie coś napewno

Data: 2018-04-05 00:27:01
Autor: Rowerex
Zrzucimy sie na latki?
W dniu sobota, 3 marca 2018 10:03:02 UTC+1 użytkownik ń napisał:
Może w paru Warszawiaków zrzucimy się na łatki bezklejowe (hurt 20 pudełeczek po 6 łatek)?
www.athleteshop.pl/schwalbe-glueless-patches-tube-patch-22-mm

Wolałbym miętowe, bo ten smak ASVGLP1TRM brzmi dziwnie. No i te "strony" rowerowe - a już myślałem, że nie mają części  ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-07-03 14:29:58
Autor: Maciek
Zrzucimy sie na latki?
W dniu 2018-03-03 o 10:02, ń pisze:
Może w paru Warszawiaków zrzucimy się na łatki bezklejowe (hurt 20 pudełeczek po 6 łatek)?
www.athleteshop.pl/schwalbe-glueless-patches-tube-patch-22-mm

Rzucili do Auchana ten deficytowy towar w cenie gumki recepturki, chętnych brak.
Tym, którzy jeszcze się nie okupili na ten sezon proponuję pędzikiem, promocja do jutra ;-D

http://oi63.tinypic.com/2vkfep4.jpg

Zrzucimy sie na latki?