Zrzucimy sie na latki?

Data: 2018-04-04 16:07:57
Autor: submarinecommander
Zrzucimy sie na latki?
To ile by wyszło pudełko?
Subcom

Data: 2018-04-05 12:21:12
Autor: ń
Zrzucimy sie na latki?
No wychodzi 38 zł / 20 pudełek czyli ok. 2 (dwa) złote za pudełko, z tym że do ceny całego kartonu trzeba doliczyć koszty wysyłki więc pewnie drugie tyle (w każdym pudełeczku jest po 6 szt. łatek).

-- -- -
To ile by wyszło pudełko?

Data: 2018-05-02 00:07:21
Autor: submarinecommander
Zrzucimy sie na latki?
On Thursday, April 5, 2018 at 12:20:36 PM UTC+2, ń wrote:
No wychodzi 38 zł / 20 pudełek czyli ok. 2 (dwa) złote za pudełko, z tym że do ceny całego kartonu trzeba doliczyć koszty wysyłki więc pewnie drugie tyle (w każdym pudełeczku jest po 6 szt. łatek).

> [...]

To ja bym z 3-4 pudełka łyknął - jak pokażę kumplom to wezmą ode mnie coś napewno

Zrzucimy sie na latki?