Zrzuta na 500+

Data: 2016-05-27 09:02:32
Autor: Ciemny Lód
Zrzuta na 500+
http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/program-rodzina-500-plus-napedza-polska-gospodarke-i-wzrost-pkb/en8k1rn

Od połowy 2013 roku widoczne jest ożywienie w polskiej gospodarce. W wyniku tego ożywienia wzrost gospodarczy powrócił powyżej 3 proc. Myślę, że i w tym roku dzięki dodatkowym impulsom ze strony łagodnej polityki fiskalnej i uruchomieniu od kwietnia środków z programu rządowego "Rodzina 500 plus" można oczekiwać, że wzrost gospodarczy będzie kilka dziesiątych punktu procentowego wyższy niż w ubiegłym roku - mówi agencji informacyjnej Newseria Inwestor Daniel Piekarek, analityk Banku BPS."

Zaznaczam - od połowy 2013 = wielki sukces PiS!!! Budżet wyda kasę na 500+, zrzutę zrobią wszyscy i będzie to wzrost gospodarczy! K...wa bardziej PRL-owskiego tekstu dawno nie czytałem.

CL

Data: 2016-05-27 04:30:59
Autor: Zenek Kapelinder
Zrzuta na 500+
Taki gosc jest. Nazywa sie Walesa. Nazwisko niewiele moze niektorym mowic bo to nikt wazny. Powiedziala kiedys ze umie czytac w kazdym jezyku. Ty tez umiesz czytac ale niekoniecznie rozumiesz o co chodzi.

Data: 2016-05-28 03:30:13
Autor: stevep
Zrzuta na 500+
W dniu .05.2016 o 13:30 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Taki gosc jest. Nazywa sie Walesa. Nazwisko niewiele moze niektorym  mowic bo to nikt wazny. Powiedziala kiedys ze umie czytac w kazdym  jezyku. Ty tez umiesz czytac ale niekoniecznie rozumiesz o co chodzi.
To jak nieważny to po co mu dupku poświęcasz tyle czasu?

--
stevep

Zrzuta na 500+