Zsuwanie się gumki przy V-brake

Data: 2021-03-01 17:15:55
Autor: Szuwarek
Zsuwanie się gumki przy V-brake
W dniu 06.05.2020 o 15:12, Szuwarek pisze:
Pozdrawiam i pytam dopóki V-brake nie będzie archiwalną technologią. Jakoś nie mogę przekonać się do tarcz.
Czy macie może jakiś patent na zsuwanie się karbowanych gumek z fajek w V-brake'ach?
Zwykle są zsunięte na lince w okolicy śruby mocującej.
Nie chcę ich na stałe przyklejać, bo jednak często zdejmuję koło.

Problem rozwiązałem instalując hamulce Shimano - chyba Deore, w każdym razie BEZ równoległego prowadzenia klocków.
Okazało się, że na fajce jest rowek, a w gumie występ umożliwiający zahaczenie. Obecnie nie zsuwają się.
Pozdrawiam Szuwarek

Zsuwanie się gumki przy V-brake