Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wo dy

Data: 2010-08-19 13:33:01
Autor: Krzysiek
Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wo dy
Chciałbym poznać Wasze zużycie gazu uwzględniając tylko gotowanie i podgrzewanie wody.
U mnie dla 3-osobowej rodziny wychodzi ok. 1,5m3 / dzień.
Dopiero co wymieniłem termę na podgrzewacz gazowy z nierdzewki Termica, dlatego szukam jakiegoś punktu odniesienia.

Data: 2010-08-19 16:03:21
Autor: Kris

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomości news:i4j4ml$ijl$1news.onet.pl...
[...]

Jak mieszkałem w mieszkaniu i gaz wykorzystywałem do gotowania i podgrzewania wody to wychodziło ok 80zł dla 3 osobowej rodziny(dwa lata temu). Teraz mam tam lokatorów i płaca ok 100-110zł miesiecznie.

Krzysiek

Zużycie gazu: gotowanie, podgrzewanie wo dy