Zużycie płynu do spryskiwaczy

Data: 2013-08-07 22:53:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Zużycie płynu do spryskiwaczy
W dniu 2013-08-07 20:40, Lisciasty pisze:
Wiozę koleżkę, naraz zagaduje, że coś dużo psikam na szybę. Generalnie wkurwia mnie każdy syf i faktycznie sporo chlapię, schodzi mi jakoś jedna flaszka 5L na 1000km. Pytam się go ile on zużywa, na co słyszę "2 butelki na rok".
Kufa, czy ja faktycznie nadużywam? :]

Wszyscy tu jacyś dziwni ... w wakacje, gdy owadów w pizdu, złazi mi jakieś 5l/500 km.

W zimie to już w ogóle ;), zużywam tyle ile wleję, czasem jedna "oszczędzam" myjąc się na zderzaku auta poprzedzającego :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-07 22:59:55
Autor: Cavallino

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ktucb2$jgb$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie wycieraczkami.

Data: 2013-08-07 23:50:39
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-08-07 22:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wszyscy tu jacyś dziwni ... w wakacje, gdy owadów w pizdu, złazi mi
jakieÅ› 5l/500 km.

Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie wycieraczkami.

Myślę podobnie - kiedyś pryskałem na to miękkie draństwo bez przerwy, ale jedynym efektem (a używałem różnych płynów) były mazaje na szybie - teraz staram się nie pryskać, chyba, że rozbije mi się jakiś kamikadze na wprost oczu :)
Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie i 5 l na tankowanie w zimie.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2013-08-07 23:56:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-08-07 23:50, Mirek Ptak pisze:

Myślę podobnie - kiedyś pryskałem na to miękkie draństwo bez
przerwy, ale jedynym efektem (a używałem różnych płynów) były
mazaje na szybie - teraz staram się nie pryskać, chyba, że

Kiedyś z WRO do P-śla pojechałem dla sportu przepisowo :), szyba była czysta ... Jak zapominam o przepisach, to szyba upstrzona jest w pizdu. Akurat orlenowe/statoilowe spryskiwacze mają to do siebie, że jak się świeżynkę potraktuje - to złazi prawie perfect.

rozbije mi siÄ™ jakiÅ› kamikadze na wprost oczu :)

Jeden ? Ja mam wrażenie czasem, że one się umawiają na jakiegoś spota na mojej szybie. A jak się nie pozbędzie miękkiego dziada - to potrafię się czasem nieźle napocić by szczotką przy tankowaniu to zedrzeć. Jednak np taka szarańcza rozbita o szybę przy 160 km/h i przesuszona - jest trudna do zdarcia, a potrafi skasować kilkanaście procent widoczności.

Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie i 5 l na
tankowanie w zimie.

:) Bieda :)

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-08 04:48:35
Autor: megrims
[...]

strasznie dużo pali to Twoje auto.

Data: 2013-08-08 21:57:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-08-08 04:48, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Moje zużycie to około 5 l na 2/3 tankowania w lecie
strasznie dużo pali to Twoje auto.

Nie tyle co twoje - około 7.9 średnio - tankuję zwykle 60-65 litrów, czyli 5 l płynu na około 1500 km :) (w lecie)

Data: 2013-08-07 23:52:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-08-07 22:59, Cavallino pisze:

Wszyscy tu jacyś dziwni ... w wakacje, gdy owadów w pizdu,
złazi mi jakieś 5l/500 km.
Owady to się czyści szmatą, albo gąbką na stacji, a nie
wycieraczkami.

Pierdolisz. Dziś o 4 ruszam w trasę - 940 km, w tym mam nawiedzić 16 punktów i pogadać z klientami. I tak wkurwiony jestem, że jedno tankowanie będzie (w skodzie nie musiałem tankować robiąc 1 000 km).

Jakbym zjeżdżał co chwila na czyszczenie szyby, to bym w życiu jutro nie opędził trasy Wrocław-Sandomierz-Lublin-Ostrowiec Świętokrzyski-Kielce-Busko Zdrój-Nagłowice-Częstochowa-Wrocław w godzinach *roboczych*. A robalstwo ma to do siebie, że jak się od razu po nabiciu na szybę potraktuje spryskiwaczem - to złazi, jak się próbuje "hurtowo później jak jest więcej" to masakruje szybę tak, że zero widoczności.

A czasu na postoje brak.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-08-07 23:54:46
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-08-07 22:53, *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
W zimie to już w ogóle ;), zużywam tyle ile wleję, czasem jedna
"oszczędzam" myjąc się na zderzaku auta poprzedzającego :)

Raz tak z Gliwic do DC z zamarzniętymi spryskiwaczami (zaspałem z wymianą na zimowy) i co parę km zagadywałem kogoś na CB żeby sobie szyby przemył :)

Data: 2013-08-08 04:47:39
Autor: megrims
[...]

Mój rekord na trasie 1150 km zimą z Austrii do Poznania to 5l co
300km. Jadąc zimą za granicę lepiej mieć zgrzewkę płynu z Tesco.

Zużycie płynu do spryskiwaczy