Zumbi - polskie ramy DH ku rozwadze.

Data: 2010-06-20 23:51:31
Autor: Wojtek M.
Zumbi - polskie ramy DH ku rozwadze.
scott prezentuje tą samą jakość, z tym że oni nigdy nie robili problemów z wymianą ram

Data: 2010-06-21 08:19:23
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hvm2gt$oo1$1news.agh.edu.pl...
scott prezentuje tą samą jakość, z tym że oni nigdy nie robili problemów z wymianą ram

Historia zumbi jest znacznie bogatsza od samego początku tej "firmy" i sięga jeszcze cenzury na forum dh-zone. O ramach nie wypada mi pisać albowiem nie miałem, ale co to za radość mieć ramę spawaną w MIELCU :> w cenie ramy "kultowej".

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-21 11:00:38
Autor: Wojtek M.
[...]

Pamiętam jak kiedyś pracowałem jeszcze w sklepach rowerowych i pojawiły się pierwsze mieleckie ramy (chyba rok 1995), większość z nich po złożeniu roweru charakteryzowała się dwuśladem. Często też piwoty do hamulców były na różnej wysokości. Myślałem, że po tylu latach testów na rowerzystach cos się zmieniło. Jednak co by nie pisać, były to wtedy bardzo tanie ramy, pierwsze aluminiowe za bardzo niską cenę.

Data: 2010-06-21 11:46:02
Autor: kml

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hvn9ng$lh$1news.agh.edu.pl...
[...]

Nic się nie zmieniło, jak ktoś kto robi rame nie pojęcia co idzi z czym to takie są efekty jego "pracy".