Zupełne rozładowanie akumulatora - jak go naładować?

Data: 2011-06-17 08:06:58
Autor: Lukasz
Zupełne rozładowanie akumulatora - jak go naładować?
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3wsn2gurwesm.1cyq3yjjo57bx.dlg40tude.net...
pewnie ma za niskie napięcie (prostownik z serii
'bezobsługowych'). Jest jakaś szansa na uratowanie ustrojstwa?

ja dwa razy uratowałem akumulatory które miały <2V (jeden kolegi z osobówki PB więc pewnie ok 45Ah, drugi z busa T4 - tam to chyba koło 90Ah) - prostownikiem samoróbką (dobre są też stare ruskie prostowniki) - na start dawałem mu strzała takim prostownikiem z maksymalnym prądem i napięciem (ok. 15,5V, 10A), wtedy napięcie akumulatora skoczyło - nie pamiętam do ilu, 10 czy 12V - wtedy już ładowałem 'bezobsługowym' z LIDLa.
--
Pozdr
Lukasz

Zupełne rozładowanie akumulatora - jak go naładować?