Zupełnie jak u nas w Polsce ....

Data: 2011-12-19 16:06:16
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2011-12-19 16:19:59
Autor: jerzy.n

Data: 2011-12-19 16:23:24
Autor: Grzegorz Z.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 16:24:58
Autor: rAzor
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
jerzy.n napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z."<tictactoe@colleen.org>  napisał w wiadomości

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

A barany sie łapią na tego pasterza ?

Mojej matki się nie przyczepisz?

Powinien - bo nie "zażyła" skrobanki.
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-19 16:31:13
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

To zupełnie jak twoja młodsza córka, też powinna swoją wdzięczność kierować
na Wiejską.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 16:38:49
Autor: rAzor
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

Swoje wyskrobałeś?
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-19 16:44:19
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

Nigdy nie byłem w ciąży.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 15:59:47
Autor: Obsewator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Nigdy nie byłem w ciąży.

a to jednak jest jakas powazna roznica miedzy kobietami i mezczyznami?

Kobieta nigdy mezczyzna nie bedzie, nawet jesli jej utna kuske i zrobia
przeszczepy nie tylko wlosow na durnej pale.

Pani Ania od palikmiota, wiec jest falszywka kobiety:))

Data: 2011-12-19 17:05:23
Autor: rAzor
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Użytkownik - Obsewator napisał:
[...]

No to zrypałeś Grzeniowi humor na cały wieczór. :-))
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-19 17:08:06
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Kobieta nigdy mezczyzna nie bedzie, nawet jesli jej utna kuske

Pogadaj o tym z Antenką.

Pani Ania od palikmiota, wiec jest falszywka kobiety:))

Dopiero teraz się zorientowałeś że to facet? :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 16:10:44
Autor: Obserwator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Dopiero teraz się zorientowałeś że to facet? :)

ba....ja nawet wiem ktory z was nia jest:))

Data: 2011-12-19 17:11:38
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Dopiero teraz się zorientowałeś że to facet? :)

ba....ja nawet wiem ktory z was nia jest:))

Chyba odwrotnie :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 16:17:34
Autor: Obserwator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Chyba odwrotnie :)

 odrotnie to ty masz w glowce:)

Data: 2011-12-19 16:19:42
Autor: Obserwator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Data: 2011-12-19 17:22:24
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Data: 2011-12-19 16:31:29
Autor: Obserwator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
..prawie jak Bronislaw Komorowski, tylko nie ma wasa:

http://img25.imageshack.us/img25/5059/9maja12.jpg

Data: 2011-12-19 17:50:14
Autor: Leprechaun
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:jcnot1$4q4$1inews.gazeta.pl...
.prawie jak Bronislaw Komorowski, tylko nie ma wasa:

http://img25.imageshack.us/img25/5059/9maja12.jpg

Kiepski fotomontaż. Zobacz tu: http://tiny.pl/hjmv3 i tu:
http://tiny.pl/hjmbh lub tu: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI a
następnie wyluzuj tu:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Jaros%C5%82aw_Kaczy%C5%84ski i tu: http://www.youtube.com/watch?v=JnUxInsw8NA

Śmiech to zdrowie!

BomBel

Data: 2011-12-19 17:19:21
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Chyba odwrotnie :)

 odrotnie to ty masz w glowce:)

Ale to nie ja napisałem cyt.

Data: 2011-12-19 16:20:44
Autor: Obserwator
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Ale to nie ja napisałem cyt.

"Kobieta nigdy mezczyzna nie bedzie, nawet jesli jej utna kuske"

o tak, masz racje:)

Data: 2011-12-19 17:24:36
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

http://pl.wiktionary.org/wiki/ku%C5%9Bka

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:17:46
Autor: Przemysław W
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

ROTFL!

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-19 17:27:06
Autor: rAzor
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

Kawecki dołączył do dyskusji! Prosimy o ciszę! he he he
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-20 05:46:44
Autor: stevep
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:

[...]

W przypadku twojego urodzenia to błąd, a raczej wielbład.  :p

--
stevep

Data: 2011-12-19 18:42:07
Autor: jerzy.n
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1ngs9du6m2ij1.v9i60pds6754.dlg40tude.net...
jerzy.n napisał:
"

A barany sie łapią na tego pasterza ?

Mojej matki się nie przyczepisz?

 Nieładnie zaczynasz , nikogo matki nie zaczepiam i jednocześnie składam wszystkim Matkom Życzenia ...

Data: 2011-12-19 18:45:52
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

jerzy.n napisał:
"

A barany sie łapią na tego pasterza ?

Mojej matki się nie przyczepisz?

 Nieładnie zaczynasz , nikogo matki nie zaczepiam i jednocześnie składam wszystkim Matkom Życzenia ...

Nie, to ty zacząłeś dyskusję ze mną od mojej sygnaturki.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:00:02
Autor: [HeÂŽSk]
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
On Mon, 19 Dec 2011 16:06:16 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

... 2 kwietnia 2005 roku:

http://youtu.be/pSWN6Qj98Iw?t=35s

ile ty masz lat, ze pamietasz smierc stalina?
przygladajac sie "placzkom" zwroc uwage na tlo,
tam nikt nie "wije sie z bolu". wniosek?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-19 17:28:39
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
"[HeŽSk]" napisaů:

On Mon, 19 Dec 2011 16:06:16 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

... 2 kwietnia 2005 roku:

http://youtu.be/pSWN6Qj98Iw?t=35s

ile ty masz lat, ze pamietasz smierc stalina?

Stalin nie umarů w 2005.

przygladajac sie "placzkom" zwroc uwage na tlo,
tam nikt nie "wije sie z bolu". wniosek?

Schymalla w 2005 teý nie wiůa sić na wizji z bólu.

Wniosek?

--
"Tylko owce potrzebujŕ Pasterza"

Data: 2011-12-19 21:50:05
Autor: daniloff
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:1j62qlsbmd0hi$.w8wb2jy7oxog$.dlg40tude.net...
... 2 kwietnia 2005 roku:

http://youtu.be/pSWN6Qj98Iw?t=35s

-- "Tylko owce potrzebują Pasterza"

Każdy naród ma swoje własne zwyczaje.
Mogą wydawać się dziwne dla nas.

Data: 2011-12-19 18:57:40
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
daniloff napisał:

[...]

Jednak zgadzam się że europejskie festiwale pederastow są bardziej barwne i optymistyczne.

Najbardziej optymistyczny był ten w Holandii, trwający nieprzerwanie od
1945 do 2010 roku.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 10:05:08
Autor: daniloff
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
понедельник, 19 декабря 2011 г. 21:57:40 UTC+4 пользователь Grzegorz Z. написал:
daniloff napisał:

> [...]
> optymistyczne.

Najbardziej optymistyczny był ten w Holandii, trwający nieprzerwanie od

Opowiadaj Pan wiecej o tym zdarzeniu.
Co to bylo?

Data: 2011-12-19 19:11:59
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

daniloff napisał:

"Grzegorz Z." <tict...@colleen.org> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:1j62qlsbmd0hi$.w8wb2jy7oxog$.dlg40tude.net...
[...]

Jesteśmy „zawstydzeni zachowaniem niektórych przywódców Kościoła, którzy
nie podjęli odpowiednich kroków, by zapobiec cierpieniom ofiar molestowania
seksualnego” – napisali holenderscy biskupi w liście pasterskim
odczytywanym w niedzielę w świątyniach tego kraju. Według opublikowanego w piątek raportu, w Holandii od 1945 roku ofiarą
księży czy zakonników-pedofilów mogło paść 20 tys. nieletnich,
przebywających w internatach, sierocińcach i domach dziecka.
Zidentyfikowano ponad 800 sprawcĂłw, do dzisiaj Ĺźyje ponad 100 z nich.

W Holandii rośnie presja na kościelnych hierarchów, by wzięli na siebie
odpowiedzialność za ujawnione w raporcie skandale i ustąpili z urzędu.
Biskupi przeprosili ofiary, zaoferowali im pomoc i odszkodowania, ale
ustąpienie z urzędu nazwali „pustym gestem”. Wicepremier Maxime Verhagen, katolik, zaapelował do nich, by jednak dobrze
to rozważyli: – Biskupem nie jestem, ale gdybym czuł odpowiedzialność za
to, co się stało, to zastanowiłbym się, czy jestem właściwym człowiekiem na
właściwym miejscu – powiedział Verhagen. (...)

http://tvp.info/informacje/swiat/holandia-biskupi-przepraszaja-lecz-nie-ustapia/5940888
--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 10:35:06
Autor: daniloff
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
понедельник, 19 декабря 2011 г. 22:11:59 UTC+4 пользователь Grzegorz Z. написал:

http://tvp.info/informacje/swiat/holandia-biskupi-przepraszaja-lecz-nie-ustapia/5940888

Aha widze ze golandskie praktyki religijnye sa nawet gorzej niz trdycje w Korei Polnocnej

Data: 2011-12-19 20:04:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:do203jtpoc6l$.18rs7yt5cw7gd.dlg40tude.net...
[...]

Źle z tobą, gdy nie potrafisz odróżnić pedalskiego zachowania od pedofilskiego.
Czy to nienawiść tak zaślepia? Czy są jakieś inne powody?

Data: 2011-12-19 21:24:45
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

"Inne powody" a jakĹźe :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 21:40:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Zupełnie jak u nas w Polsce ....

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:z8mbbcd7f34w.10sd1mscgwgzn$.dlg40tude.net...

[...]

To podziel się. Będziemy razem przeżywać i nienawidzić!

Data: 2011-12-19 21:54:13
Autor: Grzegorz Z.
Zupełnie jak u nas w Polsce ....
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

"Inne powody" a jakże :)

To podziel się. Będziemy razem przeżywać i nienawidzić!

A jak nie podzielę się to co, komuszku?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-19 22:04:27

[...]