Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?

Data: 2009-07-10 08:40:54
Autor: J.F.
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090710075150.f44eb1f4.sqeebinternet.community...
Razem z kolegą zaczeliśmy się zastanawiać który samochód przejeżdza
setkę najtaniej(jesteśmy przyszłymi studentami i coś do zrobienia
po nocy 300km trasy po Polsce mogłoby się przydać).
nie udało nam
się dojść do niczego blisko tych 10zł/100km poza... komunikacją
publiczną ;-) ale ta ma to do siebie, że w nocy nie jeździ.

Zaocznymi ? Bo chyba nie chcecie codziennie ?
Wynajac mieszkanie na miejscu, pojechac po poludniu, zmienic uczelnie. To jest spore obciazenie, w pociagu to przynajmniej mozna sobie poczytac ksiazki i notatki.

Nigdy nie miałem do czynienia z dieslami i tak z ciekawości
poczytałem raporty spalania. W sumie, wychodzi na jedno czy to
benzyna z gazem czy diesel, rachunek ekonomiczny wychodzi
praktycznie ten sam.

Hm, ja moze dawno nie tankowalem .. ale wy sie chyba na studentow nie nadajecie, no moze polonistyki :-)

Szukałem czegoś w okolicy 1.2-1.5L, bo poniżej tych pojemności
wcale spalanie nie jest mniejsze. Takie Tico  czy Seicento 700cc
pali tyle samo co dla porównania lanos 1.4L, no a dynamika obu
jest bez porównania. Nie wiem po co ludzie kupują te trumny, no
ale ich wola.

Ale po co kupowac trumne lanosa 1.4, skoro jest 1.6 ?

Z tym ze lanosy to nie sa oszczedne auta.

J.

Data: 2009-07-10 09:09:48
Autor: Sqeeb
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
On Fri, 10 Jul 2009 08:40:54 +0200
J.F. wrote:

Zaocznymi ? Bo chyba nie chcecie codziennie ?
Wynajac mieszkanie na miejscu, pojechac po poludniu, zmienic uczelnie. To jest spore obciazenie, w pociagu to przynajmniej mozna sobie poczytac ksiazki i notatki.

Nie. Chodzi o powrót na stare śmieci 2-3 razy w miesiącu. Pociągi
kursują po niekorzystnej trasie, a przejechanie tej trasy busem/pksem
to wyprawa na pół dnia ;-) Samochodem można w 3-4h się zmieścic.

Hm, ja moze dawno nie tankowalem .. ale wy sie chyba na studentow nie nadajecie, no moze polonistyki :-)

J.F., ja Cie nawet lubie bo masz pojęcie o wielu rzeczach, ale weź
mnie nie denerwuj z rana ;-) LPG kosztuje 1.8-1.9zł/litr, olej
napędowy 3.6-3.8zł/litr(OIDP). Diesel pali 2x mniej niż benzyna w gazie.

Co Ci nie pasuje w tym rachunku?

Ale po co kupowac trumne lanosa 1.4, skoro jest 1.6 ?

Bo pali więcej? Poza tym 1.6 są tylko 16V.

Z tym ze lanosy to nie sa oszczedne auta.

Są tanie, wystarczy.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-10 22:00:30
Autor: J.F.
On Fri, 10 Jul 2009 09:09:48 +0200,  Sqeeb wrote:
J.F. wrote:
[...]

No bo ostatnio jak patrzylem to gaz byl po 1.4 i sam sie zastanawialem
po co ja diesla kupowalem. A z tym ze diesel pali 2x mniej to jest optymistyczny przypadek :-)

Ale po co kupowac trumne lanosa 1.4, skoro jest 1.6 ?
Bo pali więcej? Poza tym 1.6 są tylko 16V.

Seicento pali mniej :-)

Z tym ze lanosy to nie sa oszczedne auta.
Są tanie, wystarczy.

Tanie owszem, ale powinni je kupowac amatorzy "mocnych" silnikow, a
nie oszczednych :-)

J.

Data: 2009-07-10 22:07:43
Autor: Sqeeb
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
On Fri, 10 Jul 2009 22:00:30 +0200
J.F. wrote:

No bo ostatnio jak patrzylem to gaz byl po 1.4 i sam sie zastanawialem
po co ja diesla kupowalem.

No to daaawno kupowałeś ;-)

A z tym ze diesel pali 2x mniej to jest optymistyczny przypadek :-)

>Bo pali więcej? Poza tym 1.6 są tylko 16V.

Seicento pali mniej :-)

Jak drepczesz emerycim tempem. Żeby osiągnąć prędkość
przelotową potrzebujesz odcinka długości pasa startowego ;-P

Tanie owszem, ale powinni je kupowac amatorzy "mocnych" silnikow, a
nie oszczednych :-)

Ja tam nie wiem, dobrze znany mi 1.4 pali 7l/100km, bezawaryjny
po 3 latach uzytkowania.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-11 08:59:12
Autor: J.F.
On Fri, 10 Jul 2009 22:07:43 +0200,  Sqeeb wrote:
J.F. wrote:
No bo ostatnio jak patrzylem to gaz byl po 1.4 i sam sie zastanawialem
po co ja diesla kupowalem.

No to daaawno kupowałeś ;-)

Kupowac to dawno kupowalem, ale taka cena to chyba niedawno byla.
A dzis faktycznie - gaz 2.04, ON 3.97

Tanie owszem, ale powinni je kupowac amatorzy "mocnych" silnikow, a
nie oszczednych :-)

Ja tam nie wiem, dobrze znany mi 1.4 pali 7l/100km, bezawaryjny
po 3 latach uzytkowania.

No to ani mocny ani oszczedny. BYlo kupic 1.6 :-)

J.

Data: 2009-07-11 09:43:53
Autor: Sqeeb
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
On Sat, 11 Jul 2009 08:59:12 +0200
J.F. wrote:

>Ja tam nie wiem, dobrze znany mi 1.4 pali 7l/100km, bezawaryjny
>po 3 latach uzytkowania.

No to ani mocny ani oszczedny. BYlo kupic 1.6 :-)

Co kto lubi, za te pieniądze które za niego dałem i z tym co
się w nim psuje to jest to wystarczające ;-) 7l to nie dużo.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-11 10:02:59
Autor: J.F.
On Sat, 11 Jul 2009 09:43:53 +0200,  Sqeeb wrote:
J.F. wrote:
> [...]

Co kto lubi, za te pieniądze które za niego dałem i z tym co
się w nim psuje to jest to wystarczające ;-) 7l to nie dużo.

8 tez nieduzo, a o ile przyjemniej sie jezdzi :-)

J.

Data: 2009-07-11 10:15:58
Autor: Sqeeb
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
On Sat, 11 Jul 2009 10:02:59 +0200
J.F. wrote:

>Co kto lubi, za te pieniądze które za niego dałem i z tym co
>się w nim psuje to jest to wystarczające ;-) 7l to nie dużo.

8 tez nieduzo, a o ile przyjemniej sie jezdzi :-)

Ale to 2zł więcej na setkę, wiesz ile to w miesiącu?!

Generalnie, wszystko jest względne ;]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-11 09:45:08
Autor: Michał
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?

>=20
> 8 tez nieduzo, a o ile przyjemniej sie jezdzi :-)

Ale to 2z=B3 wi=EAcej na setk=EA, wiesz ile to w miesi=B1cu?!

Generalnie, wszystko jest wzgl=EAdne ;]

zrobiłem lanosem 1.6 30kkm (od 30 do 60)

średnie spalanie było około 10.5 l/100 bęzyna, i się silnik na koniec uszkodził.

ale generalnie bezawaryjne auto było, wymienione na renault które pali 17 :)i też własnie uskzodziłem silnik...

pozdrawiam.

Data: 2009-07-11 12:01:59
Autor: JKK

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h39mv4$nt3$1inews.gazeta.pl...
średnie spalanie było około 10.5 l/100 bęzyna, i się silnik
na koniec uszkodził.

ale generalnie bezawaryjne auto było, wymienione na
renault które pali 17 :)i też własnie uskzodziłem silnik...

Pech, czy co innego ?
Z reguły jeżdżę autem gdzieś do ~250 kkm
(fakt - od nowości) i silniki żyją sobie dalej ...

Pzdr

JKK

Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?