Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?

Data: 2009-07-10 09:22:14
Autor: PB
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
Fri, 10 Jul 2009 07:51:50 +0200, na pl.misc.samochody, Sqeeb
napisał(a):

Trafiłem na starego peugeota 106
http://www.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/106/i.html

A moje pytanie do grupy jest proste - czy ktoś zna ekonomiczniejszy
samochód? ;-)

Szukajcie a znajdziecie.... Oto typy:
- Citroen AX 1.5D (od biedy moze byc i 1.4D) - trzeba tylko uwazac na
stan tylnej belki
- Citroen AX 1.1 z gazem
- wspomniany przez Ciebie Peugeot. Generalnie w swojej klasie byly to najbardziej oszczedne auta.
Nastepca AX jest Saxo, ale nie wiem jak one stoja cenowo teraz. Silnik
1.5D w Saxo to to samo co w AX. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-07-10 09:30:37
Autor: Michal k.
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
Generalnie w swojej klasie byly to najbardziej oszczedne auta.
Nastepca AX jest Saxo, ale nie wiem jak one stoja cenowo teraz. Silnik
1.5D w Saxo to to samo co w AX.

vw lupo z zielonym tdi...

Data: 2009-07-10 00:44:54
Autor: choczsz
Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?
On 10 Lip, 09:30, "Michal k." <bruneros_no_s...@o2.pl> wrote:

vw lupo z zielonym tdi...

On chce oszczednie, za cene Lupo kupi 6 AX-ow

Data: 2009-07-10 10:42:05
Autor: Agent

napisał(a):

[...]

Miałem takiego właśnie na studiach. Maszyna OK, z tylną belką nie ma problemów. Mam namiary gdzie robią na orginalnych łozyskach nowe czopy + łożyska za 660 zł jakieś 3-4 lata temu

Zupełnie na poważnie - 100km za 10zł?