Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka

Data: 2017-06-18 23:56:53
Autor: boukun
Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka
- Tego co dzieje siê u nas w kraju, tego, jak zachowuj± siê niektórzy ludzie, ja po prostu nie jestem w stanie zaakceptowaæ - powiedzia³ pytany o kontrdemonstracje towarzysz±ce smoleñskim miesiêcznicom. - Ci ludzie o¶mielaj± siê przeszkadzaæ w tej pamiêci, w tej modlitwie za zmar³ych, a jednocze¶nie nie przeszkadza im to, ¿e Boles³aw Bierut ma mauzoleum na cmentarzu na Pow±zkach, bo jako¶ tam ich nie widzia³em, ¿eby protestowali, ¿±dali usuniêcia - doda³. Zastrzeg³, ¿e - niezale¿nie od politycznej oceny Bieruta - jego bliscy maj± prawo pielêgnowaæ pamiêæ o nim. - Na pewno nie przeszkadza³bym rodzinie Boles³awa Bieruta w tym, ¿eby siê pochyla³a nad jego grobem - zapewni³.

https://wiadomosci.wp.pl/prezydent-nie-wykluczam-ze-kontrmanifestacje-sluza-wywolaniu-zamieszek-6135036742613121a

kaha
2h temu

Kontrmanifestacje s³u¿± przeciwstawieniu siê drañstwu PiS i pana prezydenta.

qwe
2h temu

Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka.

mmm11
2h temu

to twój guru robi wszystko ¿eby by³y zamieszki

ttt
8 min. temu

ludzie nie chc± siê zgadzaæ na ¿a³obê trwaj±c± ju¿ 7 lat..i to manifestuj±, i szereg innych,,

W³adys³aw
9 min. temu

Skoñczcie wreszcie ten cyrk smoleñski, to i nie bêdzie kontrmanifestacji. Doprowadzili¶cie Polaków do stanu wyczerpania pob³a¿liwo¶ci !!!

Naczelny kibic!
11 min. temu

Adrian, jak jeste¶ taki kozak, to sam zacznij chodziæ na te ¶mieszne wystêpy z dziadziem Jarkiem na drabince!

romanto¶
11 min. temu

Bêdziesz ¼le zapamiêtany jako prezydent , jak mo¿na siê tak daæ upokorzyæ , trzeba mieæ troszkê honoru i twardy krêgos³up

Dupa4 min. temu

Gdyby rodzina Bieruta robi³a to co miesi±c na Krakowskim Przedmie¶ciu, to prezydent pierwszy by kontrdemonstrowa³...

Data: 2017-06-19 07:28:21
Autor: Ciemny Lud
Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka
U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Widzia³e¶ tam kogo¶ modl±cego siê? Nie chcesz chyba powiedzieæ, ¿e
gard³owanie z drabinki czy taboretu to modlitwa bogobojnego katolika!

CL

Data: 2017-06-19 12:02:28
Autor: boukun
Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka
U¿ytkownik "Ciemny Lud"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

Ale ile¿ mo¿na odwalaæ tak± hucpê?

Data: 2017-06-19 18:37:12
Autor: Dark Ice
Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka
U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:oi87fl$17lk$1gioia.aioe.org...
[...]

Bez tego cyrku PiS nie istnieje. Mot³och potrzebuje igrzysk i wroga.

CL

Zupe³nie nie odpowiedzialne s³owa u niepowa¿nego cz³owieka