Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa

Data: 2020-08-05 23:35:35
Autor: rowerex
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa
Fragment projektu ronda:

https://hej.mielec.pl/upload/Wiadomosci/Mapki/rondo_piatkowiec_ruch.jpg

Większa mapka:

https://www.gmina.mielec.pl/pliki/Aktualnosci/2019/06/rys_1.1_sytuacja.pdf

Jak widać wzdłuż żadnej z trzech dróg które łączyć będzie to rondo nie ma i nie jest planowana DDR, jest tylko jeden odcinek chodnika na jednej odnodze po jednej stronie. Zatem cała infrastruktura rowerowa zaczyna się i kończy tuż przed rondem. To miejsce znajduje się już po za zabudowaniami, niemal w lesie.

Nie-zbędne? Jak wpłynie to wykonanie na bezpieczeństwo rowerzystów pokonujących takie rondo? Jakbyście go przejeżdżali?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-08-06 01:51:13
Autor: Olivander
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa
Nie macie wrażenia, że nasz katolicki kraj zasiedlił upodlony naród złodziei i prostytutek? Jacyś Reptilanie?

To rondo to pieniądze, ktoś je uzyskał oficjalnie, ale i tak to jest kradzież z jednej, a prostytucja z drugiej strony. Ale to jest w wielu dziedzinach. Owszem, może bardzo dawno temu było chyba gorzej, kradziono koła samochodowe z parkingów, wydłubywano im reflektory, rowery znikały całe lub znikało wyposażenie, nawet wentyle potrafiły zniknąć jak były ładne. PZPR uprawiało kłamliwą propagandę, a historie typu Miś, dosłownie opisujące tamte czasy, uchodzą dziś za slapstikowe, oparte na gagach, śmieszne komedie.

Ale dziś mamy polityków handlujących oficjalnie naszymi głosami, Millera wyznaczającego Ogórek na prezydentkę lewicy, że nie wspomnieć o kaczystach, Dudzie i "prawicy", mamy lekarzy handlujących "skórami" i "maseczkami", legatów papieskich uprawiających na przemysłową skalę pedofilię, bankierów okradających ludzi, bo wszyscy inni banierzy okradają ludzi, a w nagrodę zostających premierami. Każdy zawód zaufania publicznego staje się oficjalną licencją łowną na kretyńskie jelenie.

Jak większość was mam samochód, ale jeżdżę niewiele, zwł. w czasie epidemii, więc nie mam żadnych szkód, od wielu lat, ale propozycja ubezpieczenia rok do roku jest o 1/3-1/4 droższa, choć oficjalnie inflacja to  ok.  3%, a wartość samochodu spada, zresztą nigdy nie była wysoka, bo mam tani samochód. Z salonu, ale tani. W zeszłym roku zabawiłem się, kilkunastokrotnie wypełniałem formularze porównywarek i jak uzyskiwałem tańszą propozycję, to podsyłałem ją drugiemu najtańszemu ubezpieczycielowi, prosząc o komentarz, a uzyskany upust posyłemem kolejnemu itd (olewając zagrożenie "oferta jest tajemnicą handlową) i w ciągu tygodnia "najtańsza" "niemożliwe mniej", "nikt nie da panu więcej" 890zł zamieniłem na 498zł i...

skończył się dostępny czas na dalszy pingpong. W tym roku mam jeszcze czas, i już mój dotychczasowy ubezpieczyciel zareagował na jedną iterację pingponga, ale mi się nie chce, natomiast chce mi się rzygać, bo nigdy nie gustowałem w kurwach. Czuję się stary, ale mimo to serio myślę o wyjechania do kraju bez złodziei i prostytutek w każdym miejscu. Nawet jak by życie tam było trudne, biedne, brudne, przeideologizowanie, np. faszystowsko, jak by ludzie byli wrodzy i źli, byle było choć ciut uczciwiej. Może jakiś kraj islamski? Albo Wietnam? Kuba? Finlandia? Australia? Piszę serio, te ubezpieczenia to nieduży pikuś, jaja jakie ja sam czasem muszę robić, by żyć, powodują, że brzydzę się sobą samym, a nie chcę tak. Tymczasem przywykliśmy. Że nie da się jechać rowerem nie łamiąc prawa. Że nie da się
leczyć nie idąc na skróty, wbrew oficjalnym zasadom, tzn. da się, ale to trudne, za trudne.

Nie macie wrażenia, że tkwicie w jakimś chorym Matrixie? Przepraszam za wyrzyg.

Data: 2020-08-06 11:07:58
Autor: ąćęłńóśźż
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa
Naród nie, ale władza tak.

-- -- -
Nie macie wrażenia, że nasz kraj zasiedlił upodlony naród złodziei i prostytutek?

Data: 2020-08-06 12:27:27
Autor: cyklista
rowerex@op.pl pisze:
[...]

Jeśli tam będą płynne wjazdy i zjazdy to zależnie od kierunku albo bym jechał legalnie tym kawałkiem ścieżki albo ulicą (jakby legalnie trzeba było jechać kawałek ścieżką, potem przeprowadzić przez przejście dla pieszych )

Jak tam będzie po prostu koniec drogi rowerowej do dalszej budowy kiedyś to legalnie ulicą.

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2020-08-06 04:19:56
Autor: rowerex
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2020 12:27:29 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:
rowerex@op.pl pisze:
> [...]
> Jeśli tam będą płynne wjazdy i zjazdy to zależnie od kierunku albo bym jechał legalnie tym kawałkiem ścieżki albo ulicą (jakby legalnie trzeba było jechać kawałek ścieżką, potem przeprowadzić przez przejście dla pieszych )

Brat "prawie-bliźniak" 4-ramienny:

Z góry: https://goo.gl/maps/Wm4h2yQoPrwR1Sbp7

Od strony jadącego:
https://goo.gl/maps/KVXRkCuioopYLxz66

Objedź wirtualnie dookoła - płynność wjazdu do Twojej oceny.

Zaryzykuję stwierdzenie, że to projekty tego samego projektanta, chyba że to jakiś "wypracowany standard", tylko nie wiem o jakim zasięgu (powiat, województwo, kraj, Europa...)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-08-07 18:20:23
Autor: cyklista
rowerex@op.pl pisze:
[...]

Oficjalnie są tam płynne wjazdy i zjazdy chociaż ostre i wymuszające zwolnienie, więc zgodnie z przepisami trzeba rondo objeżdżać po ścieżce rowerowej.

ps. chociaż jak bym jechał i tak nielegalnie e-rowerem co rozwija 50km to by ciał przez rondo bo zwalniać do 10 by mi się nie chciało, zwłaszcza że trzeba i tak by było bardzo uważać przy przecinaniu dojazdów pomimo posiadania tam pierwszeństwa