Data: 2020-08-06 12:27:27 | |
Autor: cyklista | |
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa | |
rowerex@op.pl pisze:
Fragment projektu ronda: Jeśli tam będą płynne wjazdy i zjazdy to zależnie od kierunku albo bym jechał legalnie tym kawałkiem ścieżki albo ulicą (jakby legalnie trzeba było jechać kawałek ścieżką, potem przeprowadzić przez przejście dla pieszych ) Jak tam będzie po prostu koniec drogi rowerowej do dalszej budowy kiedyś to legalnie ulicą. -- Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus -- Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2020-08-06 04:19:56 | |
Autor: rowerex | |
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa | |
W dniu czwartek, 6 sierpnia 2020 12:27:29 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:
rowerex@op.pl pisze: Brat "prawie-bliźniak" 4-ramienny: Z góry: https://goo.gl/maps/Wm4h2yQoPrwR1Sbp7 Od strony jadącego: https://goo.gl/maps/KVXRkCuioopYLxz66 Objedź wirtualnie dookoła - płynność wjazdu do Twojej oceny. Zaryzykuję stwierdzenie, że to projekty tego samego projektanta, chyba że to jakiś "wypracowany standard", tylko nie wiem o jakim zasięgu (powiat, województwo, kraj, Europa...) Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2020-08-07 18:20:23 | |
Autor: cyklista | |
Zupełnie nie-zbędna infrastruktura rowerowa | |
rowerex@op.pl pisze:
Brat "prawie-bliźniak" 4-ramienny: Oficjalnie są tam płynne wjazdy i zjazdy chociaż ostre i wymuszające zwolnienie, więc zgodnie z przepisami trzeba rondo objeżdżać po ścieżce rowerowej. ps. chociaż jak bym jechał i tak nielegalnie e-rowerem co rozwija 50km to by ciał przez rondo bo zwalniać do 10 by mi się nie chciało, zwłaszcza że trzeba i tak by było bardzo uważać przy przecinaniu dojazdów pomimo posiadania tam pierwszeństwa -- Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus -- Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|