Zupełny nowicjusz - kilka pytań....

Data: 2009-06-06 08:16:34
Autor: Damian
Zupełny nowicjusz - kilka pytań....

Użytkownik "Damian" <szoser@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0bulo$g1p$1mx1.internetia.pl...

oj oj, jak na Damiana to troche leniwy jestes w dochodzeniu do wiedzy :)
Pozdrawiam
Damian

Data: 2009-06-06 10:43:48
Autor: Damian

Użytkownik "Damian" <xdamianS_K__A_S_U_J@op.pl> napisał w wiadomości news:h0d1k6$905$1news.onet.pl...
oj oj, jak na Damiana to troche leniwy jestes w dochodzeniu do wiedzy :)
Pozdrawiam
Damian

Mogę się z tym zgodzić....!!!
Tak jakoś mam, że zawsze zaczynam od końca a później staram się coś poznawać, czytać.... ale może też chciałem się upewnić od starszych wyjadaczy giełdy jak to naprawdę działa.
Strach pomyśleć jakie będą wyniki na giełdzie.... Już jest nieciekawie i weekend zepsuty!
Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli a najwięcej kol. Delfino który miał rację i wszystko dokładnie wyjaśnił!!!
Pozdrawiam
Damian

Zupełny nowicjusz - kilka pytań....