¯ur dla biedoty

Data: 2011-04-22 14:41:43
Autor: boukun
¯ur dla biedoty
W ostatnich dniach stale w TelAwizji wciskaj± ciemnotê dla polactwa, ¿eby przygotowywa³o sobie na ¶wiêta ¿urek, ¿e to niby taka polska tradycja...
Tfu, przecie¿ ¿urek to potrawa dla biedoty, kojarzy mi siê z rzygami. Owszxem, raz jad³em wspania³y ¿urek staroposlki w restauracji ¶widnickiej "Zag³oba", ale ¿eby zaraz wciskaæ Polakom, ¿e to tradycja na ¶wiêta? Ja tam nie pamietam, ¿eby ¿urek mama robi³a tradycyjnie na¶wiêta, to taka prostacka potrawa... A w mediach tr±bi± od kilku dni tylko o ¿urku, jakby to by³ nie wiem jaki delikates...
Tfu!

boukun

Data: 2011-04-22 12:55:36
Autor: obserwator
¯ur dla biedoty
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
[...]

pizza to *prostacka* potrawa wloska, ale Wlosi to znani idioci wiec zrobili na
niej niesamowity interes na skale swiatowa.

Polskie bokunstwo jest *madre* wiec sie do takich idiotyzmow znizac nie
bedzie, woli chlac samogon ruski.

--

¯ur dla biedoty