¯urawski skoñczy karier

Data: 2010-10-16 09:36:21
Autor: Viking
¯urawski skoñczy karier
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in
news:i97thc$3qn$1news.onet.pl:
Ponoæ wylecia³ z pierwszego sk³adu Wis³y bo uznano ¿e siê nie
sprawdzi³. W Wi¶le ma byæ do maja a potem koniec kariery.

zdawalo mi sie ze jego kariera skonczyla sie juz jakis czas temu :)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-10-16 15:58:51
Autor: Cavallino
¯urawski skoñczy karier
U¿ytkownik "Viking" <jonnyb@poczta_ns_onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:Xns9E136BE3C99CAViking193.42.231.152...
[...]

Oficjalnie jeszcze trwa, realnie zakoñczy³ j± jak odszed³ z Celtiku.

¯urawski skoñczy karier