Żurawski skończy karierę

Data: 2010-10-14 23:43:09
Autor: Cavallino
Żurawski skończy karierę
Ponoć wyleciał z pierwszego składu Wisły bo uznano że się nie sprawdził.
W Wiśle ma być do maja a potem koniec kariery.

Wichniarek, który jeszcze niedawno opowiadał w C+ jak to sam odejdzie z Lecha gdy się nie sprawdzi powinien iść w jego ślady.
Im szybciej tym lepiej.

Data: 2010-10-16 09:36:21
Autor: Viking
Żurawski skończy karier
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in
Ponoć wyleciał z pierwszego składu Wisły bo uznano że się nie
sprawdził. W Wiśle ma być do maja a potem koniec kariery.

zdawalo mi sie ze jego kariera skonczyla sie juz jakis czas temu :)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-10-16 15:58:51
Autor: Cavallino
Żurawski skończy karier
Użytkownik "Viking" <jonnyb@poczta_ns_onet.pl> napisał w wiadomości news:Xns9E136BE3C99CAViking193.42.231.152...
[...]

Oficjalnie jeszcze trwa, realnie zakończył ją jak odszedł z Celtiku.

Data: 2010-10-16 15:35:58
Autor: Koriat
Żurawski skończy karierę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i97thc$3qn$1news.onet.pl...
Ponoć wyleciał z pierwszego składu Wisły bo uznano że się nie sprawdził.
W Wiśle ma być do maja a potem koniec kariery.
Niestety w obydwu ostatnich meczach u siebie jeden z najsłabszych na boisku. I to niestety w dość powszechnej opinii. I o ile w tyłach Maaskant nie ma praktycznie żadnego manewru o tyle z przodu jest kilku zawodników reprezentujących zbliżoną klasę, więc dobrze, że w końcu doszedł do niego vox populi i wyciągnął wnioski.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-10-16 16:01:23
Autor: Cavallino
Żurawski skończy karierę
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:

I o ile w tyłach Maaskant nie ma praktycznie żadnego manewru o tyle z przodu jest kilku zawodników reprezentujących zbliżoną klasę, więc dobrze, że w końcu doszedł do niego vox populi i wyciągnął wnioski.

Zgadzam się, wnioski były prawidłowe.
Więcej spodziewałem się po byłych gwiazdach.
Po występach Wichniarka i Żurawia już chyba nikt nie zdecyduje się z takimi dziadkami podpisac kontraktu na dłużej niż rundę.
To już lepiej młodych ogrywać, pożytek będzie w przyszłości, a na razie jest taki sam.

Data: 2010-10-16 19:35:33
Autor: Koriat
Żurawski skończy karierę
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i9cb7g$or$1news.onet.pl...
[...]

Oni powinni Frankowskiemu niezły procent oddawać od swoich obecnych kontraktów. Jestem przekonany, że postawa Frankowskiego po powrocie do Polski jest jednym z argumentów na rzecz podpisywania kontraktów z piłkarzami takimi jak Zuraw czy Wichniar.

Data: 2010-10-16 20:56:47
Autor: Danpe
Żurawski skończy karierę
On Sat, 16 Oct 2010 16:01:23 +0200, "Cavallino"

Przykladem Frankowski i Niedzielan :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-16 21:13:57
Autor: yamma
Żurawski skończy karierę
Danpe wrote:
[...]

Bo to zależy od charakteru. O Żurawskim wszyscy mówili, że to świetny piłkarz ale miekkim ch***m robiony a o Wichniarku, że to piłkarz, który jak nie jest tym najważniejszym w drużynie to najczęściej sabotuje grę. Taki drugi Iwański.
yamma

Data: 2010-10-16 23:52:20
Autor: Cavallino
Żurawski skończy karierę
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Więcej spodziewałem się po byłych gwiazdach.
Po występach Wichniarka i Żurawia już chyba nikt nie zdecyduje się z takimi
dziadkami podpisac kontraktu na dłużej niż rundę.

Przykladem Frankowski i Niedzielan :)

I w ich przypadku ryzyko że nie odzyskają formy było duże, więc dlatego ta runda.

Data: 2010-10-17 02:05:40
Autor: PB
Żurawski skończy karierę
On 14 Paź, 23:43, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
[...]

brak ambicji i tyle. Przecież takie nazwiska jak Niedzielan czy
Frankowski u nas, czy van Nistelrooy, Toni, Di Vaio za granicą
pokazują, że jednak można., A Żurawski zamiast powiedzieć sobie po
męsku, że gra do dupy, wymyśla jakieś brednie o wieku.

Data: 2010-10-28 10:04:14
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Żurawski skończy karierę
W dniu 2010-10-14 23:43, Cavallino pisze:
[...]

Legia zrobiła taki eksperyment z Mięcielem i nie wyszło :) To wszyscy rzucili się sprawdzać, czy to naprawdę nie działa :)
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Żurawski skończy karierę