Zus - abolicja - pytanie

Data: 2012-12-19 14:02:08
Autor: CPL
Zus - abolicja - pytanie
W 1998 r. zawiesiłem działalność gosp. w 2008 ją wznowiłem. Zus nie chciał ode mnie narazie żadnych pieniędzy jak to zrobił wobec niektórych.

Dziś czytam: http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,13074881,Prezydent_podpisal_ustawe_o_umorzeniu_zaleglych_skladek.html

Pytania:

1. Czy za 1998 rok będę musiał zapłacić (wątpię bo wymagalnosć składek to 10 lat, ale w naszym pięknym państwie nie takie akcje miały miejsce).

2. Teoretycznie - ktoś wogóle nie płacił składek żyjąc w słodkiej nieświadomości że zus mu się dorwie do tyłka - musi karnie zapłacić od marca 2009 do dnia np zamknięcia DG?

Zus - abolicja - pytanie