Zuzycie gazu

Data: 2011-10-18 19:17:30
Autor:
Zuzycie gazu
afroman  <n0s.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam serdecznie.
Z racji tego iz dopiero rozpoczynam swoja przygode z nurkowaniem mam do Was
pytanie:
Dlaczego nurek zuzywa wiecej gazu(czynnika oddechowego) nurkujac na
wiekszych
glebokosciach? Od czego to zalezy?

Oczekuje jasnej i zrozumialej odpowiedzi.
Z gory dziekuje i prosze o wyrozumialosc.

Odpowiedź jest prosta i zaskakująca. Oddychasz pod takim samym ciśnieniem pod jakim się znajdujesz. Dlatego nurkując potrzebujesz więcej czynnika oddechowego, proporcjonalnie do ciśnienia całkowitego (suma atmosferycznego i hydrostatycznego). ALE nasz organizm reaguje na ppCO2 co wymusza wentylację i ta odpowiedź fizjologiczna nie zależy od głębokości. To powód stałej wykonanej wentylacji przy takiej samej pracy (mocy). Przepraszam za formę, jak chcesz wersję dla mało rozgarniętych to polecam forum DiW I FN tam się tobą "zaopiekują", naciągacze na kursy u nich.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-20 07:24:34
Autor: Demolant
Dlaczego!?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

wentylacji przy takiej samej pracy (mocy). Przepraszam za formę, jak chcesz wersję dla mało rozgarniętych to polecam forum DiW I FN tam się tobą "zaopiekują", naciągacze na kursy u nich.

Dlaczego uciekasz w kłamstwa. Sprawdz IP a nie zucaj oszczertswa. Tylko anonimowa menda tak robi. Ucieksza od odpowiedzi, bo nie wiesz dlaczego komputer liczy dekompresję ani jak pominąć przystanek w razie awarii. Piszesz cyferki a nie umisz takich prostych żeczy.

Data: 2011-10-20 11:55:07
Autor:
Dlaczego!?
 Demolant <czarnecki_ryszard@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > afroman  <n0s.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Witam serdecznie.
> [...]
Piszesz
cyferki a nie umisz takich prostych żeczy.

Re: Dlaczego!?
Autor: Demolant czarnecki_ryszard@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 20-10-2011, 09:24:34
From: " Demolant" <czarnecki_ryszard@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: Re: Dlaczego!?
Date: Thu, 20 Oct 2011 07:24:34 +0000 (UTC)

Re: Masz kasę, pienista fujaro?
Autor: Elektryczny Kutas sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 12-08-2011, 16:05:34
From: " Elektryczny Kutas" <sjurek_irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Masz_kas=EA,_pienista_fujaro=3F?=
Date: Fri, 12 Aug 2011 14:05:34 +0000 (UTC)

Ten sam adres IP.

"Elektryczny Kutasie", jesteś uczniem Pawła Poręby ?

pozdrawiam rc

--

Zuzycie gazu