Zuzycie opon.

Data: 2010-05-25 22:58:14
Autor: ToMasz
Zuzycie opon.
2late pisze:
Polroczna opona wyglada jakby pocieta/popekana (na zdjeciach ponizej).
Czy swiadczy to o kiepskiej jakosci opony czy moze za duzo pomuje
powietrza albo cos jeszcze innego. Jezdzilem malo bo to bylo zimowe pol
roku.

http://img684.imageshack.us/img684/2730/tyre1.jpg
http://img192.imageshack.us/img192/763/tyre2l.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/928/tyre3.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/6309/tyre4.jpg

Opona 700/23C do szosowki. Poprzednio byla oryginalna, znaczy kupiona
razem z rowerem czyli jakas kiepska, w sensie pewnie najtansza i
wytrzymala ok 2 lata z tylu, podczas gdy ta ze zdjec byla tylko na
przodzie.

Pozdrawiam
pocięta przez ostre przedmioty na nawierzchni.

ToMasz

PS Rubena produkuje jakieś opony trudne do przebicia, stop thorn albo
antipuncture - niepamietam nazwy

Data: 2010-05-25 23:35:49
Autor: 2late
Zuzycie opon.
On 25/05/2010 9:58 PM, ToMasz wrote:
2late pisze:
[...]

W tej chwili mam nowe opony, kupowalem na szybkiego wiec wzialem tej samej marki tylko bezdrutowe, nastepnym razem zapytam na grupie. :-)
A jak pokazalem kolesiowi w sklepie te opony, zwlaszcza to pekniecie to mowil ze jak chce, to moge opone przywiezc, odesla do firmy w ramach reklamacji i moze wymienia. Ale troche pozwlekalem i teraz tak tylko z ciekawosci pytam.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Data: 2010-05-26 20:37:56
Autor: emil
Zuzycie opon.

PS Rubena produkuje jakieś opony trudne do przebicia, stop thorn albo
antipuncture - niepamietam nazwy

Ja Ruben nie polecam, miałem jakiś tani model i po miesiącu zrobiła się gula (pękł oplot).
Od 1,5roku mam IRC redstorm 700x23 (tez najtańszy model) i jest ok, poza słabą przyczepnością na mokrym (na deszcz mam marathony schwalbe ale to inna półka cenowa).
Na IRC duro cośtam zjechałem bieżnik do oplotu.

Zuzycie opon.