Data: 2012-03-30 21:50:52 | |
Autor: Ignac | |
Zuzycie opon | |
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a):
Kupilem we wrzesniu opony, zima oczywiscie wiecej staly niz jezdzily i dzisiaj rano patrze a tu taka dziura:w sklepie powiedzieli ze to normalne zuzycie z powodu ostrego hamowania.trwalsza i odporna na przebicia. 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a): Kupilem we wrzesniu opony, zima oczywiscie wiecej staly niz jezdzily i dzisiaj rano patrze a tu taka dziura:w sklepie powiedzieli ze to normalne zuzycie z powodu ostrego hamowania.trwalsza i odporna na przebicia. Ja bym reklamował,a tam gdzie kupiłe¶ nie powinni Ci odmówić przyjęcia reklamacji (jeżeli odmówi± daj znać).Masz dzięki temu szanse że producent Ci j± uwzględni. Krawędzie tej dziury s± zbyt wysokie żeby pochodziły od ostrego hamowania. -- |
|
Data: 2012-03-30 23:02:12 | |
Autor: 2late | |
Zuzycie opon | |
On 30/03/2012 10:50 PM, Ignac wrote:
Kupilem we wrzesniu opony, zima oczywiscie wiecej staly niz jezdzily iw A jednak odmowili. Wyslalem maile do specialized i do sklepu w ktorym kupilem opone, zobaczymy co bedzie. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2012© Stupidity, like virtue, is its own reward |
|
Data: 2012-03-31 10:48:53 | |
Autor: Ignac | |
Zuzycie opon | |
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a):
A jednak odmowili.zobaczymy co bedzie. W każdych okoliczno¶ciach odmowy (na pismie czy ustnej) udajesz się do wojewódzkiego inspoktoratu inspekcji handlowej w obrębie którego działa sklep,przedstawiasz sprawę z żadaniem przyjęcia reklamacji (to jest obowi±zek obligatoryjny sprzedaj±cego) i oczekujesz jej rozpatrzenia przez producenta ze zwrotem gotówki wł±cznie (towar nie da się naprawić) Podajesz cel reklamacji wadę materiałow± i spowodowane tym odspojenie się bieżnika opony od jej osnowy/wkładki,dowód-wysokie krawędzie ubytku. Jeżeli producent Ci nie uwzględni reklamacji wtedy skorzystałbym z s±du konsumenckiego o którym inspektor Cię poinormuje gdzie i jak. Ja bym tak zrobił,w kilku swoich różnych reklamacjach zawsze inspekcja okazywała się niezwykł± skuteczno¶ci± i to jest całkowicie bezpłatne. Wybór należy oczywi¶cie do Ciebie,a sklep już nigdy przyjęcia reklamacji nikomu nie odmówi.Te procedury moga trwać nawet dwa,trzy miesi±ce niemniej jednak poinformuj grupę jak to poszło,jak masz jakie¶ w±tpliwo¶ci to pytaj. Ignac -- |
|
Data: 2012-03-31 22:40:46 | |
Autor: 2late | |
Zuzycie opon | |
On 31/03/2012 11:48 AM, Ignac wrote:
A jednak odmowili.zobaczymy Akcja dzieje sie nie w Polsce ale wielkie dzieki za wyczerupjaca pomoc. Jak juz wczesniej wspomnialem, na razie napisalem kilka maili, mam nadzieje ze po weekendzie dostane jakies odpowiedzi a opone nowa i tak juz kupilem, chodzi jednak o zasade i w miare wolnego czasu sie troche poupieram. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2012© Stupidity, like virtue, is its own reward |
|
Data: 2012-04-01 08:29:36 | |
Autor: Ignac | |
Zuzycie opon | |
2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał(a): Akcja dzieje sie nie w Polsce ale wielkie dzieki za wyczerupjaca pomoc.
Jak juz wczesniej wspomnialem, na razie napisalem kilka maili, mam nadzieje ze po weekendzie dostane jakies odpowiedzi a opone nowa i tak juz kupilem, chodzi jednak o zasade i w miare wolnego czasu sie troche poupieram. Mogę Ci tylko zasugerować żeby pój¶ć t± drog±,a s±dzę że tam s± jakie¶ odpowiedniki "policji handlowej" na wzór naszej inspekcji handlowej. Poupirać się i nierezygnować zwłaszcza jeżeli nie popełniło się tego co imputuje sprzedawca, a rezygnacja to wprost pozbawienie się szansy na odzyskanie kasy.Cokolwiek się stanie daj znać. Ignac -- |
|