Zu¿ycie p³ynu do spryskiwaczy

Data: 2013-08-08 17:53:14
Autor: Kukus Minipalus
Zu¿ycie p³ynu do spryskiwaczy

"Lisciasty" <lisciasty@post.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7c763cc9-6fc5-4a4e-bc13-004eed8fa8b0googlegroups.com...
Wiozê kole¿kê, naraz zagaduje, ¿e co¶ du¿o psikam na szybê. Generalnie wkurwia mnie ka¿dy syf i faktycznie sporo chlapiê, schodzi mi jako¶ jedna flaszka 5L na 1000km. Pytam siê go ile on zu¿ywa, na co s³yszê "2 butelki na rok".
Kufa, czy ja faktycznie nadu¿ywam? :]

Ca³± ta poni¿sza dyskusja jest o kant dupy rozbiæ. Ja zu¿ywam tyle ile potrzebujê, nie mniej i nie wiêcej

Data: 2013-08-08 11:16:39
Autor: Lisciasty
Zu¿ycie p³ynu do spryskiwaczy
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 17:53:14 UTC+2 u¿ytkownik Kukus Minipalus napisa³:

Ca³± ta poni¿sza dyskusja jest o kant dupy rozbiæ. Ja zu¿ywam tyle ile potrzebujê, nie mniej i nie wiêcej

Paanie, a o czym mo¿na dyskutowaæ w tak kurewski upa³? :>

L.

Zu¿ycie p³ynu do spryskiwaczy