Zużywanie się oleju silnikowego

Data: 2011-03-28 08:40:01
Autor: Arni
Zużywanie się oleju silnikowego
Marcin N pisze:
Witam,

Kto z Was dysponuje rzetelną informacją na temat zużywania się oleju w silniku?

Krążą legendy o tym, jak to należy zmieniać olej częściej, niż producent zaleca, bo producent się nie zna, albo próbuje nas wpuścić w maliny.

Producent to akurat ma najlepsze zaplecze do badań.
A mój samochód sam daje mi znac, że olej jest słaby bo zaczyna słabnąć :) I dlatego jutro zmieniamy olej (przegapiłem i wyszło jakies 15 kkm ale na szczescie sysntetyk)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Zużywanie się oleju silnikowego