"Zwłoki układałem piętrowo, bo nie było miejsca ". Koronawirus zatopił system

Data: 2020-11-15 11:04:39
Autor: Jan Osik
"Zwłoki układałem piętrowo, bo nie było miejsca ". Koronawirus zatopił system
Ano, noszenie maseczek pod brodą lub pod nosem przynosi efekty!

https://www.money.pl/gospodarka/zwloki-ukladalem-pietrowo-bo-nie-bylo-miejsca-koronawirus-zatopil-system-6574162438704032a.html

Pełne chłodnie w szpitalnych kostnicach. Pacjenci w ciężkim stanie, których karetka nie zabierze, bo nie ma gdzie. Covidowe oddziały bez respiratora, na których zakażeni w ciężkim stanie przegrają walkę o życie. System ochrony zdrowia się załamał. Oto relacje wprost z frontu koronawirusowej wojny.

Data: 2020-11-15 12:46:52
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 15 listopada 2020 o 20:04:40 UTC+1 Jan Osik napisał(a):
[...]
Ale to nie u nas. Jeszcze nie u nas. Belgia tak, Szwecja też. We Włoszech przerabiali ślizgawki na chłodnie. A ty skąd się tutaj wziąłeś? Kolejny klon takiego jednego przygłupa jesteś?

Data: 2020-11-15 13:59:03
Autor: Jan Osik
On Sunday, November 15, 2020 at 9:46:54 PM UTC+1, 4kogu...@gmail.com wrote:
niedziela, 15 listopada 2020 o 20:04:40 UTC+1 Jan Osik napisał(a): > Ano, noszenie maseczek pod brodą lub pod nosem przynosi efekty! > > https://www.money.pl/gospodarka/zwloki-ukladalem-pietrowo-bo-nie-bylo-miejsca-koronawirus-zatopil-system-6574162438704032a.html > > Pełne chłodnie w szpitalnych kostnicach. Pacjenci w ciężkim stanie, których karetka nie zabierze, bo nie ma gdzie. Covidowe oddziały bez respiratora, na których zakażeni w ciężkim stanie przegrają walkę o życie. System ochrony zdrowia się załamał. Oto relacje wprost z frontu koronawirusowej wojny.
Ale to nie u nas. Jeszcze nie u nas. Belgia tak, Szwecja też. We Włoszech przerabiali ślizgawki na chłodnie. A ty skąd się tutaj wziąłeś? Kolejny klon takiego jednego przygłupa jesteś?

Masz problemy z czytaniem? Zielona Góra czy Poznań są we Włoszech?

cyt.

W wielu miejscach Polski zmarły na pogrzeb czeka ponad tydzień. Tak jest m.in. w Zielonej Górze czy Poznaniu. W stolicy Wielkopolski pochówek jest już organizowany nawet w soboty. Miasto właśnie analizuje, jak zapewnić dodatkowe 500 miejsc na zwłoki.

- Nie możemy zostawić pacjentów. Między życiem, chorobą a śmiercią jesteśmy tylko my. Jestem wściekły, bo politycy przespali czas na przygotowania na szczeblu centralnym.. To właśnie oni powinni teraz zmieniać pampersy, wycierać z odchodów i zmieniać cewniki z moczem. To oni zawiedli - stwierdza Płużański.

Bo trudna sytuacja z personelem w Łowiczu to nie wyjątek, a norma.. Niektóre szpitale walczą, choć zgłaszają braki podstawowego sprzętu. Na przykład nie na wszystkich oddziałach dla zakażonych są respiratory. Czasami ich brakuje, bo są zajęte. Czasami ich po prostu fizycznie nie ma.

- Co z pacjentem w ciężkim stanie? - pyta jeden z lekarzy.

- No co? Umrze... - odpowiada pielęgniarka. Bo nie ma sprzętu, pod który można go podłączyć.

- Dwa dni temu, mimo decyzji wojewódzkiego koordynatora i wojewody, szpital odmówił przyjęcia pacjenta z gorączką, dusznością i migotaniem przedsionków. Jeździliśmy z nim od 22 do 4 robiąc około 200 km i w końcu udało się nam chorego zostawić w Nowym Dworze Mazowieckim - mówi Ducki. Na dowód przesyła nam kartę zlecenia.

Data: 2020-11-15 21:49:22
Autor: u2
[...]

toż to ubek japa:)))))))))

From: Jan Osik <japanizer@japanizer.org>

klon u_2@o2.pl - przygłupa i kanalii, kopii zenka kapelinder'a.

--
Runt

From: Jan Osik <japanizer@japanizer.org>

klon u_2@o2.pl - przygłupa i kanalii, kopii zenka kapelinder'a.

Details for 83.6.154.150
IP: 83.6.154.150
Decimal: 1392941718
Hostname: aazq150.neoplus.adsl.tpnet.pl
ASN: 5617
ISP: Orange Polska
Services: None detected
Type: Broadband
Assignment: Likely Dynamic IP
Blacklist:
Continent: Europe
Country: Poland pl flag
State/Region: Warmia-Masuria
City: Ostróda
Latitude: 53.7031  (53° 42? 11.16? N)
Longitude: 19.9573  (19° 57? 26.28? E)
Postal Code: 14-100
--
boukun

Data: 2020-11-16 14:27:23
Autor: u2

From: Jan Osik <japanizer@japanizer.org>

najwyraźniej ubek japa wrócił do hajmatu:)))))))))))

IP: 176.198.130.42
IP data
Domain ip-176-198-130-42.hsi05.unitymediagroup.de
ISP Liberty Global B.V.

Data: 2020-11-16 16:17:29
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 15 listopada 2020 o 21:49:24 UTC+1 u2 napisał(a):
> niedziela, 15 listopada 2020 o 20:04:40 UTC+1 Jan Osik napisał(a): >> Ano, noszenie maseczek pod brodą lub pod nosem przynosi efekty! >> >> https://www.money.pl/gospodarka/zwloki-ukladalem-pietrowo-bo-nie-bylo-miejsca-koronawirus-zatopil-system-6574162438704032a.html >> >> Pełne chłodnie w szpitalnych kostnicach. Pacjenci w ciężkim stanie, których karetka nie zabierze, bo nie ma gdzie. Covidowe oddziały bez respiratora, na których zakażeni w ciężkim stanie przegrają walkę o życie. System ochrony zdrowia się załamał. Oto relacje wprost z frontu koronawirusowej wojny. > Ale to nie u nas. Jeszcze nie u nas. Belgia tak, Szwecja też. We Włoszech przerabiali ślizgawki na chłodnie. A ty skąd się tutaj wziąłeś? Kolejny klon takiego jednego przygłupa jesteś? >
toż to ubek japa:)))))))))
Fajna dla siebie ksywkę wymyślił. Jan Owsik.

Data: 2020-11-17 07:43:59
Autor: Runt
karaluch z owsikiem
W dniu 2020-11-17 o 01:17, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
niedziela, 15 listopada 2020 o 21:49:24 UTC+1 u2 napisał(a):

toż to ubek japa:)))))))))
Fajna dla siebie ksywkę wymyślił. Jan Owsik.

zenuś vel dziura w dupie ;-))))

pasujecie do siebie kogutki ;-)))))

--
Runt

From: Jan Osik <japanizer@japanizer.org>

Pewnie klon 4kogutek44@gmail.com

KANALII podpisującej się Zenek Kapelinder.

--
Runt

Data: 2020-11-16 15:59:56
Autor: Budzik
"Zwłoki układałem piętrowo, bo nie było miejsca". Koronawirus zatopił system
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Zdezerterowałes z dyskusji w innym watku i zaczynasz sie na ten sam temat wypowiadac w innym? Nieładnie ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

"Zwłoki układałem piętrowo, bo nie było miejsca ". Koronawirus zatopił system