Zwalczaj komunizm i biurokracje - akcja obywatelska

Data: 2009-04-23 12:12:38
Autor: Bad Behaviour
Zwalczaj komunizm i biurokracje - akcja obywatelska
Witam,

Konstytucja RP stanowi:

Art. 31, ust. 2:

"Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje."

I teraz sytuacja w moim Urzedzie Miasta podczas rejestrowania Dzialalnosci Gospodarczej:

Pani urzedowa do mnie:
- Prosze jeszcze tutaj napisac oswiadczenie, ze to co pan mowi jest prawda.

Ja: Ale wyzej juz przeciez to napisalem i potwierdzilem podpisem ponizej.
Ona: Ale ja wymagam, aby pan jeszcze napisal oswiadczenie.
Ja: Prosze podac podstawe prawna. Nie zrobie niczego, czego wyraznie nie nakazuje mi prawo. Nawet palcem nie rusze.
Ona: Ale pan jest zlosliwy. Wziela karteluszke, podanie juz bez marudzenia przyjela i poszla.

I tak ja zalatwilem!

Nie bedzie urzedas plul nam w twarz. Rodacy, stawiajcie sie zawsze i w kazdym urzedzie! Nie dajcie soba pomiatac! Nie pozwalajcie, aby widzimisie urzedasa bylo dla was rozkazem. Oni maja realizowac prawo, a jak cos nie stoi w ustawie albo rozporzadzeniu to oni nas moga pocalowac w dupe. Tak stanowi Konstytucja i ja nadal mam nadzieje, ze ona w tym kraju obowiazuje!

Zwalczaj komunizm i biurokracje - akcja obywatelska