Zwalczanie przemocy wobec kobiet

Data: 2012-12-31 21:04:26
Autor: abc
Zwalczanie przemocy wobec kobiet
Co tu dużo mówić; stary Francuz miał rację; mężczyźni tracą pociąg do
kobiet - zaś wspomniana konwencja tylko ten proces przyspieszy.

W sytuacji, jaka powstaje po jej podpisaniu, perspektywa każdego zbliżenia z
kobietą w każdym normalnym mężczyźnie będzie budziła grozę, bo takie
zbliżenie otwiera przerażającą perspektywę dożywotnich kłopotów z
funkcjonariuszami zajmującymi się zwalczaniem przemocy wobec kobiet,
nawiasem mówiąc - bardzo szeroko pojmowanej.

W takiej sytuacji nietrudno się domyślić, że coraz więcej mężczyzn będzie
takich spotkań unikało jak ognia, nie mówiąc już o zakładaniu rodzin.

W rezultacie już za jakieś 10-15 lat rodzina będzie stanowić "rzadkość
wielką i obrosłą mitem".

Taka perspektywa może cieszyć tylko sodomitów i gomorytki, którzy dzięki
temu na swoich terenach łowieckich będą dysponować niebywałą wcześniej
obfitością zwierzyny - no i oczywiście - żydokomunę, która dążąc do
depopulacji do niedawna jeszcze chrześcijańskich narodów europejskich -
również wobec naszego, mniej wartościowego narodu, ma swoje projekty.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2706

Data: 2012-12-31 21:34:50
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 31 grudzień 2012 21:04:

[...]

Ja tam nie wiem abc, co Ty uważasz za "grę wstępną", ale jeżeli podzelowanie kobiecie oka podnosi Ci libido to winszuję popędu. :) Najlepszego w nowym roku.

Data: 2013-01-01 01:28:33
Autor: Kaczysta
Zwalczanie przemocy wobec kobiet
A dlaczego sadysta ma być gorszy od pederasty?
Ma takie preferencje seksualne - i co komu do tego?
AZ

Data: 2013-01-01 05:02:27
Autor: Stachu Chebel
On 1 Sty, 01:28, "Kaczysta" <zasady.mora...@gmai.com> wrote:

Ja tam nie wiem abc, co Ty uważasz za "grę wstępną", ale jeżeli podzelowanie
kobiecie oka podnosi Ci libido to winszuję popędu. :) Najlepszego w nowym
roku.

Lefebryści wyznają taką zasadę: za łeb i pod siebie!! A siostra
zakonna jak najbardziej może się opierać!! Ościanę, albo o drzewko
wielkanocne. Jakież to romantyczne....

Data: 2013-01-01 14:19:49
Autor: Grzegorz Z.
Zwalczanie przemocy wobec kobiet
Stachu Chebel napisał:

albo o drzewko
wielkanocne.

:))))))))

#4: "Gówno prawda. Msza św. jest 'ucztą eucharystyczną' a nie żadną
'ofiarą'" Grześ

Data: 2013-01-01 16:52:24
Autor: mkarwan
Zwalczanie przemocy wobec kobiet
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kbunpj$o31$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-01 15:19:06
Autor: Marek Czaplicki
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 01 styczeń 2013 14:02:

[...]

Jak na razie najbardziej krzyczą Ci, od których nie ma co wymagać normalnego podejścia do tych spraw. :)

Data: 2013-01-01 07:08:28
Autor: Stachu Chebel
On 1 Sty, 15:19, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wielkanocne. Jakież to romantyczne....

Jak na razie najbardziej krzyczą Ci, od których nie ma co wymagać normalnego

Hmmm.., a jak ty "normalnie" podchodzisz do "tych spraw"? Sam
zaczynasz, to konsekwentnie jedź dalej po bandzie..

Data: 2013-01-01 17:56:12
Autor: Marek Czaplicki
Stachu Chebel pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 01 styczeń 2013 16:08:

> [...]

Hmmm.., a jak ty "normalnie" podchodzisz do "tych spraw"? Sam
zaczynasz, to konsekwentnie jedź dalej po bandzie..

Po bandzie? Zwrócenie uwagi, że nie bije się kogoś kogo się powinno kochać? Faktycznie jestem staroświecki. :)

Zwalczanie przemocy wobec kobiet