Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.

Data: 2009-09-28 07:40:45
Autor: Robert Tomasik
Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.
Użytkownik "kz" <14021973@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h9o744$n4h$1news.wp.pl...

Czy opisane przez Ciebie uznanie Twojego roszczenia ma formalną formę, czyli jest to przykładowo pisemne oświadczenie woli, czy też wywodzisz ten wniosek z faktu, ze przekazali ubezpieczycielowi materiały?

No i w każdym wypadku, bez względu na drogę, jaką ostatecznie będziesz dochodził należności, to o ile nie dojdzie do zawarcia ugody będziesz musiał dowieść wysokości strat. Zniszczenie dowodu rzeczowego poprzez jego zezłomowanie było najgorszym możliwym rozwiązaniem. Zainteresuj się, bo może na złomie samochód jeszcze jest i da się zrobić jego oględziny.

Zwaliło mi się drzewo na samochód - droga przez męke o odszkodowanie.