[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?

Data: 2014-03-04 10:16:26
Autor: AdIk
[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?
W dniu 2014-03-03 18:08, osa pisze:
W kwietniu mija rok bezpłatności mojej citkowej KK i najbliższych dniach
będę dzwonił w sprawie rezygnacji więc chciałem zapytać o sytuację na
froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez
żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

Dzięki za wszystkie wiadomości :)
Mnie zwolnili na kolejny rok jakieś 2 tyg. temu, a karta miała już ponad rok i kilka dni później na wyciągu miała się pojawić opłata :)

[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?