[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?

Data: 2014-03-04 02:39:57
Autor: mucher
[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?
On Monday, March 3, 2014 6:08:38 PM UTC+1, osa wrote:
W kwietniu mija rok bezpłatności mojej citkowej KK i najbliższych dniach będę dzwonił w sprawie rezygnacji więc chciałem zapytać o sytuację na froncie ;) Czy nadal chętnie zwalniają z opłaty miesięcznej czy też bez żalu rezygnując z klienta który mało płaci i w dodatku spłaca kartę w GP?

Ja dzwoniłem w październiku - dostałem kartę na rok + 50 złotych CB na zachętę.

Potem Citek coś pochrzanił i zamknął mi kartę - po złożeniu reklamacji (oczywiście uznanej) - dostałem kartę za darmo do końca okresu ważności (plus poprzednie benefity).

mucher

[Citi] Zwalniają jeszcze z opłaty miesięcznej?