Zwalnianie a L4

Data: 2010-07-28 12:57:32
Autor: Budzik
Zwalnianie a L4
Witam
Pracownik jest na okresie wypowiedzenia (podpisał dokument itd) i po kilku dniach przynosi L4.
Czy L4 przerywa bieg okresu wypowiedzenia, czy nadal po jego zakonczenia pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie okresu wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gor±co kaski na rower."

Data: 2010-07-28 08:52:20
Autor: witek
Zwalnianie a L4
Budzik wrote:
[...]

jak juz jest na wypowiedzeniu to nic tego nie zmienia.
Po prostu jest chory.

Data: 2010-07-28 13:05:33
Autor: Olgierd
Zwalnianie a L4
Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:57:32 +0000, Budzik napisał(a):

Czy L4 przerywa bieg okresu wypowiedzenia, czy nadal po jego zakonczenia
pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie
okresu wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy

Tak wła¶nie, niczego nie przerywa, a człowiek po prostu nie przychodzi. Umowa się kończy jak w dokumencie wypowiadaj±cym.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-07-28 18:14:56
Autor: zenek
Zwalnianie a L4
W dniu 2010-07-28 14:57, Budzik pisze:
[...]

Jednym slowem pracownik polozyl na ciebie chuj pracodawco od siedmiu bolesci.

Data: 2010-07-28 20:20:12
Autor: Kapsel
Zwalnianie a L4
Wed, 28 Jul 2010 18:14:56 +0200, zenek napisał(a):

[...]

A może po prostu... zachorował? Wbrew pozorom takie rzeczy też się dziej±
:>

A niektórzy pracownicy to też niezłe chuje od siedmiu bole¶ci.  --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-07-30 10:27:58
Autor: Herald
Zwalnianie a L4
Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:20:12 +0200, Kapsel napisał(a):

A niektórzy pracownicy to też niezłe chuje od siedmiu bole¶ci.

Heheh, kapsel, kapsel :))
uderz w stół a nożyce się odezw± :))))

Data: 2010-07-30 13:11:49
Autor: Kapsel
Zwalnianie a L4
Fri, 30 Jul 2010 10:27:58 +0200, Herald napisał(a):

A niektórzy pracownicy to też niezłe chuje od siedmiu bole¶ci.

Heheh, kapsel, kapsel :))
uderz w stół a nożyce się odezw± :))))

Wiem co mówię! Jam pracownik z krwi i ko¶ci!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-07-28 20:57:37
Autor: Budzik
Zwalnianie a L4
Osobnik posiadaj±cy mail zenek@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ROTFL
widze, ze trafilo w czuły punkt...

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2010-07-28 23:30:42
Autor: Jotte
Zwalnianie a L4
W wiadomo¶ci news:28072010.7DD4ED3Ebudzik61.poznan.pl Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

[...]
L4 nie istnieje od tak dawna, że wypadałoby to już zakumać.
To po pierwsze.
Po drugie zależy z jakiego powodu jest zwolnienie.
Bo tam może być zaznaczone, że jest w zagrożonej ci±ży, choć to nie tyle choroba ile raczej sama ci±ża będzie blokować rozwi±zanie stosunku pracy.
Zwykle sytuacja taka nie dotyczy pracowników-mężczyzn.

--
Jotte

Data: 2010-07-29 08:17:39
Autor: Maddy
Zwalnianie a L4
W dniu 28-07-2010 23:30, Jotte pisze:

Bo tam może być zaznaczone, że jest w zagrożonej ciąży, choć to nie tyle
choroba ile raczej sama ciąża będzie blokować rozwiązanie stosunku pracy.
Zwykle sytuacja taka nie dotyczy pracowników-mężczyzn.
^^^^^^^^^^

A mogę poprosić o rozwiniecie tej myśli? ;-)

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-07-29 08:26:07
Autor: Liwiusz
Zwalnianie a L4
Maddy pisze:
[...]

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=m%C4%99%C5%BCczyzna+w+ci%C4%85%C5%BCy&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=9148d64f52eda9d3

;)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-29 12:42:21
Autor: Bydlę
Zwalnianie a L4
On 2010-07-29 08:17:39 +0200, Maddy <maddy@esi.com.pl> said:

[...]

A mogę poprosić o rozwiniecie tej my¶li? ;-)

Zwykle nie dotyczy.
Ale je¶li wierzyć prasie bulwarowej, to mężczyĽni(*) bywaj± w ci±ży.
:-)

(*-w trakcie procesu zmiany płci)

--
Bydlę

Data: 2010-07-30 01:20:36
Autor: Jotte
Zwalnianie a L4
W wiadomości news:4c511d04$0$17089$65785112news.neostrada.pl Maddy
<maddy@esi.com.pl> pisze:

[...]
To był taki mój dowcip pojęciowo-słowny.
Moje dowcipy często nie są jakoś w usenecie (w odróżnieniu od realu) rozumiane i odbierane jako wypowiedzi serio.
Można stworzyć na tę okoliczność nowy netowy termin: żart Jottego.

--
Jotte

Data: 2010-07-29 09:57:32
Autor: Budzik
Zwalnianie a L4
Osobnik posiadaj±cy mail tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a to nei wiedziałem - zwyczajowo cały czas tak sie okresla zwolnienie.
Bede pamietał.

[...]

A to nawet nie wiedziałem, ze w zwolnieniu podany jest powód. Sadziłem ze tylko data od do.
W kazdym razie dzieki za info  w tym przypadku o ciazy nie ma mowy :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedz± i s± bezpłciowi."

Data: 2010-07-29 12:38:56
Autor: Maddy
Zwalnianie a L4
W dniu 29-07-2010 11:57, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Po drugie zaleĹĽy z jakiego powodu jest zwolnienie.
[...]

Nie ma podatnego powodu. "Na okoliczność" ciąży potrzebne jest osobne zaświadczenie od lekarza.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-07-30 10:33:10
Autor: Herald
Zwalnianie a L4
Dnia Thu, 29 Jul 2010 12:38:56 +0200, Maddy napisał(a):

"Na okoliczno¶ć" ci±ży potrzebne jest osobne za¶wiadczenie od lekarza.

A "kod B" na ZLA już nie obowi±zuje?  :))
Wykre¶lono go? :))

Data: 2010-07-29 17:19:29
Autor: Artur M. Piwko
Zwalnianie a L4
In the darkest hour on Thu, 29 Jul 2010 09:57:32 +0000 (UTC),
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> screamed:
[...]

Nazwa następcy nie wpada już tak łatwo w ucho. Stąd spotyka się nadal
L4. ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
[ 17:18:44 user up 12513 days,  5:13,  1 user, load average: 0.63, 0.18, 0.95 ]

            Computers are not intelligent. They only think they are.

Data: 2010-07-30 01:16:15
Autor: Jotte
Zwalnianie a L4
W wiadomo¶ci news:29072010.46658133budzik61.poznan.pl Budzik
[...]

Jest kod okre¶laj±cy powód.
Ale nie na tej kopii kwitka, która jest dla pracodawcy, oczywi¶cie!
Natomiast w razie potrzeby skorzystania z uprawnień wynikaj±cych ze skutków niewła¶ciwego stosowania lub niestosowania ¶rodków antykoncepcyjnych to trzeba mieć dla pracodawcy osobny dokument.

--
Jotte

Data: 2010-07-29 21:05:34
Autor: witek
Zwalnianie a L4
Jotte wrote:
Jest kod okre¶laj±cy powód.

ICD-10
Bez problemu można ustalić rozpoznanie w razie czego, bez zagl±dania do papierów lekarza.

Zwalnianie a L4